Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
4361/105262 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jasmiina ja Minna ovat ehkä tyhmimmät kiusaajat koskaan.

Sami selittää että hän haluaisi poistaa sen stigman, eli käytännössä erittäin näkyvän maksusitoumuspaperin jonka asiakas saa KELAsta ja jolla voi ostaa esimerkiksi ruokaa, ja jonka vuoksi kaupan työntekijät usein kutsuvat jonkun asiantuntevamman kassamyyjän paikalle kertomaan miten se maksusitoumus lyödään kassaan.

Asian pitäisi olla päivänselvä. Ja niin se katsojille onkin.

Mutta nuo kaksi emakkoa, Jasmiina ja Minna yrittää väkisin vängätä vastaan että esimerkiksi appi, samanlainen kuin esimerkiksi kulttuurisetelit, joita ihmiset saavat jos haluavat osallistua kulttuuritapahtumiin ja jota muut asiakkaat eivät voi nähdä koska niistä näkyvä merkintä on pelkästään näytöllä ja laskuissa esiintyvä VISA, eivät voisi toimia, vaan ne häpäisisivät asiakasta vielä enemmän.

Mikä on täyttä huuhaata. Sen sijaan että nämä emakot yrittäisivät keskustella ja löytää ratkaisua siihen ongelmaan ettei se näkyisi tai kuuluisi muille asiakkaille kassoilla, Minna ja Jasmiina yrittävät jatkuvasti "Mutta kun mutta kun, sä et Sami ymmärrä kuinka se nolottaa niin että mä meinasin tappaa itseni...."

Aivan taatusti huomiseen koosteeseen Samista on tehty pahis, ja noista kahdesta kiusaajasta, on tehty pyhimykset.

Kuitenkin. Jasmiina ja Minna toimivat kuin kiusaajat. Jasmiina ja Minna ymmärtävät että kyse ei ole siitä kuka on oikeassa, vaan siitä ehtivätkö he kertomaan ensimmäisinä muille asukkailleen valheensa Samista. Esimerkiksi se striimaaja kuvittelee nyt että Sami on tarinan pahis ja noille kiusaajille se riittää, koska Sami, joka on ollut hyvä tyyppi ja hyvä asukas, saa tämän vuoksi vähintään neljältä asukkaalta Pipalta, Minnalta ja Jasmiinalta, sekä striimaajalta, nimeämispisteet.

Sami tuolla jo itki, kun nuo kaksi eli Minna ja Jasmiina eivät anna lainkaan suunvuoroa, vaan muiden asukkaiden edessä vääristelevät hänen sanomisiaan.

Korjataan vielä se, että Katja ja Pippakaan eivät halunneet ymmärtää Samin lähtökohtia. Hekin syyttelivät Samia, koska kuvittelivat sen, että Sami hyökkäsi Jasmiinaa vastaan, ja veti herneet nenään kun ei halunnut enää kuulla Samin hyviä ideoita. Valitettavasti Katjakin on vain ryhmäkiusaaja. Kukaan ei puolustanut Samia missään vaiheessa, sekä Jasmiina ja Minna puhuivat Samista aika ikävällä tavalla, kun Sami oli poistunut pois. Sami ei koskaan ole puhunut talossa pahaa muista ihmisistä!!!

Tuossa tilanteessa minusta nolointa oli se, että Jasmiina hoki vain jotain ulkoa opeteltuja mantroja. Juuri sellaista puhetta, että kaikkien on nyökyteltävä ja esitettävä kuin hänen ajatuksensa olisivat jotenkin erilaisia kuin muilla. "Juu, kyllä sinä tiedät tästä aiheesta enemmän kuin muut kun olet ihan ollut i**emur*an partaalla, mutta silti olet niin upea ihminen, kun kuuntelet toisten mielipiteitä." 

Tarkoitat varmaan lyhyesti sitä, että vain Jasmiinan sanoilla on merkitystä ja muiden ei? Hän siis tietää kaikki asiat paremmin itse kuin kukaan muu toinen asukas.

Ei vaan tarkoitan, että hän luuli kertovansa jotain uutta ja ihmeellistä ja avartavaa, mitä kukaan muu ei olisi aiemmin tiennyt tai tullut ajatelleeksi. 

Mitä uutta,ihmeellistä ja avartavaa hän luuli kertovansa??? Vai oliko kyseessä vain vertailua muiden sanomisiin loppujen lopuksi, kuten Samin? Ymmärsitkö pointin ja mieti monelta eri kantilta tätä asiaa.

