Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Punaiset voittakoon, itserakas Noora poistoon.
Itsekeskeiset, egoistiset ja mää-mää-mää Noora ja Pekka voisivat molemman poistua samalla oven avauksella. Sopisivat hyvin toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Pekalle on annettu salattu tehtävä. Yrittää ilmiselvästi tahallaan sabotoida tehtäviä. Tällainen huijaus ei mene varmasti ohitse haukan katseen omaavalta Taavilta.
Pekkahan pelaa suoraan Taavin pussiin toimittamalla itsensä ja muut punaiset häätöön.
Jassua haukuttu paljon läskiksi.Silti talon kundit pitävät siitä.Lasse ja Taavi juttelee sen kanssa paljon.Muutenkin ovat tsempanneet sitä.On ihan kiva nähdä miehiä joille se luonne on tärkeä tuolla talossa.Voi olla myös talon ulkopuolella.Sitten taas huomaa kuinka Taavi karttaa Nooraa.Itse olen kiinnittännyt huomiota on tuo Jassu kutistunnut siitä mitä tuli taloon.
Vierailija kirjoitti:
Itserakas Pekka poistoon.
Ihmiset joita ei tässäkään ketjussa oikeastaan koskaan mainita kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Onko Ville, Noora, Samir ja Anssi käynyt jo tekemässä tehtävän, jos niin mihin aikaan?
Eivät mielestäni ole tänään suorittaneet. Tuleekohan tänään vielä iltatehtävä? Toivottavasti,
näkyy tehtävä 24/7, joka tehtävä takkusi, ilmapallo tehtävä jäi kesken, Sami suoritti sitä
Yksi tehtävä tänään jonka punkut hävisi
Vierailija kirjoitti:
Ville oli kertomassa Singaporen ja Kiinan kokemuksistaan ja kohtelusta isona länsimaalaisena miehenä. No eikö Juhani ala paasaamaan päälle, miten oli Prahan vanhassa kaupungissa puhunut suomea, ja joku suomalainen nainen oli kääntynyt ja vastannut suomeksi 🤦♀️ Aargh. Yhtä kiinnostavaa toki… Lasse osaa keskustella hyvin 😊
Jep, Ville vähin äänin lopulta häipyi tuosta keskustelusta. Tuntuu, että Juhani sivuuttaa tiettyjen ihmisten jutut täysin, mutta toisiin keskittyy, kuten äsken Lasse vs Ville.
Vierailija kirjoitti:
Jassua haukuttu paljon läskiksi.Silti talon kundit pitävät siitä.Lasse ja Taavi juttelee sen kanssa paljon.Muutenkin ovat tsempanneet sitä.On ihan kiva nähdä miehiä joille se luonne on tärkeä tuolla talossa.Voi olla myös talon ulkopuolella.Sitten taas huomaa kuinka Taavi karttaa Nooraa.Itse olen kiinnittännyt huomiota on tuo Jassu kutistunnut siitä mitä tuli taloon.
Etkös sinäkin kerttele vanhoja hoitojasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos punaset häviää, silloin pois Maiju tai Anssi.
Miksei se, joka häviön on aiheuttanit, eli Pekka? Ei sitä änkytystä jaksa muutenkaan kukaan enää kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekalle on annettu salattu tehtävä. Yrittää ilmiselvästi tahallaan sabotoida tehtäviä. Tällainen huijaus ei mene varmasti ohitse haukan katseen omaavalta Taavilta.
Olisihan Pekkakin saanut puhua.
Pekka joutui lukemaan moneen kertaan
Siniset jyrää! Hyvä Taavi 😁
On rasittavaa lukea tätä ketjua, kun joka toisessa viestissä luetellaan nippu ihmisiä, jotka pitäisi saada samalla oven avauksella ulos ja joka toisessa, kuinka Jassu söi sormella (muna)voita. Sitten on ne, jotka pohtii vieläkin Katjaa. Jankuti jankuti.
