Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Varmaan menee kisa uusiksi ja siniset voittaa.
Olen niin liikuttuneen onnellinen Pekan puolesta. Matka kohti unelmaa etenee hyvässä vauhdissa.
Häätöön Pekka ja Anssi.
Ja LUISKAAN
Niin kauan tuo Melody saa tehdä mitä lystää.Sitten kun sattuu jotain niin mitä sanoo Virtanen ?
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut Bling!
Ei ole varmaan hyväksytysti suoritettu.
Olisikin hyvä twisti kun punaiset hylättäisiin Samirin sääntörikkeen takia. Tämä oli kyllä ihan floppi tämä loppuratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Tässäkö tämä oli?
Tässäkö tää oli
Levii hetken päästä
Taavilta taas kone
Mä en pysty kuuntelemaan Pekkaa, Melodya enkä Samia. Nyt alkaa olla kyllä bb-katsoja koetuksella. Täytyy pitää mutella tai vaihtaa kameraa jatkuvasti. Teen töitä tässä samalla ja illalla kirjoitushommia, niin alkaa häiritä. Muutenhan mulla on radio aina päällä, bb korvaa sen vain näin syksyllä.
Ja tuo on tahallaan käsikirjoitettu noin, ettei kukaan voi noita ohjeita oikein ymmärtää. Tuotannon temppu on laittaa kisa uusiksi, että saadaan draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Ville on noin nyrpeän näköinen, vaikka voittivat?
Se on sen perusilme. Yleensäkin ihmetyttää, että miksi se EDELLEEN on talossa, kun ei tee mitään muuta, kuin lyllertää vetelän näköisenä pihan säkkituoleille käärimään sätkiään. Mitä viihdettä tuollainen norsun v-naamainen tylsimys muka tuo?
Taavilla psykoosit heti tulilla.
Nyt alkaa mielistely ennen häätöpisteiden antamista.😂
Siis alottiko anssi aiemmin avainten etsimisen kuin lasse? Kuulu ”punainen tiimi, olkaa hyvä” tms ja anssi meni avainten perään, hetken päästä ”BLING” ja lasse lähti vasta sitten etsimään avaimia?
No oli kyllä melkoinen antikliimaksi koko kilpailu. Koko viikko odotettu jotain superhyper-teräsmiesrataa ja sitten kyse olikin tuollaisesta parin metrin sekoilusta.
Jee punaset voittiiiiiiiii !!!!!!!!
Kummasti melly viihtyy punaisten lähellä. Lipi lipi
Kyllä on hieno joukkueenjohtaja tuo Jasmiina. Kilpailut ei kelpaa, vaan istuu hajareisin alahuuli lerpallaan penkillä mutta Noccoa kyllä vetää kitusiinsa viiden ihmisen annoksen verran.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin liikuttuneen onnellinen Pekan puolesta. Matka kohti unelmaa etenee hyvässä vauhdissa.
Katjako se siellä? Mene jo hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Siis alottiko anssi aiemmin avainten etsimisen kuin lasse? Kuulu ”punainen tiimi, olkaa hyvä” tms ja anssi meni avainten perään, hetken päästä ”BLING” ja lasse lähti vasta sitten etsimään avaimia?
punaisella joukkueella oli 30 min etumatkaa voitettujen kilpailujen takia
Tuotannollahan on erityinen työryhmä, joka vastaa tehtävien suunnitelusta. Tiedä sitten ketä siihen kuuluu.