Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
5041/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tossa Hilarius Hiiri -Katjassa tökkii ja pahasti.

Ei varmaan hetkeen tulla näkemään häädössä, kun on niin neutraali tyyppi talossa.

Valitettavasti.

Vierailija
5042/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko punaiset miettiä sitä, miten kylpyhuoneprojektin johtaminen ja työturvallisuuden hoitaminen sujui? Eiväthän keltaiset voineet millään ottaa viimeiseen tehtävään Samia, joka oli ihan hällä välin asenteella kylpyhuonetehtävässä, eikä Sannia, jolle homma meni tunteisiin eikä Minnaa, joka haahuili vain ympäriinsä.

Onko siis ok, että yhden virheen jälkeen vapaamatkustajina pääsee pitkälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5043/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että ekat lähtijät löytyvät tästä porukasta:

- Juhani, aika yksitoikkoinen tyyppi, ei jää mitään oleellista puuttumaan jos lähtee

- Pippa, ei ole tuonut muuta spessua taloon kun vähän laventanut ikäjakaumaa

- Minna, ainoa viihdearvo kiehnäys, mutta ei sekään oikein jaksa kiinnostaa

- Sami, sympaattinen kaveri mutta vähän pallo hukassa tuolla, liian eriparin sukka muihin nähden

- Tatskalate, enemmän väriä pinnassa kuin pinnan alla, lopulta aika huomaamaton mukana menijä

Muista löytyy kyllä myös niitä, jotka ärsyttävät, mutta sellaisella tavalla, joka tuo taloon enemmän elämää.

Jees, samat top5 -inhokit täälläkin. Kaikki ärsyttäviä omalla ärsyttävällä tavallaan.

Vierailija
5044/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuossa Lassen tyylissä puhua tuossa "kokouksessa" Ei ollut mitään outoa tai ällöä. Otti tämän jutun vaan osana tehtävää ja silloin tehdään päätös eikä sen kummemmin jäädä masistelemaan valintaa. Luulisin että rauhanturvaajana on joutunut oppimaan tekemään päätökset nopeasti ja rationaalisesti, ilman turhaa analysointia. Tällainen toimintamalli on vaan toisille luontaisempi, eikä se kerro mitään ihmisen hyvyydestä tai pahuudesta.

Ja hyvinhän Lasse kuunteli muidenkin ajatuksia ja mielipiteitä. Eikai kenenkään mielipide tullut lytätyksi?

Se että ei ole yliylitunteellinen herkistelijä pelissä, jonka tarkoitus on tehdä valintoja ja välillä niitä epäkiitollisia, ei tarkoita että olisi narsisti tai itsekäs manipuloija.

Juuri näin.

Minä tuolla käytin manipulointi-sanaa kerran ihan täysin positiivisessa mielessä. Voi olla että jotkut käyttäneet negatiivisessä, en ole ketjua lukenut tämän päivän alusta.

Sitä päätöstä ei olisi tehty vieläkään, ellei Lasse olisi saanut hyvällä manipuloinnilla (vaikuttamisella) niitä kolmea muuta viimein näkemään keltaisten äänestämisen parhaita puolia. Ne kolme herkistelijää olivat täysin kädettömiä päätöksentekoon.

En ymmärrä miten noin herkät menevät ylipäätä bb:n kaltaiseen ihmiskoe-kilpailuun, jos yksi päätöksen aikaan saaminen aiheuttaa noin suurta maailmantuskaa. Ihminen voi olla kiltti kuten Lasse, muttei sen tartte olla ovimatto ja nynny, kuten tatuoitu laura.

Vierailija
5045/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietty ootan ja otan 24/7 alusta alkaen.

Toivoisin että tänä vuonna vois olla heterovuosi vaikka kaikenlaisen erilaisuuden hyväksynkin. Tavallisuus olis vaihtelua ja romanssit olis kivoja.

Tiedän että taas kiukuttaa kun väärät tyypit saa lähteä.

Tiedän että katsojat valittaa somessa koko ajan vaikka sille ei ole mitään aihetta.

Jee ihanaa huomenna starttaa!

Joka vuosi on asukkaista valtaosa ollut heteroja.

Miksi homous on automaattisesti "erilaisuutta" ja heterous "tavallisuutta"? 

Suurin osa katsojista varmaan toivoo räväköitä tyyppejä, eikä mahdollisimman "tavallisia".

Vierailija
5046/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla kaikki heti menee rikki

Sama ongelma ollut sieltä Krisun kaudelta saakka... Silloinhan Ville piti paikat joten kuten kasassa paikkaustaidoillaan 😂 Ihme hommaa, kun talokin on välissä vaihtunut!

Vierailija
5047/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin että tänä vuonna vois olla heterovuosi vaikka kaikenlaisen erilaisuuden hyväksynkin. Tavallisuus olis vaihtelua ja romanssit olis kivoja.

Tiedän että katsojat valittaa somessa koko ajan vaikka sille ei ole mitään aihetta.

Suurin osa katsojista varmaan toivoo räväköitä tyyppejä, eikä mahdollisimman "tavallisia".

