Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Virtanen niskaperseotteella ulos ohjaajan paikalta ja Sainio (tai melkein kuka tahansa muu paitsi Virtanen) puikkoihin.
Olisin muutoin täsmälleen samaa mieltä, mutta Sainio on erittäin hyvä kommentaattori! Jos saadaan Sainio pääohjaajaksi ja seuraamaan talon tapahtumia, sekä reagoimaan niihin, että hänet myös kommentaattoriksi, niin sitten sopii mainiosti.
Mutta, joka tapauksessa, ihan kuka tahansa on parempi sisällönkuvaaja kuin Virtanen! Ja samalla kun Virtasta kannetaan ulos, voisi muut ottaa myös Alma Hätösen kantoon ja nakata samaan roskakasaan Virtasen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Virtanen niskaperseotteella ulos ohjaajan paikalta ja Sainio (tai melkein kuka tahansa muu paitsi Virtanen) puikkoihin.
KYLLÄ! Mulla on niin kauhea ikävä Sainion kausia. Silloin jaksoi seurata lähes koko ajan kun aina tapahtui ja sattui. Nyt mietin mitä muuta kivaa tulisi telkusta :(
En mää tierä mutta manse on paras, ja sitte eteläpohjanmaa ! Näin se saatana o nääs ! Miksei oo tamperelaisia bb talos !!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.bigbrother.fi/uutiset/bb-talon-ensimmainen-itkuun-paattynyt…
No huhhuh! Onko ehkä "vähän" vääristelty BB:n toimesta tämän päivän tapahtumia jättämällä muunmuassa kertomatta se kuinka nuo naiset eivät antaneet Samille ollenkaan puheenvuoroa, eikä antaneet kertaakaan mahdollisuutta selittää hänen ehdotustaan!
Käykää kaikki katsomassa koko episodi. Se alkaa klo 12:00 ja päättyy yhden jälkeen. Kuunnelkaa tarkkaan mitä siinä tapahtuu ja kuunnelkaa myös sitä mitä asiaankuulumattomat henkilöt alkavat kommentoida Samista.
Kova on pakkomielle jollain Samifanilla. Melkein stalkkeri fiilis tulee tän tyypin pakkomielteisistä kommenteista.
Kiusaaminen on kuitenkin paljon pahempaa kuin stalkkaaminen.
EriMikä kiusaaminen? Ai sekö kun Sami typerillä kommenteillaan loukkasi rahavaikeuksissa olevien ihmisten tunteita ja he puolustivat itseään?
Mitä typerää on ehdottaa appia maksuvälineeksi? Moni maksaa kännykällä, apin käyttö ei poikkeaisi siitä.
Naiset kimpaantui omasta muistostaan, siitä tunteesta kassalla. Sami osui tulilinjalle, vaikka puhui järkeviä.Kaikilla kun ei ole varaa ostaa niitä välineitä millä jotain sovelluksia käytetään. Eliitti ei ymmärrä sitä kun on kaikki pelit ja vehkeet joilla brassailla.
Tällöin kehitetään laite, joka näyttää kännyltä ja siinä on appi. Herranjestas, älkää jumittuko ensimmäiseen vastoinkäymiseen, kyllä nykyaikana moni asia on mahdollista.
Sinäkö sen kehität? Maksatko myös sen laitteen minulle? Kehitätkö myös samalla laitteen joka parantaa syövän ja poistaa nälänhädän? Sehän on sinulle täysin mahdollista näin nykyaikana.
Joo, ja tiedän kyllä että olet trolli. Se sama trolli joka viime kaudella kirjoitti pitkiä monologeja Kristiinasta ja vastaili omiin kommentteihinsa. 😉Jokainen lukija täällä tuntee jo sinut palstatrollina joka vääristelee aivan kaiken vaikka jäät aina kiinni valheistasi. Sen vuoksi suurin osa jättää sinun höpinät täysin huomiotta niinkuin olet huomannut.
Keskity sinä vain niihin kilometrin pituisiin trollimonologeihisi ihastuksestasi Samista. Ehkäpä jonain päivänä kasvat aikuiseksi ja keksit muutakin puuhaa. Olet kuolettavan tylsä, aivan kuin ihastuksesi.
