Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
5201/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ehkä paras kausi ikinä!

Vierailija
5202/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmiina ulos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5203/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Lassen ja Lauran välille juttua povaava, Laurahan on varattu. Ja ainakin Bb-podcastissa puhuivat, että tää Lauran mies  on kokenut jonkun (julkisen , oliko temppari) pettämisjutun, joten eiköhän Laura ihan uskollisena talossa pysy . Vaikuttaa kiltiltä ihmiseltä.

Lauran miesystävä se temppareiden Valto jota petti temppareissa silloin kumppaninsa Mira.

Vierailija
5204/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan nähnyt "naismaista" homoa, vaikka oisivat mitä hepsankeikkoja, kyllä se luonne ja keikaruus on hyvin miehille ominaista.

Millanen muka on homomainen nainen, edes missit ei käyttäydy kuin stereotyyppiset keikarihomlt.

. Homot on täysin omaa luokkaansa, minua naisena loukkaa jos jotain cristal snowta esim sanotaan naismaiseksi, millaset naiset muka vertautuu cristaliin?

Tai toi Ville, ei mitään "naismaista" tossakaan, ihan on miesmäinen homomainen mikälie, mutta EI PISARAAKAAN NAISMAINEN.

Kuka nainen muka on kuin ville?

Voi luoja.

Vierailija
5205/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Lassen ja Lauran välille juttua povaava, Laurahan on varattu. Ja ainakin Bb-podcastissa puhuivat, että tää Lauran mies  on kokenut jonkun (julkisen , oliko temppari) pettämisjutun, joten eiköhän Laura ihan uskollisena talossa pysy . Vaikuttaa kiltiltä ihmiseltä.

Lauran miesystävä se temppareiden Valto jota petti temppareissa silloin kumppaninsa Mira.

Surullista 😪

Vierailija
5206/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Lasse sanoi eilen että ei halua mitää naissekoiluja. Toki voihan sitä sanoa mitä haluaa, mutta en lähtökohtaisesti usko että tarkoituksella lähtis varattua yrittämään.

Vierailija
5207/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.bigbrother.fi/uutiset/bb-talon-ensimmainen-itkuun-paattynyt…

No huhhuh! Onko ehkä "vähän" vääristelty BB:n toimesta tämän päivän tapahtumia jättämällä muunmuassa kertomatta se kuinka nuo naiset eivät antaneet Samille ollenkaan puheenvuoroa, eikä antaneet kertaakaan mahdollisuutta selittää hänen ehdotustaan!

Käykää kaikki katsomassa koko episodi. Se alkaa klo 12:00 ja päättyy yhden jälkeen. Kuunnelkaa tarkkaan mitä siinä tapahtuu ja kuunnelkaa myös sitä mitä asiaankuulumattomat henkilöt alkavat kommentoida Samista.

Kova on pakkomielle jollain Samifanilla. Melkein stalkkeri fiilis tulee tän tyypin pakkomielteisistä kommenteista.

Kiusaaminen on kuitenkin paljon pahempaa kuin stalkkaaminen.

Eri

Mikä kiusaaminen? Ai sekö kun Sami typerillä kommenteillaan loukkasi rahavaikeuksissa olevien ihmisten tunteita ja he puolustivat itseään?

Vierailija
5208/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka tulee polkasee Katjaa.

Vierailija
5209/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jo tiedossa ketkä joutui äänestykseen?

Vierailija
5210/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasmiina ulos!

Ei kun hiirulaiset ja tapetit ensin ulos. Justiina tuo draamaa, ei ole tylsä asukas.

Vierailija
5211/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, Katjahan on just kaunis ja ihan kiva kroppakin. Ei kaikilla tarvii olla pyöree ja pinkee peppu, sitä paitsi kuten joku sanoikin, pienellä treenillä senkin sais hoidettua jos haluis. Katja on sentään oikeesti tosi hoikka ihminen.

Juuri näin, ja eivät kaikki miehet pidä keinotekoisen muhkeaksi treenattua pallopyllyä ihanteellisena, minustakin Katjan on nätimpi kuin sellainen.

Vierailija
5212/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Minna vetää hyvin himokkaan kiintiömilffin hommansa. On jopa hyvän näköinen siiihen puuhaan...