Hyvä sekoitus taviksia ja "sekopäitä" se on jees. Mut ne sateenkaarijankuttajat on raskaita ja niin ärsyttäviä ! (se tarina, aaarg!!)

Vierailija
5048/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnan poika oppi lukemaan alle 3 vuotiaana. Hahah kuka uskoo.

Vierailija
5049/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma ollut sieltä Krisun kaudelta saakka... Silloinhan Ville piti paikat joten kuten kasassa paikkaustaidoillaan 😂 Ihme hommaa, kun talokin on välissä vaihtunut!

Krisuhan se korjaili suurimmaksi osaksi.

Vierailija
5050/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuma valitti ettei punaiset saa mitään tehdä. Eipä oo mitenkään hanakka tekemään edes köökkihommia.

Vierailija
5051/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että tuo Jasmiina ei pysty keskittyy mihinkään. Vähän niinkuin 14-vee kovistyttö häiritsee oppituntia.

Hän ei halunnutkaan tasa-arvoista suhdetta, vaan ns. vanhan liiton miehen, joka pitää naisensa hellan & nyrkin välissä. Jasmiina etsii siis naisen järjestyksessä pitäjää, isähahmoa.

Isänsä turkkilainen, heillä tuollainen roolijako on täysin normaalia! Sopii Jasmiinan elellä talossa, kun BB vähän käskyttää... 😂

Vierailija
5052/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole mitään erilaisuutta, kaikki me olemme samanlaisia. Se laukkuhemmokin mun silmissä ihan tavis, kunnes alettiin meuhkaamaan että on ollut jossain lipastossa isiltä ja äidiltä piilossa tähän saakka. Mitä väliä.

Vierailija
5053/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuma valitti ettei punaiset saa mitään tehdä. Eipä oo mitenkään hanakka tekemään edes köökkihommia.

Laiskanpulskea on kotitöiden suhteen, vaan annapa olla, kun viunalastit viimein kärrätään keittiönpöydälle, niin alkaa puumakin viihtyä köökin puolella 😂

Vierailija
5054/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minnan poika oppi lukemaan alle 3 vuotiaana. Hahah kuka uskoo.

Osaakohan Minnan poika vieläkin lukea?

Vierailija
5055/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kauden Ville ei osannut muuta kuin heilua imurinvarressa heti kun joillain sattui olemaan menossa mielenkiintoinen keskustelu tai pitää sekopäistä yksinpuhelua pihalla mielikuvitus olennon kanssa.

Vierailija
5056/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olipa yllätys kuka talossa taas sekoilee.

BB:n käsky kävi että kun kaivinkonekuski (Lasse) istuu kaivinkoneen sisälle, silloin KUKAAN ei liiku työalueella, koska jokainen, paitsi Jasmiina, ymmärtää että kaivinkone voi tappaa kokemattoman käsissä. BB:n käsky oli sellainen että edes Lasse ei istu koneen sisälle, ennenkuin poliisit (Tatuointilaura ja Ville) ovat varmistaneet ettei KUKAAN liiku työalueella.

Mutta eihän se sopinut Jasmiinalle, jonka oli aivan ehdottoman pakko päästä vetämään tupakkia vaikka muut sen kielsivät.

Olisi hyvä jos tästä tulisi Jasmiinalle rankkua, niin että hän joutuu viettämään koko päivän täysin hiljaa tupakkapaikalla ja muiden täytyy palvella häntä sinne ja jopa tupakat käydä sytyttämässä ja suuhun tarjoamassa, ja ainoat paikat mihin Jasmiina voi mennä, on päiväkirjahuone tai vessa, jonne toisen asukkaan pitää hänet aina saattaa.

Vierailija
5057/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

katja kysyy mitä' anssi tekisi jos teinitytär alkaa polttaa.

Että antaako polttaa.

Anssi: "En vtussa, en tietenkään... No kyl siit puhuttelu tulee siis ehottomasti ja mä näytän sille vttu syöpäsii kehkoi ja vttu..."

katja: Mitäs sitte ku se sanoo et säkin poltat?

Anssi: "No mä sanon sen vttu et mä en pääse siit enää eroon ja mä kerron sille mun taustoi et minkä takii mä en haluu et se polttaa ja minkä takii mua vtuttaa et aloin polttaa aikoinaa ja mitä mä oon menettäny sillee ja minkä takii.. totanoin.. mä joudun mahollisesti jättää tän paikan aikasemmi, et se on se riski minkä mä valittin sillo ja mä en haluu et se ottaa sitä samaa riskii.. 18-vuotiaana emmä sitä tuomitte jos se alkaa röökaa, se on sen oma oikeus, tuotanoi, mut ennen sitä se ei oo sen oma oikeus."

Vierailija
5058/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan on talossa makaronilaatikon annoskoko? Varmasti osa ottaa yli 200 gramman annoksen.

Vierailija
5059/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen vähän tuli v-sanoja ällö-anssilta kun puhui tyttärestään, toivottavasti ei kotonakaan viljele sitä veetä samanlailla ku talossa.

Vierailija
5060/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuommoisen kaivinkoneen liikuttamiseen tarvi kaikenmaailman lupakortteja.

Ketju on lukittu.