Voi voi, menikö trollilla tunteisiin. Harmittaa varmaan kun elämässä ei ole mitään eikä ketään muuta kuin BB jota haukkua? Tulet varmaan kovin yksinäiseksi kun tämä palsta menee iltaisin kiinni? Täälläkin kaikki vain jättää sinut vaille huomiota. Mene itkemään äidillesi että isot kiusiii byyyääää.
Olet sairas ja säälin sinua. En lähde tuollaisen kahjon kanssa kiistelemään. Ota iltalääkkeesi ja rauhoitu jo.
Janne Virtanen on BB:n tuho. Ymmärrän toki ettei sen viinan kanssa tarvii koko ajan läträtä, mutta vähän vois kyllä höllentää tätä rippileirimeininkiä. Vanhoina hyvinä aikoina BB:n bileet toimi hyvänä tylsyyden tappajana, tuli itekki otettua muutama bisse talon touhulle hihitellessä. Sen tiesi että viikonloppu = bileet... Nyt on perjantai-illan suurin jännityksen aihe ottaako joku makaronilaatikon sijaan linssikeittoa. Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huhhuh! Onko ehkä "vähän" vääristelty BB:n toimesta tämän päivän tapahtumia jättämällä muunmuassa kertomatta se kuinka nuo naiset eivät antaneet Samille ollenkaan puheenvuoroa, eikä antaneet kertaakaan mahdollisuutta selittää hänen ehdotustaan!
Käykää kaikki katsomassa koko episodi. Se alkaa klo 12:00 ja päättyy yhden jälkeen. Kuunnelkaa tarkkaan mitä siinä tapahtuu ja kuunnelkaa myös sitä mitä asiaankuulumattomat henkilöt alkavat kommentoida Samista.
Noita BB-uutisiahan kirjoittavat älyltään suunnilleen apinan tasoiset ihmiset. Varmaan jossain kirjekurssilla "opiskelleet" journalismia kaksi viikkoa ja nyt tituleeraavat itseään toimittajiksi kun pääsivät ihan BB-uutisia kirjoittamaan.
Kyllä apina apinan tuntee, sanoo vanha sanonta.
No hyvä että tunnistat nuo juttujen kirjoittajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietty ootan ja otan 24/7 alusta alkaen.
Toivoisin että tänä vuonna vois olla heterovuosi vaikka kaikenlaisen erilaisuuden hyväksynkin. Tavallisuus olis vaihtelua ja romanssit olis kivoja.
Tiedän että taas kiukuttaa kun väärät tyypit saa lähteä.
Tiedän että katsojat valittaa somessa koko ajan vaikka sille ei ole mitään aihetta.
Jee ihanaa huomenna starttaa!
Joka vuosi on asukkaista valtaosa ollut heteroja.
Miksi homous on automaattisesti "erilaisuutta" ja heterous "tavallisuutta"?
Suurin osa katsojista varmaan toivoo räväköitä tyyppejä, eikä mahdollisimman "tavallisia".
No siksi tietenkin, että heterous on normaalia lajikäytöstä, enemmistö ihmisistä on heteroita, muutoin olisimme kuolleet jo sukupuuttoon.
Homous on poikkeavuus, ja niitä on vähemmän, joten totta kai ne ovat niitä "erilaisia".En haluaisi katsoa bb:tä jossa enemmistö olisi homoja ja heteroita olisi vain pari. Sinä vissiin haluaisit. Homot ovat melko tylsää ja ilkeää porukkaa, kaikissa tv-ohjelmissa.. tietysti ilkeydessä ja keikistelyssä on oma viihdearvonsa, mutta ei maailma pyöri homostelulla.
eri
Meh. Taas tylsää stererotypioihin turvautumista kun ei muusta tiedetä.
Mulle kyllä ihan sama vaikka suurin osa oiskin homoja, kuten myös se että suurin osa on heteroita (mikä on totta kai odotettavaakin koska suurin osa on heteroita noin niiku yleensäkin). Ei mitään väliä.
Kyllä tiedetään muusta, viime edellisvuonnakin oli se kimmo, ihan homomainen sekin käytökseltään, ylimielinen, ilkeä ja käveli löysäperseisesti eteenpäin.
Homot ovat aina samanlaisia, vaikka olisivat miten "tavallisia", eivät vain ole kovinkaan miellyttäviä ihmisiä, se tulee aina lopulta esiin. Tämä on fakta.
