Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 54 ja oon paljon nuoremman näköinen kun tuo minna yh tuolla
Mä oon samanikäinen kuin tuo itseään puumaksi kutsuva kehdonryöstäjä, mutta toi vois olla mun äiti ulkonäön puolesta.
Ooh mitä ihmeellisen iättömiä kaunottaria täällä kirjoittelee. Voisitte ottaa maksua että teidän kuvat näkee.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa ihan helkkaristi, ettei Minna tai Jassu kumpikaan joutunut häätöön. Jasmiina tosin on ajoittain ihan viihdyttäväkin, mutta Minna ei ole mitään muuta kuin ilkeä, tyhmä ja tylsä.
Välillä aina ihmetyttää että millä perusteella jotkut asukkaat on tonne valittu? Kuitenkin kun on tuhansia hakijoita niin sitten on tosiaan valittu joku MInna. Vai osaako ne näytellä niin edukseen niissä valintatilaisuuksissa?
Vierailija kirjoitti:
Voisko herra pääohjaaja sanoutua irti hommasta jos ei kerta kiinnosta.
Lukeekohan Virtanen näitä palstoja? Ei ole oikein mammojen suosiossa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 54 ja oon paljon nuoremman näköinen kun tuo minna yh tuolla
Mä oon samanikäinen kuin tuo itseään puumaksi kutsuva kehdonryöstäjä, mutta toi vois olla mun äiti ulkonäön puolesta.
Ooh mitä ihmeellisen iättömiä kaunottaria täällä kirjoittelee. Voisitte ottaa maksua että teidän kuvat näkee.
En ole tarjolla, enkä rahanpuutteessakaan.
Tuliko julkkiskattaus liian kalliiksi ja nyt sitten pakko pistää halavalla?
Ei uskos että Jasmiina on 24 v, näyttää vanhemmalta mammalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko herra pääohjaaja sanoutua irti hommasta jos ei kerta kiinnosta.
Lukeekohan Virtanen näitä palstoja? Ei ole oikein mammojen suosiossa :D
Ei ole millään alustalla suosittu, päinvastoin.
Toivottavasti työkkäritehtävät ei kuitenkaan jatku koko kauden läpi, vaikka ilmeisesti sen kummempia viikkotehtäviä ei tällä kaudella ookaan tulossa.
Toivottavast välillä on myös oikeat nimeämiset, oishan ne mielenkiintoisemmat vaikka tän viikon juttukin oli ihan jees mutta ei toimi enää uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten Pipalla on varaa maksaa 8 lapsen elarit ja matkustella
Hänen vanhin lapsi on 28-vuotias ja nuorin 15-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Miten Pipalla on varaa maksaa 8 lapsen elarit ja matkustella
Kysyiskö joku jos mies olis vastaavassa tilanteessa? Tasa-arvoa, arvon leidit. No ei, eiköhän veronmaksajat maksa kakaroiden elarit.
Jassu vois vetää vaikka pitkät kalsarit jalkaan🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Pippa on noin vain jättänyt pienet lapsensa miehelleen,, kun on lähtenyt huushollistaan.
Mitä vaihtoehtoja sillä oli? 8lasta tyhjään yksiöön?
Naurattaa tuo kohtaaminen siitä ettei yksiössä ollut edes sänkyä . Sellaista se on kun muuttaa uuteen asuntoon, harvoin ne ovat kalustettuja valmiiksi.
Jospa täm justiina on aina marssinut täysin kalustettuun haussiin, jossa kaikki järjestynyt sormia napsauttamalla. Shillailee välillä BB-talossa ja jatkaa opiskelujaan. Opiskeluhan on Suomessa ilmaista.
on töissä ja työn ohella valmistelee väikkäriä. Jätti miehelle omaisuuden.
Katos, nyt sentään vähän ripeämmin lähtevät paristoja vaihtamaan kuin eilen aamulla. Silloin BB joutu kolme kertaa kuuluttamaan ennen kuin viimesetkin tajus...
Yleensä ei oo huonekaluja kun muuttaa vuokrattuun asuntoon. Ellei halua vuokrata kalustettua koska niitäkin on tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti työkkäritehtävät ei kuitenkaan jatku koko kauden läpi, vaikka ilmeisesti sen kummempia viikkotehtäviä ei tällä kaudella ookaan tulossa.
Toivottavast välillä on myös oikeat nimeämiset, oishan ne mielenkiintoisemmat vaikka tän viikon juttukin oli ihan jees mutta ei toimi enää uudestaan.
Viikko menny nin pohdit että ei kai työkkäritehtävä koko kautta kestä ja äänestykset😂
Ihan voin tästä sanoa että tuskin!!!
Ihan varmasti kuule tulee vielä normi äänestyksetkin ja hyvä kun on erilaista!
Ei enää töitä... Ne on ollu niin tylsiä! Olis edes jotain mielenkiintoista.
Kuka tahansa huomenna häädetäänkin, toivottavasti Jassu lähtee samalla ovenavauksella.
Mun ei tarvinnut muuttaa omastani eikä lapseni.
Jassu tässä isoveli..laita pitkät housut jalkaan!!!!
Olen 62 ja voisin olla Minnan lapsenlapsi 💁🏼♀️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikko menny nin pohdit että ei kai työkkäritehtävä koko kautta kestä ja äänestykset😂
Ihan voin tästä sanoa että tuskin!!!
Ihan varmasti kuule tulee vielä normi äänestyksetkin ja hyvä kun on erilaista!
No pakko pohtia kun ei sitä ikinä tiedä, ja pelottaa että niin käy. :D On tää sen verran tylsähkö aloitus kaudelle ollut. Eikä jatka samoja juttuja viikosta toiseen...
Ei kai niistä moni ole enää alle 18v