Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
TEIDÄN OMAT Top 3 asukasta Tällä hetkellä, siis Tällä hetkellä. Entä inhokit..?? Minun top 3 Pekka, Aki, Juhani. Inhokit : sami, melody.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette rasistisia kun jätätte Mehmetin kokonaan keskustelun ulkopuolelle. Hävetkää, jos jotain hävetä osaatte.
Täysin samaa mieltä! Miksi vihaatte Mehmetiä niin paljon ettette vaivaudu tai suvaitse jutella hänestä? Mitä pahaa hän on tehnyt talossa? Tai teille?
Kuka on Mehmet?
Mehmet on se ulkomainen kaveri siellä BB-talossa, kyllähän varmasti olet nähnyt hänet. Jostain syystä tässä ketjussa hänestä ei saa puhua, kiitos siitä rasisteille ja koulukiusaajille.
TOP 4: 1. Katja 2. Fitness-Laura 3. Minna 4. Jasmiina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette rasistisia kun jätätte Mehmetin kokonaan keskustelun ulkopuolelle. Hävetkää, jos jotain hävetä osaatte.
Täysin samaa mieltä! Miksi vihaatte Mehmetiä niin paljon ettette vaivaudu tai suvaitse jutella hänestä? Mitä pahaa hän on tehnyt talossa? Tai teille?
Tää urpo juttelee yksinään kun ketään ei kiinnosta sen mehmet höpinät. Säälittävä tapaus.
Kuka urpo siellä talossa juttelee yksinään? Ja ketä siis ei kiinnosta Mehmetin jutut talossa?
Vierailija kirjoitti:
Te joiden mielestä Lasse vaan manipuloi muut laittamaan keltaiset häätöön, niin mikä teidän mielestä muiden motiivi olis laittaa punaiset? Enemmän kai kaikki tuossa joukkueessa olivat punaisten puolella muutenki, ainoa motiivi olis punaiset laittaa äänestykseen olisi juuri tuo Lauran pelkäämä reaktio keltaisilta. Ja onneksi uskalsivat valita oikein sydämen mukaan, eikä lähteneet nöyristelemään keltaisia.
En tarkottanut sitä pahalla, Lasse teki hyvin siinä, ne kolme muuta ameebaa eivät oilisi saaneet päätöstä aikaan KOSKAAN, Lasse osasi vakuutella hyvin, ja piti hermonsa.
Voi että tuo Jasmiina ei pysty keskittyy mihinkään. Vähän niinkuin 14-vee kovistyttö häiritsee oppituntia.
cancel-idiotismia kirjoitti:
TEIDÄN OMAT Top 3 asukasta Tällä hetkellä, siis Tällä hetkellä. Entä inhokit..?? Minun top 3 Pekka, Aki, Juhani. Inhokit : sami, melody.
Top3: Pekka, Katja, Aki
Vähiten suosikit: Anssi, Fitnesspimu-Laura, Taavi
Minun suosikit top4:
Lasse
Sanni
barbielaura
ja vaikka Aki.
inhokit:
Lepakkolaura
Anssi
Minna
Sami
Aki on kaikista tavallisen tuolla. Muut on ties mitä oman alansa hihhuleita.
Kyllä on taas tehtäväohjeita
Vierailija kirjoitti:
Inhottaa kun tuo Minna istuu päydillä ja työtasoilla.
Olikos se viime syksy vaiko nyt kevään julkkiksella kun joku myös istui pöydillä ja työtasoilla?
Eikös tuo Pekka ole ensihoitaja koulutukseltaan? Eli jotenkin ihmeessä onnistunut AMK-tutkinnon hommaamaan? Ihmettelen vaan, kun sehän on selvästi joku ADHD tai jotain ja jotainhan se on puhunut, ettei hänellä ole mitään lääkitystä, eikä käsittääkseni ole oikein diagnoosiakaan. Ja nytkin tuolla lukee isoveljen kirjettä, niin kuulostaa siltä, kuin joku ekaluokkalainen lukisi.
Tehtävien säännöt alkaa olla aika järjettömiä. Viihdearvo ei ole ihan huipussaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhottaa kun tuo Minna istuu päydillä ja työtasoilla.
Olikos se viime syksy vaiko nyt kevään julkkiksella kun joku myös istui pöydillä ja työtasoilla?
Krisu-kaudella melkeinpä maattiin keittiönpöydillä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Sami alfa-uros?
omega uros on. Olen yläpuolella-
t.beta naaras rivisoturi
cancel-idiotismia kirjoitti:
Ykkösinhokit Anssi, ja sami.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo Pekka ole ensihoitaja koulutukseltaan? Eli jotenkin ihmeessä onnistunut AMK-tutkinnon hommaamaan? Ihmettelen vaan, kun sehän on selvästi joku ADHD tai jotain ja jotainhan se on puhunut, ettei hänellä ole mitään lääkitystä, eikä käsittääkseni ole oikein diagnoosiakaan. Ja nytkin tuolla lukee isoveljen kirjettä, niin kuulostaa siltä, kuin joku ekaluokkalainen lukisi.
Kaikki tuolla kuulostaa ekaluokkalaisilta, kun lukee. Ei mitään uutta.
Ei ku mua suututtaa että itkuiikka Sami ei oo äänestyksessä siksi kun Lasse ei halunnut tuhveronsa putoavan ennen kuin on saanut siltä.