Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Oonko mä ihan outo, kun mun mielestä tosikko-Taavi on hauska? Välillä vähän säälittää, mutta useinmiten vaan huvittaa.
Mikähän siinä on et nämä naiset on aina haukkumassa jotain röökipaikalla ja usein myös hännystelijä Ville tietysti mukana juonessa.
Vierailija kirjoitti:
Aki on ihan eri ihminen selvinpäin
Ja tuollaista ihmiset sitten fanittaa. En voi tajuta!
Mikähän luuranko samirilla on kaapissa? :D kaikessa hyvä, mukava, reilu, lehmän hermot ja vielä komea..
Vierailija kirjoitti:
Pekka saa henkilökohtaista opastusta, pääsiskö nyt rytmiin..?
no ei pääse :D
Samirilla toivoton urakka saada tuo räppi toimimaan .
Lasse on mun suosikki ja toivottavasti voittaa.
Fiksusti osaa käyttäytyä ja on ihanan positiivinen aina.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän luuranko samirilla on kaapissa? :D kaikessa hyvä, mukava, reilu, lehmän hermot ja vielä komea..
No komeasta en tiedä.
En tajua miks ton Samirin pitää tässä BB-biisissä kimittää ku ei pääse puhtaasti korkealle. Kuulostaa paljo paremmalta ku laulais normaalisti niinkuin tässä:
Häpeä sinä vaan Jassua, missä lie kasvatuksen(?) saanut.
Vapaaehtoisesti, vapaaehtoisesti
Kun BB sitten sitten viimeinkin loppuu,
ulosottomiehelle tulee kova hoppu
ei mikään pakko oo-oo
kasvattaa omaa velkoo-oo
Surkein heitämällä toi Pekan, ja Jassun esitys (Minna mutisee monotonisella äänellä kolmantena). Just niin amatöörimäinen kuin olla voi. Sanatkin suoraan Minnan ja Jassun aivoriihestä.
Vierailija kirjoitti:
Samirilla toivoton urakka saada tuo räppi toimimaan .
Esitys on tosi pliisu . Vähän sellainen rallatus . Ja niin kun kehuivat että tästä tulee huippu .
Jassulla ei ole alkeellisiakaan käytöstapoja. Viinasta tykkää ja voi hyvin arvata mikä on tämän tulevaisuus.
Lassen selitys on vähän hankalaa kuunneltavaa, mutta onneksi tuolla on Pekka, niin ei kuulosta niin pahalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä ainakin yön pari kestää. Tehtävänanto oli selkeä ja Jassu itsekkäästi valitsi nukkumisen. Nyt kärsivät kaikki muutkin pitkitetysti. Mutta Jassullehan on vain Jassu. Toivottavasti häätöön mahdollisimman pian.
Juu, aiemmin Jassu muka itki kun fysiikka ei riittänyt kilpailuissa. Ja nyt jopa kukkumistehtävä on liian hankala. Ulos tuollainen selittelijä, joka on mennyt Bb taloon tarkoituksena maata ja huutaa.
Ja syödä ja juoda.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. On normaali hyvin käyttäytyvä mies. ❤️👍
Iso veljeltä oli virhe päästää Minna taloon takaisin. Jotain fiksumpaa olisi voinut keksiä.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuolla Lassella kestää tuo sämpyn teko? Itse en pistä käsiä taikinaan vaan puukauhalla liikuttelen. Välillä lurautti vettä. Ei hyvää päivää. Missä Mellu?
Hyvää päivää.
Tuolla talossa on tylsää ja aika kuluu hitaasti. Ei ole mitään tekemistä silloin, kun ei pääse harjoittelemaan omaa biisiä. Lasse siis tekee sämpylöitä osittain ajankuluksi ja ei kiirehdi, koska ei ole kiire mihinkään. Siinä syy.
Saitko?
mun ja penan suosikki on jassu. pulleat muodot jah asiaton asenne on meidän mielessä hyvä. kuppia jaksaa ottaa samalaila kun meki.