Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vihreät ei kehuneet muita, vain itseään. Tämä muistetaan.
No melkosta sädekehän kiillotusta ja valehtelemista se on, jos väittää että tottakai mieluummin antaa immuniteetin jollekin toiselle joukkueelle. Mun mielestä täysin oikein meni tämä valinta.
Katja kääntyi sinisten puolelle. Jos Taavi ois arvostanu joukkueensa puolta ois siniset voittaneet.
Saisko vittua hokevan Jasmiina ulos tuolta pilaamasta ilmapiiriä! Minna ja Melodi sitten seuraavaksi.
Vitutti tuo vihreiden omahyväsyys ja säälinhaku. Jotenki olivat heti ensimmäisenä koromastassa omaa erinomaisuuttaan. Muut suhtautu tähän hyvin ja sanoivat myös muita joukkueita kun omaa joukkuetta (punaset ja keltaset ei sanoneet omaa joukkuetta ollenkaan?)
Vihreät ei nimenneet kenestäkään mitään hyvää miksi joku muu ansaitsis voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo kaikki on niin mukavia tyyppejä, et tosi vaikee laittaa ketään äänestykseen..
Lässynlässyn, eiköhän jokaisella oo jo joku,jonka kanssa on vähän tai ei ollenkaan tekemisissä.
Eihän tuoss laitettu ketään äänestykseen vaan pelastettiin. Sehän siinä vaikeaa oli, kun kaikki tietysti halusivat itse pelastua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreät ei kehuneet muita, vain itseään. Tämä muistetaan.
No melkosta sädekehän kiillotusta ja valehtelemista se on, jos väittää että tottakai mieluummin antaa immuniteetin jollekin toiselle joukkueelle. Mun mielestä täysin oikein meni tämä valinta.
No meneppä johonki isoon porukkaan kehumaan VAAN itseäsi vaikka haluaisitkin voittaa. :D huonosti käy.
Näytettäispä enemmän noita Akin pikku "tempauksia". Tänäänkin viiden minuutin sisään ottanut selfieitä ja tanssahdellut. Myös tilannetaju on hyvä ja välillä sanoo sopivia kommentteja ketään ilkkumatta.
Kyllä se on joka vuosi sama juttu: tietyntyyppiset kundit alkaa hyvin nopeasti tuolla talossa leijumaan, sitä ollaan niin viitakon kuninkasta, niin viitakon kuninkasta...minä määrään kuka lähtee (koska syvällä sisimmässäni tiedän, ettei mulla ole mitään hätää, minähän vttuprkele voitan koko pskan - tietysti).
Onko muuten yksikään 'talon kingi' voittanut? Krisu taitaa olla ainut, joka on onnistunut? Kaikki muut on olleet enemmän tai vähemmän altavastaajia tai sivuunsysättyjä.
Käyttää nuorena naisena rumaa kieltä. Ulos.
Siis nyt nuo kiusaajat itse itkevät, kun joutuivat valitsemaan jonkun turvaan.
Ihana tuo pekka kun halii ja lohduttaa katjaa🤭
Porukka itkee,kun yks ryhmä äänestetään turvaan?
Ikään kuin eivät muka tienneet, mikä on bbn meininki. Ja täähän oli vielä käänteisesti mukava äänestys, ketään ei vielä häädetty.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on joka vuosi sama juttu: tietyntyyppiset kundit alkaa hyvin nopeasti tuolla talossa leijumaan, sitä ollaan niin viitakon kuninkasta, niin viitakon kuninkasta...minä määrään kuka lähtee (koska syvällä sisimmässäni tiedän, ettei mulla ole mitään hätää, minähän vttuprkele voitan koko pskan - tietysti).
Onko muuten yksikään 'talon kingi' voittanut? Krisu taitaa olla ainut, joka on onnistunut? Kaikki muut on olleet enemmän tai vähemmän altavastaajia tai sivuunsysättyjä.
Joppehan ei oikeastaan ollut altavastaaja tai se kingi. Toki kuului siihen sisäpiiriin, mutta ei ollut ilkeä ja äänekäs
Siis mikä tuon Minnan ongelma on? Sanoi äsken, että tekisi mieli hakata joku. Ja se päivän uhoaminen, ei herranjumala, tuosta naisesta tulee aika pelottavat vibat.
Siis äänestikö ne nyt tuon jengin turvaan vai häätöön?? Hämmentää kun jengi pillittää.
Tuli mieleen ensimmäinen harjoitteluni sairaanhoitajaopiskelijana. Toisena päivänä kaksi työpaikan kiusaajaa huusivat minulle kaikkien nähden.
Oli niin shokeeraava tilanne, että menin vessaan itkemään, vaikka en itkuherkkä olekaan. En vain mitenkään osannut varautua siihen, että aikuiset ihmiset käyttäytyisivät noin huonosti. Eikä minulla ollut minkäänlaisia keinoja tuollaisiin tilanteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Eikai nuo niin tyhmiä ole, että Jasmiinan laittavat turvaan?
Saattoipa vaikuttaa tämän päiväinen öykkärimäinen käytös Samia kohtaan. Nyt yllätys yllätys potevat Minnan kanssa "fyysistä pahaa oloa ja oksetusta koko tilanteesta", eli selittelevät suuvaahdossa etenkin itselleen, mikseivät tulleet pelastetuksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kaikki on niin mukavia tyyppejä, et tosi vaikee laittaa ketään äänestykseen..
Lässynlässyn, eiköhän jokaisella oo jo joku,jonka kanssa on vähän tai ei ollenkaan tekemisissä.Eihän tuoss laitettu ketään äänestykseen vaan pelastettiin. Sehän siinä vaikeaa oli, kun kaikki tietysti halusivat itse pelastua.
Viittasin päätöksen jälkeiseen keskusteluun (Melody, Lasse ym), että jos/kun joutuvat oikeesti nimeämään.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen ensimmäinen harjoitteluni sairaanhoitajaopiskelijana. Toisena päivänä kaksi työpaikan kiusaajaa huusivat minulle kaikkien nähden.
Oli niin shokeeraava tilanne, että menin vessaan itkemään, vaikka en itkuherkkä olekaan. En vain mitenkään osannut varautua siihen, että aikuiset ihmiset käyttäytyisivät noin huonosti. Eikä minulla ollut minkäänlaisia keinoja tuollaisiin tilanteisiin.
Tuskinpa Samikaan on moiseen aiemmin törmännyt.
En nyt kyllä ymmärrä, mitä sinä yrität minulle sanoa. Jasmiina halusi olla oikeassa. Minä olen samaa mieltä. Ongelma vain oli se, että hän ei tajunnut, että kukaan ei ollut hänen kanssaan eri mieltä vaan yritti esittää muita fiksumpaa muka perustelemalla asiaansa moneen kertaan. Piti Samia tyhmänä, jolle pitää selittää moneen kertaan.