Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Mikä joukkue joutui häätöön?
ei jesta tuo katja on nolo.. oikein silittelee pekan polvea. heti piti mennä hakemaan läheisyyttä kun minnakin oli ollut lassen vieressä.
Taavilta päässyt märkä fartti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siniset pääsee turvaan ja kiusaajat laittaa punaiset häätöön nanosekunnissa.
Kiusaajat? Lol, taas täällä kukkahattuillaan ja kuvitellaan jotain kiusaamisia. 😅
Punaisia ei vissiin saa laittaa häätöön, muuten on "kiusaaja".
Perehdypä ensin päivän tapahtumiin tai tämän ketjun aiempiin viesteihin ennen kuin kukkahattutädittelet muita väärästä syystä. Kukaan ei ole sanonut näin punaisesta ryhmästä. Verenpainetta on tainnut nostaa eniten tilanne Samin, Jasmiinan, Pipan ja Minnan kynsissä. Oikeastaan toivon, että punaiset tai keltaiset ovat häädössä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä joukkue joutui häätöön?
Se nimetään vasta perjantain suorassa lähetyksessä.
Tällä hetkellä Vihreä joukkue on se joka tulee nimeämään tuon häätöön joutuneen ryhmän.
Joutuiko vihreä joukkue äänestykseen? Joko sunnuntaina joku lähtee?
Illalla myöhään, hyvin myöhään, kun on vihdoinkin hiljaista:
Niimminävuansitä että kyllä on mehtäkonneen nupissa hilijasempoo ku tiällä, mutta toesaalta suap pittee evväitä siellä mukana ja suap ite valita musssiikkisa tae sen että kuuntelloo podkästiä. Tiällä kyllä tulloo podkästiä viijestätoesta er reejästä ja melekeen koko ajan piällekkäen. Pittää männä aena välillä kuuntelemmaa vuan Pohojanmuan Papupaan melekeen katkeematonta tajunnanvirtoo - suap siihe välillä jottain sekkaan ynähettyä. Mutta siellä on harvemmin muita, ku ee ne jaksa kuunnella Juuhanin jaarituksia, niin ee korvat halakee niin ku tuvassa. Hermoleppoo.
Suatana ku hakkee ruokaa tuosta, ni kälätys on niin kaaheeta, että melekeen ee maesta ruokookaan. Ee tiällä oo ruoka kyllä maestunna kunnolla ja paskalla ee oo viellä ees ilennä käävvä. Ja yönunet jiäp kyllä vähhiin ku akat kalakattaa puol yötä ja sitte Juuhani alakaa kuorsoomaa. Ja kuumakkii o ku helevetissä, ku o pakko vuorata ihtesä petvuatteissiin paketiks, ettee vuan näy paljasta pintoo ja tuo Sami ee kierrähä vierestä kaenalloon. Tae Ville hyökkee takkoopäen. Vaekka se on kyllä hirmu mukava. Oekeen mukava on. Juttellooki niiku ihimiselle. Vaekka on varmasti joku kityvihree.
Suatana minä viellä repäsen ja laalan niille. Ne ee tiijjäkään kuinka kaanis iäni mulla o. Eelen jo tulj kuorittua nuama pahimista mehtäkonneenrasvoesta. Ja öljyttyä. Tätä kyytiä suatana minä ite oon kohta joku vihervassar ja kulejen käs käessä Laten kanssa Kallijon Nallepuppiin. Mutta minä valamistelen palopuhetta muaseuvvon puolesta ja viherhömpötysten lopettamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkyttävän kauheita noi v..tua hokevat röökimuijat.
Mistähän lähiöroskiksesta revittyjä mölytoosia?Tulee ikävä viime kevään vip kautta kun kaikki osasivat käyttäytyä ja keskustella asiallisesti.
Kiitos viesteistä, saan ihan mukavasti kuvan tapahtumista. Olin koukussa Vip-kauden aikana, nautin mukavista keskusteluista ja talon rauhallisesta ilmapiiristä. Pikkasen odotin tätä kautta, mutta kun katsoin tämän rempan taloon marssia, päätin etten uhraa senttiäkään tähän. Kauheaa porukkaa, en tykkää rivoista, perushäijyistä ja epärehellisistä ihmisistä.
Pekalla on vehkeet liiskassa.
Juhani puhuu vihasista rollaattorimuoreista tanssilattialla 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Kohta jöpöttää Pekalla. Katjan käsi lähellä munaa. Miten niin fiksu nainen kuin Katja ryhtyy tuollaiseen?
Pekalla jöpöttää jo, joutuu peitteleen toisella jalalla.
Taas oli tänään tilannekomiikkaa.
On sivistymätöntä sakkia,ei mitään kunnioitusta toista kohtaan,kunhan vaan minä minä saan sanoa.
Mitä jyviä tuo pekka on vetäny, voi luoja miten karsee jätkä!
Jasmiinakin varmasti kertoo, miten ei voi sietää minkäänlaista syrjintää tai kiusaamista. Mutta sille omalle käytökselle ollaan täysin sokeita. Vastenmielinen tyyppi.
Voi Pekka ressu, toinen puuma iilimato kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Samihan sai vihdoinkin provosoivalla käytöksellään aikaiseksi mitä oli jo pitkään kerjännyt. Jos provosoi niin aina joku antaa vastapalloon sanallisestikin ja jos ei itkupillin pää kestänyt niin voi voi. Kaikki eivät käytttäydy keskustelutilanteissa yhtä hyvin kun Katja tuollaisten vänkääjä-samien kanssa. Katja porukan fiksuin mutta turha Samista mitään uhria leipoa. Tilanne tarjosi viihdettä kuten Anssi sekä Pekkakin totesivat ja paras hetki oli kun vässykkä meni itkemään kun lopputulos ei ollutkaan tällä kertaa mieleinen.
MAhdat olla tyytyväinen itseesi. Ihan vässykäksi uskallat tuntematonta miestä kutsua!
jos vihreet haluaa pelata, laittavat keltaiset häätöön koska varmasti tietävät että pekka on suosittu ulkomaailmassa ja ylipäätään talossa (=ei tule jatkossa saamaan häätöpisteitä joten vaikea saada häätöön) ja anssilla paljon faneja jo valmiiksi
Lasse ja Laura ei uskaltanut sanoa Taaville että housuissa on tahra. Ja kameramies ei enää kehtaa kuvata Taavia.
Keski-ikäinen akka leikkii yläkoulun kovista. Ai että miten hienoa.