Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Jasmiinalla on musta oma tukka, joka nyt näkyy juuresta, samoin äidin oma tukka on musta.
Juhanilla on punertava tukka. Samilla on vaalea tukka, Lassella on keskiruskea tukka, Samirilla samoin, Melodyllä musta tukka, Anssilla hiekanvaalea tukka, Pekalla tumman ruskea?
Kuinka rajoittunut oikein olet? Missä ahtaassa karsinassa sinä elät?
Mä veikkaan, että kaksi häätöhuoneeseen jäävää saavat tekovauvat viikoksi hoidettavakseen.
Vierailija kirjoitti:
Lassea jännittää , Voi kun Taavi sais jäädä .
Mä en kestä jos lutusen nallekarhun simmät menee itkuiseksi.
Mä veikkaan että viime kauden suntio Minna tulee taloon englantia puhuvana. 😂
Vierailija kirjoitti:
Se on Zamboni-kone!
Se on tamponi-kone!
Pekkahan näyttää hyvältä meikattuna, mutta vetää tuonkin varmasti överiksi joko jollain Peppi-jutulla tai muuten neitimäisesti käyttäytymällä. Olisi nyt vaan särmänä tuolla, eikä sortuisi pelleilemään. Lienee liikaa toivottu...
Krisu takaisin taloon näyttämään tälle Pekalle että miten sitä viihdettä oikein tehdään
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan, että kaksi häätöhuoneeseen jäävää saavat tekovauvat viikoksi hoidettavakseen.
Voi Taavi olis niin ihana iskä.
Voisivat Lassen kanssa yhdessä hoitaa.
Niko Saarinen menee taloon.
Onko järkeä enää laittaa uutta asukasta pariksi viikoksi? mielummin sitten joku vanha joka ollut tällä kaudella. Katsojat ei ehdi/halua tutustua uuteen, eikä myöskään talolaiset ehdi/halua tutustua uuteen
Onpa mielikuvituksetonta laittaa vanha takaisin. En halua niistä ketään tuonne.
joku vanha , varmaan pippa :/
Toivon mukaan Katja ei palaa taloon. Laura (Fitness)? Pippa?
Vatun kimittäjä-Late tulee tänään takaisin.
no niin se hiton minna menee takas..
Jesss! Joku vanhoista palaa! Nyt on kontenttia.
Vanha asukas taloon...voi plää.
Onneksi en ole tuolla marttyyrinä siivoamassa ja järjestelmässä kenkiä tuolla rappusilla.😀Elävätköhän kotonakin sotkussa?