On miehekkäitä homoja, mutta heitä ei bb kiinnosta.
Niin? Missä sanoin että homot olisi naismaisia, homoissa ei ole MITÄÄN naismaista, koskaan, ihan sama minkä tyylisiä ovat. Yleensä kaikkein pahimpia on juuri ne "miesmäiset" homot, ihan kuin kimmokin oli, kauhea kuspää misogyyni.
En ole koskaan tavannut homoa joka olisi ihmisenä miellyttävä. Joku leuhkuus ja koppavuus niistä pursuaa, ja enemmistöstä tosiaan suoranainen mulkkuus.
Oisko ne homot mulkkkuja sinua kohtaan siksi että sinä suhtaudut heihin tolleen?
Tarkoitin että ovat yleisesti muita kohtaan hyvin koppavia ja ennenpitkää ilkeitä, en puhunut henkilökotaisella tasolla.
Onhan homouskin häiriö, joten ei se kovin outoa ole että ovat muutoinkin häiriintyneitä kuin seksuaalisesti.
Olen vain realisti, en homofoobikko.
Et siis tunne henkilökohtaisesti homoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KYLLÄ! Mulla on niin kauhea ikävä Sainion kausia. Silloin jaksoi seurata lähes koko ajan kun aina tapahtui ja sattui. Nyt mietin mitä muuta kivaa tulisi telkusta :(
Joo siellähän juotiin joka vklp ja oli jänniä käänteitä, asukasvaihdot jne jne. Virtanen on pskaakin pskempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep !! Rankkuutta ! Kovia tehtäviä jotka kestää kauan . hajottaa. Ja ne rankut !!
Tietokoneet on jees kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
katja kysyy mitä' anssi tekisi jos teinitytär alkaa polttaa.
Että antaako polttaa.
Anssi: "En vtussa, en tietenkään... No kyl siit puhuttelu tulee siis ehottomasti ja mä näytän sille vttu syöpäsii kehkoi ja vttu..."
katja: Mitäs sitte ku se sanoo et säkin poltat?
Anssi: "No mä sanon sen vttu et mä en pääse siit enää eroon ja mä kerron sille mun taustoi et minkä takii mä en haluu et se polttaa ja minkä takii mua vtuttaa et aloin polttaa aikoinaa ja mitä mä oon menettäny sillee ja minkä takii.. totanoin.. mä joudun mahollisesti jättää tän paikan aikasemmi, et se on se riski minkä mä valittin sillo ja mä en haluu et se ottaa sitä samaa riskii.. 18-vuotiaana emmä sitä tuomitte jos se alkaa röökaa, se on sen oma oikeus, tuotanoi, mut ennen sitä se ei oo sen oma oikeus."
Kunnon Hesa-boy! Tuntuu että se koittaa saada jonkun kovan jätkän imagon kun jatkuvasti siitä lapsuudestaan vaahtoaa! Itse miellän sen lähinnä tietokone nörtiksi vaikka on keho täynnä ego buusteri tadeja :D :D :D Eikä siinä mitään itsekkin aika nörtti olen xD <3
Minustakin siitä huokuu vain nössöys, es-jonne. Ei todellakaan huou mikään "rankka lapsuus" tai katu-uskottavuus. Päälleliimatut tatuoinnit ovat huvittavuuden huippu, ja veen suoltaminen. Ei vaan ole uskottava "paha poika", vain pelle snobi.
Jos toi alkaisi minua komentelemaan, räjähtäisin nauruun. Ja joku sanoi täällä sitä alfaksi, ei jeesus. 😂😂😂
Tuotanto, herätys! Pinnan alla kuplii selvästi ja nyt olisi loistava sauma kunnon bileille. Musaa, sopivasti juotavaa ja palju niin se on siinä.
MET kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo siellähän juotiin joka vklp ja oli jänniä käänteitä, asukasvaihdot jne jne. Virtanen on pskaakin pskempi.
Virtanen on yliseesteinen nössykkä. Äksöniä nyt !!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin myönsikö Minna tai Jasmiina missään välissä että he ovat mokanneet ja ymmärtäneet Samia väärin. Nyt Samista tehtiin se syypää tuohon tilanteeseen. Ihan hirveää oli katsella ku tää kaksikko huusi naama punasena Samille, eikä suostunut edes kuuntelemaan Samin pointtia.