Vierailija kirjoitti:
Viisaat miehet ovat lihaville naisille ystävällisiä ja kohteliaita, niin lihava motivoituu paremmin arvostamaan itseään ja saattaa joskus ehkä laihtuakin.
Tyhmä ja idi ootit pojat haukkuvat ja lyttäävät maanrakoon, ja ihmettelevät miten nainen ei halua laihtua heidän haukkumisensa vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka täällä kaunistellaan sitä Jassun Samin päälle hyökkäämistä, niin se sillä pilasi Samin koko tuolla oloajan joka jatkuu. Äänestäjät muistaa eikä anna anteeksi. Tuha täällä lorikoida kostonhimoisen, juoruajan puolesta. Amen. 👍👍👍👍🤮
EI ANNETA ANTEEKSI.
Jos on kyse siitä köyhien ruoka-ostokortti -asiasta, mitä Sami ehdotti ja kovasti puolusti, niin ymmärrän Jasmiinan kovaäänisen vastaansanomisen. Jasmiina puolusti köyhien oikeutta ostaa itse tukirahoilla mitä tarvitsevat.
En tosin tykkää kovaäänisestä väittelystä enkä riitelystä ollenkaan.
Tällä kertaa vaan asia oli tosi tärkeä, kun kovaäänisesti puolustettiin niitä, jotka tarvitsevat puolustajia ja joilla ei niitä ole liikaa.
Sami ei ole ärsyttänyt mua kertaakaan ja on ihan ok, paitsi tuon "köyhille ruoka-ostolupalappu mitä näyttävät kassalla asioidessaan" -älynväläyksen esitettyään ja jatkettuaan haluamatta kuunnella ja ymmärtää sitä köyhien näkökulmaa, minkä Jasmiina hänelle esitti lopulta tulistuen.
Olisi mahtavaa, jos tänä sunnuntaina kukaan ei tippuisi ja seuraavalla viikolla 3-4.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo varmaan Melodya kehunut, mutta nyt oli mukava kuulla, kun tsemppasi hävinnyttä joukkuetta.
Kyllä, Melody oli mukava ja empaattinen hävinnyttä punaista joukkuetta kohtaan. Varsinkin Pekkaa yritti tsempata, että hänelläkin oli samoja ongelmia, vaikka oli oikeasti sata kertaa parempi kuin Pekka.
Siniset pärjäsivät Melodyn ja Lassen nopeilla hoksottimilla, punaisten peli kaatui Pekkaan.
Helppoa oli voittaa kun Melody puhuu koko ajan ja muut lukivat suun liikkeitä.Pekka oli hiljaa niin tottakai on selittäminen vaikeampaa.Olisi pitänyt olla samat säännöt molemmille joukkueille että vain eleillä selitetään.
Ihan täsmälleen samat säännöt ja tehtävät oli molemmille joukkueille. Ohjeissa sanottiin, että normaalilla puheäänellä saa puhua, huutaa ei saa. Pekka vielä itse totesi muille, että lukekaa sitten huulilta. Sitten seisoikin tuppisuuna ja huitoi jotain käsittämätöntä. Melody pysyi täysin rauhallisena koko ajan ja puhui normaalilla puheäänellä. Totta kai se katsojille mikrofonin kautta kuuluu hyvin, mutta joukkuetovereille ei kuulunut.
Ne ei hoksannu sitä lintua piirtää toisella tavalla se M ei kelvannu sinisilläkään linnuksi. Aika rako pienestäkin virheestä. Muutenhan niillä sujui ihan hyvin.
Noora luovutti pomppuhommat. Yllätys.
Ihan täsmälleen samat säännöt ja tehtävät oli molemmille joukkueille. Ohjeissa sanottiin, että normaalilla puheäänellä saa puhua, huutaa ei saa. Pekka vielä itse totesi muille, että lukekaa sitten huulilta. Sitten seisoikin tuppisuuna ja huitoi jotain käsittämätöntä. Melody pysyi täysin rauhallisena koko ajan ja puhui normaalilla puheäänellä. Totta kai se katsojille mikrofonin kautta kuuluu hyvin, mutta joukkuetovereille ei kuulunut.