Vierailija
5213/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

katja kysyy mitä' anssi tekisi jos teinitytär alkaa polttaa.

Että antaako polttaa.

Anssi: "En vtussa, en tietenkään... No kyl siit puhuttelu tulee siis ehottomasti ja mä näytän sille vttu syöpäsii kehkoi ja vttu..."

katja: Mitäs sitte ku se sanoo et säkin poltat?

Anssi: "No mä sanon sen vttu et mä en pääse siit enää eroon ja mä kerron sille mun taustoi et minkä takii mä en haluu et se polttaa ja minkä takii mua vtuttaa et aloin polttaa aikoinaa ja mitä mä oon menettäny sillee ja minkä takii.. totanoin.. mä joudun mahollisesti jättää tän paikan aikasemmi, et se on se riski minkä mä valittin sillo ja mä en haluu et se ottaa sitä samaa riskii.. 18-vuotiaana emmä sitä tuomitte jos se alkaa röökaa, se on sen oma oikeus, tuotanoi, mut ennen sitä se ei oo sen oma oikeus."

Kunnon Hesa-boy! Tuntuu että se koittaa saada jonkun kovan jätkän imagon kun jatkuvasti siitä lapsuudestaan vaahtoaa! Itse miellän sen lähinnä tietokone nörtiksi vaikka on keho täynnä ego buusteri tadeja :D :D :D Eikä siinä mitään itsekkin aika nörtti olen xD <3

Vierailija
5214/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vois tulla joku virallinen kiroilukielto ja joku niin ärsyttävä rangaistus että nuo alkais oikeesti varoo kiroilemista.

Laura L ja Lasse löivät keskenään vetoa kiroilukiellosta jo ekana päivänä. Kiinnittivät itsekin huomiota siihen miten kamalalta se kuulostaa.

Jos sortuu kiroilemaan, joutuu tekemään 10 punnerrusta.

Hyvin ovat siinä pysyneet. Toki täytesanoja joutuvat välillä hakemaan, mutta parempi sekin kuin ne tuhannet vtut millä tuolla liian moni puheensa täyttää.

Ovat houkutelleet muitakin mukaan, mutta eipä ole tuntunut kiinnostavan.

Vierailija
5215/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.bigbrother.fi/uutiset/bb-talon-ensimmainen-itkuun-paattynyt…

No huhhuh! Onko ehkä "vähän" vääristelty BB:n toimesta tämän päivän tapahtumia jättämällä muunmuassa kertomatta se kuinka nuo naiset eivät antaneet Samille ollenkaan puheenvuoroa, eikä antaneet kertaakaan mahdollisuutta selittää hänen ehdotustaan!

Käykää kaikki katsomassa koko episodi. Se alkaa klo 12:00 ja päättyy yhden jälkeen. Kuunnelkaa tarkkaan mitä siinä tapahtuu ja kuunnelkaa myös sitä mitä asiaankuulumattomat henkilöt alkavat kommentoida Samista.

Kova on pakkomielle jollain Samifanilla. Melkein stalkkeri fiilis tulee tän tyypin pakkomielteisistä kommenteista.

Kiusaaminen on kuitenkin paljon pahempaa kuin stalkkaaminen.

Eri

Mikä kiusaaminen? Ai sekö kun Sami typerillä kommenteillaan loukkasi rahavaikeuksissa olevien ihmisten tunteita ja he puolustivat itseään?

Mitä typerää on ehdottaa appia maksuvälineeksi? Moni maksaa kännykällä, apin käyttö ei poikkeaisi siitä.

Naiset kimpaantui omasta muistostaan, siitä tunteesta kassalla. Sami osui tulilinjalle, vaikka puhui järkeviä.

Vierailija
5216/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo koskaan nähnyt "naismaista" homoa, vaikka oisivat mitä hepsankeikkoja, kyllä se luonne ja keikaruus on hyvin miehille ominaista.

Millanen muka on homomainen nainen, edes missit ei käyttäydy kuin stereotyyppiset keikarihomlt.

. Homot on täysin omaa luokkaansa, minua naisena loukkaa jos jotain cristal snowta esim sanotaan naismaiseksi, millaset naiset muka vertautuu cristaliin?

Tai toi Ville, ei mitään "naismaista" tossakaan, ihan on miesmäinen homomainen mikälie, mutta EI PISARAAKAAN NAISMAINEN.