Verrattuna esim. eiliseen kärhämään(joka ei tosin missään muodossa ollut yhtä paha kun tän päiväinen) Lassen ja Sannin välillä. Molemmat sanoi itse että ymmärsi/käsitti väärin ja siksi teki tai sanoi rumasti. Ketään ei syytetty tapahtuneesta, vaan asianomaiset itse kävivät tapahtunutta läpi että mikä siinä meni pieleen.Eivät myöntäneet, koska he tekivät sen täysin selväksi "anteeksipyynnössään" että Sami oli se joka muka oli tehnyt pahaa.
Minä epäilen, että kyse ei edes ollut Jasmiinan kohdalla mistään väärinymmärryksestä. Nimittäin, volyymin osalta Jasmiinalla kävi näin. Kun Minna tuli paikalle, ja Minna ymmärsi väärin, Jasmiina alkoi samantien lyömään lisää pökköä pesään, eli väärinymmärtämään ja estämään Samia selittämästä Jasmiinan "väärinymmärrystä" ja ääni kohosi hieman.
Vähän sen jälkeen Pippa tuli heidän seuraansa, ja jälleen Jasmiina korotti entisestään ääntään ja nyt alkoi vänkäämään myös omia keksittyjä väitteitään joita Sami oli muka sanonut tai tarkoittanut.
Kun BB käski kaikki ulos, silloin Jasmiina alkoi huutamaan ja kiroilemaan oikein kunnolla yhdessä Minnan kanssa, koska loput asukkaista olivat jo valmiina tupakkapaikalla. Sami oli yrittänyt poistua tilanteesta kun sisällä olijat oli käsketty ulos, mutta kun Minna ja Jasmiina, sekä Pippa puhuivat Samista pahaa muille, Sami yritti tulla siihen korjaamaan naiskolmikon valheita.
Mutta Sami sai pelkkää huutoa noilta naisilta, sekä muut asukkaat kuvittelivat että naiskolmikko puhui totta ja myöntelivät ja naureskelivat Samille, mikä johti siihen ettei Sami pystynyt puolustamaan itseään mitenkään koska kukaan ei enää häntä kuunnellut, ja poistui takaisin pyörille ja alkoi yksin itkemään.
Eilisestä striimistä näki sen että Jasmiina ja Minna hänen perässään lisäsi aina pökköä pesään ja korotti ääntään entisestään kun uutta yleisöä tuli paikalle.
Toivottavasti se muslimiukko on hakannut Pippaa, jos on ollut tuollainen senkin kanssa.
Miksi toivot että mies on hakannut vaimoaan? Oletko sinä ihan kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kova on pakkomielle jollain Samifanilla. Melkein stalkkeri fiilis tulee tän tyypin pakkomielteisistä kommenteista.
Kiusaaminen on kuitenkin paljon pahempaa kuin stalkkaaminen.
EriMikä kiusaaminen? Ai sekö kun Sami typerillä kommenteillaan loukkasi rahavaikeuksissa olevien ihmisten tunteita ja he puolustivat itseään?
Mitä typerää on ehdottaa appia maksuvälineeksi? Moni maksaa kännykällä, apin käyttö ei poikkeaisi siitä.
Naiset kimpaantui omasta muistostaan, siitä tunteesta kassalla. Sami osui tulilinjalle, vaikka puhui järkeviä.Kaikilla kun ei ole varaa ostaa niitä välineitä millä jotain sovelluksia käytetään. Eliitti ei ymmärrä sitä kun on kaikki pelit ja vehkeet joilla brassailla.
Tällöin kehitetään laite, joka näyttää kännyltä ja siinä on appi. Herranjestas, älkää jumittuko ensimmäiseen vastoinkäymiseen, kyllä nykyaikana moni asia on mahdollista.
Sinäkö sen kehität? Maksatko myös sen laitteen minulle? Kehitätkö myös samalla laitteen joka parantaa syövän ja poistaa nälänhädän? Sehän on sinulle täysin mahdollista näin nykyaikana.