Että 1) on nöyryyttävää mennä kassalle maksusitoumuksen kanssa, 2) maksusitoumus ei ole yhtä kiva juttu kuin kulttuuriseteli ja 3) että ihmisillä voi olla erilaisia mielipiteitä. Noitahan hän siinä jankkasi, vaikka kukaan ei ollut näistä eri mieltä eikä ollut mitään syytä verrata yhtään mihinkään. 

Eihän toi ole mitään keksimistä ja tuskin on väittänyt edes näin. Et siis ymmärtänyt miksi hän jaksaa jankuttaa samaa näistä asioista. Jasmiina haluaa vain olla oikeassa ihan missä tahansa asiassa ja muut ovat todellakin väärässä, varsinkin Samin osalta. Koska ymmärrätkö sen jo, että kun kukaan ei puolusta Samia missään vaiheessa, niin Jasmiina koko ajan keksii eripuraa ihan mistä tahansa asiasta. Oikeasti Jasmiina ei ymmärtänyt juuri mistään mitä Sami kertoi tietylle ryhmälle. Näitä uusia asioita ei voi Jasmiina lukea, joten hän ei voi käyttää toisia menetelmiä asian ymmärtämiseen. Jossain vaiheessa kaikki 4 naista olivat vastaan Samia, vain Samin itkemeninen laukaisi tilanteen.

En nyt kyllä ymmärrä, mitä sinä yrität minulle sanoa. Jasmiina halusi olla oikeassa. Minä olen samaa mieltä. Ongelma vain oli se, että hän ei tajunnut, että kukaan ei ollut hänen kanssaan eri mieltä vaan yritti esittää muita fiksumpaa muka perustelemalla asiaansa moneen kertaan. Piti Samia tyhmänä, jolle pitää selittää moneen kertaan. 

Vierailija
4362/105262 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreät ei kehuneet muita, vain itseään. Tämä muistetaan.

No melkosta sädekehän kiillotusta ja valehtelemista se on, jos väittää että tottakai mieluummin antaa immuniteetin jollekin toiselle joukkueelle. Mun mielestä täysin oikein meni tämä valinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4363/105262 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katja kääntyi sinisten puolelle. Jos Taavi ois arvostanu joukkueensa puolta ois siniset voittaneet.

Vierailija
4364/105262 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko vittua hokevan Jasmiina ulos tuolta pilaamasta ilmapiiriä! Minna ja Melodi sitten seuraavaksi.

Vierailija
4365/105262 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitutti tuo vihreiden omahyväsyys ja säälinhaku. Jotenki olivat heti ensimmäisenä koromastassa omaa erinomaisuuttaan.  Muut suhtautu tähän hyvin ja sanoivat myös muita joukkueita kun omaa joukkuetta (punaset ja keltaset ei sanoneet omaa joukkuetta ollenkaan?) 

Vihreät ei nimenneet kenestäkään mitään hyvää miksi joku muu ansaitsis voittaa. 

Vierailija
4366/105262 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kaikki on niin mukavia tyyppejä, et tosi vaikee laittaa ketään äänestykseen..

Lässynlässyn, eiköhän jokaisella oo jo joku,jonka kanssa on vähän tai ei ollenkaan tekemisissä.

Eihän tuoss laitettu ketään äänestykseen vaan pelastettiin. Sehän siinä vaikeaa oli, kun kaikki tietysti halusivat itse pelastua. 

Vierailija
4367/105262 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreät ei kehuneet muita, vain itseään. Tämä muistetaan.

No melkosta sädekehän kiillotusta ja valehtelemista se on, jos väittää että tottakai mieluummin antaa immuniteetin jollekin toiselle joukkueelle. Mun mielestä täysin oikein meni tämä valinta.

No meneppä johonki isoon porukkaan kehumaan VAAN itseäsi vaikka haluaisitkin voittaa. :D huonosti käy. 

Vierailija
4368/105262 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytettäispä enemmän noita Akin pikku "tempauksia". Tänäänkin viiden minuutin sisään ottanut selfieitä ja tanssahdellut. Myös tilannetaju on hyvä ja välillä sanoo sopivia kommentteja ketään ilkkumatta.

Vierailija
4369/105262 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on joka vuosi sama juttu: tietyntyyppiset kundit alkaa hyvin nopeasti tuolla talossa leijumaan, sitä ollaan niin viitakon kuninkasta, niin viitakon kuninkasta...minä määrään kuka lähtee (koska syvällä sisimmässäni tiedän, ettei mulla ole mitään hätää, minähän vttuprkele voitan koko pskan - tietysti).