Kuka nainen muka on kuin ville?

Voi luoja.

Sinulla on varmaan naisellisuutesi kanssa jotain omia käsittelemättömiä ongelmia jos sinua loukkaa se jos joku random ihminen sanoo naiselliseksi ihmistä joka mielestäsi ei ole naisellinen.

Vierailija
5217/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole yhtään jaksoa katsonut, mutta Iltalehteä luettuani niin onko siellä nyt joku seksinhimoinen puuma Minna 42?

Ja joku nuorempi poju kaverina...

Nyt alkoi kiinnostaa.

Puuma. Ihan hehkeä tapaus tuo Minna.

Millä nimellä muuten sanotaan keski-ikäistä miestä joka tykkää pneskella nuorten naisten kanssa?

Leijona?

Naurettava puhua puumasta nelikymppisen kohdalla, Minnahan sitä sanaa itse käyttää itsestään, kun on olevinaan niin cool ja haluaa ihmisten kertovan ettei ole mikään puuuma vaan niin nuorekas ja ei uskoisi minkä ikäinen on plaaplaa lässytilää. Minusta Minna näyttää ikäistään vanhemmalta laahaavine boheemeine olemuksineen ja liimaletteineen ja silmäpusseineen, karsea, nytkin vaahtoaa tuolla kuin joku torimuija ja kiroilee. 

YÖK.

No on se kyllä aika puuma jos 20-jotain miehiä vikittelee. 

Muuten ihan samaa mieltä Minnasta.

Jos tituleeraa itsensä puumaksi ja tekee tästä ja iästään koko ajan numeron, kertoo se kyllä mielestäni jonkin sortin kriiseilystä ihmisellä...nytkin piti päästä kovaan ääneen mainostamaan muille kuinka hipsutteli alle kolmekymppisen miehen kanssa, ja tietysti muistaa taas mainita se oma ikä ja oon niin puuma ja milffi!!! Nostaa itsetuntoa ja helpottaa väliaikaisesti ikäkriisiä...

Minnalla ei todellakaan ole itsetunto-ongelmia tai ikäkriisiä.

Kyllä on, minna on laahustava ikäkriisi.

Muusta en ole juuri kuullut jankuttavankaan, kuin hokevan tota ikäänsä kaikille tai kiroavan ja teko-okentavan muista. MUTTA ikäänsä jankuttaa kuin riokkonainen levy, eikä vieläkään ole saanut toivomaansa vastakaikua, eli kukaan ei ole sanonut että "ei uskoisi!!"

Ilmankos näyttää kokoajan happamalta. Hahhahahaha.

Juurihan ekana iltana Laura kommentoi Minnan ikää juuri noin. Ettei uskoisi.

Vierailija
5218/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tietää että nainen kuumillaan seksuaalisesti tuossa iässä.

No eikä ole.

Kyllä kaikki ihmiset on seksuaalisesti kuumimmillaan nuorina, kuten luonto on tarkottanutkin. Keski-ikäisinä on keho jo kuolemassa.

Vierailija
5219/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa.

Tuotanto ei näköjään halua Jasmiinaa ulos kiusaamiskohusta huolimatta, vaan antaa nyt Jasmiinan jopa rikkoa turvallisuussääntöjä (liikkui työalueella vaikka se oli ankarasti kielletty kun kaivinkoneessa istui kaivinkoneen kuljettaja, kun piti väkisin päästä tupakalle) ja nyt tuotanto nimitti Jasmiinan erikseen kaivinkoneen kuljettajaksi.

Eli, jälleen käy niin että tuotanto alkaa suosia kiusaajia ja muita häiriköitä jotka kansa haluaisi ulos talosta. Sen tietää että tämän illan koosteessa Jasmiina on aivan varmasti kiusaamisen uhri, eikä kiusaaja.

Anssikin tuossa naureskeli että "nyt ollaan raksalla, ja on hengenvaara", jolla viittasi Jasminiin ja hänen sekoiluihinsa betonihommissa.

Vierailija
5220/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmiina on näköjään sellainen, että kun keskustelukyky loppuu, tulee äänenvolume avuksi. Eli ihan kaksois vee ja tee tapaus.

Ketju on lukittu.