Joo, ja tiedän kyllä että olet trolli. Se sama trolli joka viime kaudella kirjoitti pitkiä monologeja Kristiinasta ja vastaili omiin kommentteihinsa. 😉Jokainen lukija täällä tuntee jo sinut palstatrollina joka vääristelee aivan kaiken vaikka jäät aina kiinni valheistasi. Sen vuoksi suurin osa jättää sinun höpinät täysin huomiotta niinkuin olet huomannut.
Keskity sinä vain niihin kilometrin pituisiin trollimonologeihisi ihastuksestasi Samista. Ehkäpä jonain päivänä kasvat aikuiseksi ja keksit muutakin puuhaa. Olet kuolettavan tylsä, aivan kuin ihastuksesi.
Voi voi, menikö trollilla tunteisiin. Harmittaa varmaan kun elämässä ei ole mitään eikä ketään muuta kuin BB jota haukkua? Tulet varmaan kovin yksinäiseksi kun tämä palsta menee iltaisin kiinni? Täälläkin kaikki vain jättää sinut vaille huomiota. Mene itkemään äidillesi että isot kiusiii byyyääää.
Olet sairas ja säälin sinua. En lähde tuollaisen kahjon kanssa kiistelemään. Ota iltalääkkeesi ja rauhoitu jo.
Olen kyllä sinun kanssa ihan samaa mieltä että taidat olla aika yksinäinen kun itse itsellesi vastaat. Montako kertaa aiot tällä kertaa vastata itsellesi että saat huomiota joltakin? Etkö jo käsitä että JOKAINEN täällä tunnistaa sinut palstatrolliksi.
Vierailija kirjoitti:
Anssi on omasta mielestään kovanaama. Nolo teini uhoaja. Typerä käskyttäjä..
Veikkaan että kuitenkin on niissä koulukodeissa oppinut kovanyrkkiseksi. Eli ei kannata asettua Anssin tielle, voi joutua kuristusotteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Eli bileitä ei ole tietenkään tiedossa. Mikä vt t y siinä on, että odotetaan ensin kuukausi ennenkuin näille voi jkaiselle antaa PARI sidukkaa. Nyt kun noi kaikki on vielä yhdessä, niin miksei vois järjestää bileitä? Ärsyttää niin tämäVirtanen.. joka kerta sama juttu. On niin mielenkiintoista katsoa kun asukkaat istuvat ja makaavat! Kun ei sitä viihdettä tehdä noin
Paras katseluaika ja näille ei j)ärjestetä mitään..?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tässä olisi BB-talon puututtava tähän asiaan heti, ei yhtä ihmistä saa moiseen malliin nöyryttää.
Näistä nöyryyttäjistä pahimmat heti ulos. Kaikki me emme ole moiseen elämässämme tottuneet, vaikka se näille olisikin arkipäivää, että ihmisiä itketetään, omaksi iloksi.
Toki toki jätkäporukassa, nakkikioskilla ja Kelan luukullakin kuulemma sattuu kaikenlaista, mutta tässä talossa on muka säännöt ja valvonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin myönsikö Minna tai Jasmiina missään välissä että he ovat mokanneet ja ymmärtäneet Samia väärin. Nyt Samista tehtiin se syypää tuohon tilanteeseen. Ihan hirveää oli katsella ku tää kaksikko huusi naama punasena Samille, eikä suostunut edes kuuntelemaan Samin pointtia.
Verrattuna esim. eiliseen kärhämään(joka ei tosin missään muodossa ollut yhtä paha kun tän päiväinen) Lassen ja Sannin välillä. Molemmat sanoi itse että ymmärsi/käsitti väärin ja siksi teki tai sanoi rumasti. Ketään ei syytetty tapahtuneesta, vaan asianomaiset itse kävivät tapahtunutta läpi että mikä siinä meni pieleen.Eivät myöntäneet, koska he tekivät sen täysin selväksi "anteeksipyynnössään" että Sami oli se joka muka oli tehnyt pahaa.
Minä epäilen, että kyse ei edes ollut Jasmiinan kohdalla mistään väärinymmärryksestä. Nimittäin, volyymin osalta Jasmiinalla kävi näin. Kun Minna tuli paikalle, ja Minna ymmärsi väärin, Jasmiina alkoi samantien lyömään lisää pökköä pesään, eli väärinymmärtämään ja estämään Samia selittämästä Jasmiinan "väärinymmärrystä" ja ääni kohosi hieman.