Onko muuten yksikään 'talon kingi' voittanut? Krisu taitaa olla ainut, joka on onnistunut? Kaikki muut on olleet enemmän tai vähemmän altavastaajia tai sivuunsysättyjä.

Vierailija
4370/105262 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää nuorena naisena rumaa kieltä. Ulos.

Vierailija
4371/105262 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt nuo kiusaajat itse itkevät, kun joutuivat valitsemaan jonkun turvaan. 

Vierailija
4372/105262 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tuo pekka kun halii ja lohduttaa katjaa🤭

Vierailija
4373/105262 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka itkee,kun yks ryhmä äänestetään turvaan?

Ikään kuin eivät muka tienneet, mikä on bbn meininki. Ja täähän oli vielä käänteisesti mukava äänestys, ketään ei vielä häädetty.

Vierailija
4374/105262 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on joka vuosi sama juttu: tietyntyyppiset kundit alkaa hyvin nopeasti tuolla talossa leijumaan, sitä ollaan niin viitakon kuninkasta, niin viitakon kuninkasta...minä määrään kuka lähtee (koska syvällä sisimmässäni tiedän, ettei mulla ole mitään hätää, minähän vttuprkele voitan koko pskan - tietysti).

Onko muuten yksikään 'talon kingi' voittanut? Krisu taitaa olla ainut, joka on onnistunut? Kaikki muut on olleet enemmän tai vähemmän altavastaajia tai sivuunsysättyjä.

Joppehan ei oikeastaan ollut altavastaaja tai se kingi. Toki kuului siihen sisäpiiriin, mutta ei ollut ilkeä ja äänekäs

Vierailija
4375/105262 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tuon Minnan ongelma on? Sanoi äsken, että tekisi mieli hakata joku. Ja se päivän uhoaminen, ei herranjumala, tuosta naisesta tulee aika pelottavat vibat. 

Vierailija
4376/105262 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis äänestikö ne nyt tuon jengin turvaan vai häätöön?? Hämmentää kun jengi pillittää.

Vierailija
4377/105262 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen ensimmäinen harjoitteluni sairaanhoitajaopiskelijana. Toisena päivänä kaksi työpaikan kiusaajaa huusivat minulle kaikkien nähden.

Oli niin shokeeraava tilanne, että menin vessaan itkemään, vaikka en itkuherkkä olekaan. En vain mitenkään osannut varautua siihen, että aikuiset ihmiset käyttäytyisivät noin huonosti. Eikä minulla ollut minkäänlaisia keinoja tuollaisiin tilanteisiin.

Vierailija
4378/105262 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikai nuo niin tyhmiä ole, että Jasmiinan laittavat turvaan?

Saattoipa vaikuttaa tämän päiväinen öykkärimäinen käytös Samia kohtaan. Nyt yllätys yllätys potevat Minnan kanssa "fyysistä pahaa oloa ja oksetusta koko tilanteesta", eli selittelevät suuvaahdossa etenkin itselleen, mikseivät tulleet pelastetuksi :D

Vierailija
4379/105262 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kaikki on niin mukavia tyyppejä, et tosi vaikee laittaa ketään äänestykseen..

Lässynlässyn, eiköhän jokaisella oo jo joku,jonka kanssa on vähän tai ei ollenkaan tekemisissä.

Eihän tuoss laitettu ketään äänestykseen vaan pelastettiin. Sehän siinä vaikeaa oli, kun kaikki tietysti halusivat itse pelastua. 

Viittasin päätöksen jälkeiseen keskusteluun (Melody, Lasse ym), että jos/kun joutuvat oikeesti nimeämään.

Vierailija
4380/105262 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen ensimmäinen harjoitteluni sairaanhoitajaopiskelijana. Toisena päivänä kaksi työpaikan kiusaajaa huusivat minulle kaikkien nähden.

Oli niin shokeeraava tilanne, että menin vessaan itkemään, vaikka en itkuherkkä olekaan. En vain mitenkään osannut varautua siihen, että aikuiset ihmiset käyttäytyisivät noin huonosti. Eikä minulla ollut minkäänlaisia keinoja tuollaisiin tilanteisiin.

Tuskinpa Samikaan on moiseen aiemmin törmännyt.

Ketju on lukittu.