Vähän sen jälkeen Pippa tuli heidän seuraansa, ja jälleen Jasmiina korotti entisestään ääntään ja nyt alkoi vänkäämään myös omia keksittyjä väitteitään joita Sami oli muka sanonut tai tarkoittanut.
Kun BB käski kaikki ulos, silloin Jasmiina alkoi huutamaan ja kiroilemaan oikein kunnolla yhdessä Minnan kanssa, koska loput asukkaista olivat jo valmiina tupakkapaikalla. Sami oli yrittänyt poistua tilanteesta kun sisällä olijat oli käsketty ulos, mutta kun Minna ja Jasmiina, sekä Pippa puhuivat Samista pahaa muille, Sami yritti tulla siihen korjaamaan naiskolmikon valheita.
Mutta Sami sai pelkkää huutoa noilta naisilta, sekä muut asukkaat kuvittelivat että naiskolmikko puhui totta ja myöntelivät ja naureskelivat Samille, mikä johti siihen ettei Sami pystynyt puolustamaan itseään mitenkään koska kukaan ei enää häntä kuunnellut, ja poistui takaisin pyörille ja alkoi yksin itkemään.
Eilisestä striimistä näki sen että Jasmiina ja Minna hänen perässään lisäsi aina pökköä pesään ja korotti ääntään entisestään kun uutta yleisöä tuli paikalle.
Toivottavasti se muslimiukko on hakannut Pippaa, jos on ollut tuollainen senkin kanssa.
Miksi toivot että mies on hakannut vaimoaan? Oletko sinä ihan kunnossa?
Ihan mielenkiinnosta, ei siis mitään piruilua, olenko oikeassa että tuollainen lauserakenne kertoo siitä että olet ulk0maalaistaustainen?
Vierailija kirjoitti:
Tietokoneet on jees kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
katja kysyy mitä' anssi tekisi jos teinitytär alkaa polttaa.
Että antaako polttaa.
Anssi: "En vtussa, en tietenkään... No kyl siit puhuttelu tulee siis ehottomasti ja mä näytän sille vttu syöpäsii kehkoi ja vttu..."
katja: Mitäs sitte ku se sanoo et säkin poltat?
Anssi: "No mä sanon sen vttu et mä en pääse siit enää eroon ja mä kerron sille mun taustoi et minkä takii mä en haluu et se polttaa ja minkä takii mua vtuttaa et aloin polttaa aikoinaa ja mitä mä oon menettäny sillee ja minkä takii.. totanoin.. mä joudun mahollisesti jättää tän paikan aikasemmi, et se on se riski minkä mä valittin sillo ja mä en haluu et se ottaa sitä samaa riskii.. 18-vuotiaana emmä sitä tuomitte jos se alkaa röökaa, se on sen oma oikeus, tuotanoi, mut ennen sitä se ei oo sen oma oikeus."
Kunnon Hesa-boy! Tuntuu että se koittaa saada jonkun kovan jätkän imagon kun jatkuvasti siitä lapsuudestaan vaahtoaa! Itse miellän sen lähinnä tietokone nörtiksi vaikka on keho täynnä ego buusteri tadeja :D :D :D Eikä siinä mitään itsekkin aika nörtti olen xD <3
Minustakin siitä huokuu vain nössöys, es-jonne. Ei todellakaan huou mikään "rankka lapsuus" tai katu-uskottavuus. Päälleliimatut tatuoinnit ovat huvittavuuden huippu, ja veen suoltaminen. Ei vaan ole uskottava "paha poika", vain pelle snobi.
Jos toi alkaisi minua komentelemaan, räjähtäisin nauruun. Ja joku sanoi täällä sitä alfaksi, ei jeesus. 😂😂😂
Anssi on teinikovis. Aivan kuin TV sarjasta vintiöt, keravan kollit !!!!!!!!!!!!
Luuleekohan rottaLasse, että oma suosio olisi huipussaan, jos tipahtaja on joku porukasta Pekka-Anssi-Aki? Kuvitteleeko hän olevansa megasuosittu poikain saiteilla? Välillä puheet ovat sellaisia, että hän haaveilee olevansa joku sometähti, jonka jutuista heitetään samanlaista legendaa kun hän heittä chokosta tai tsogosta tai mikä lie.