Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on joukkuejako?
Punaiset:
Jassu, Samir, Maiju, Pekka, Anssi, Ville ja Sami
Siniset:
Taavi, Noora, Lasse, Melody, Juhani ja Melody
Onks Mellu niin iso et se on jaettu tuplapersoonaksi?
Mikä hitto tuotantoa vaivaa näiden nimeämisten kanssa?
Tällä viikolla olisi pitänyt olla normaali nimeäminen, jossa myös uudet mukana.
Ihan liikaa muutenkin tällä kaudella ollut talosta pois lentäminen kiinni yksittäisten ihmisten valinnoista. Pipan lähtö ekalla viikolla oli epäreilu, kun yksi joukkue päätti mistä toisesta joukkueesta häädetään. Samoin tämä viimeisin uusien suorittama viiden valinta ja kahden häätö oli ihan naurettava twisti.
Edelleen hatun nosto kaikille asukkaille; oma pää ei kestäis.
Voi Mellu, cry baby cry!!! Korkeelta kun tullaan alas, se kolahtaa.
Mitä mitä...? Mellu harrastanut viimeiset viisi vuotta tanssia SM tasolla 💃
Aika Iso perhoseks.
Tanssikilpailut käyntiin BB !!!
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa pois, kyllä Jassukin tulee rasittamaan katsojia pomon roolissa, määräillessään ja paapattaessaan menemään.
sepäv onkin hauskaa Pekalle ja Anssille, etukäteen jo naurut
Melody itkee jo tulevaa häätöään. Jos sininen joukkue häviää, hän on varma, että tippuu. Se kahden viimeisen joukkoon jääminen meni näköjään aika lailla tunteisiin.
Ei saattana. Heti maanantaista alkaen kuunneltava itkua mahdollisesta häätöön joutumisesta.
Melodia tilittää jo valmiiksi kohtaloaan.
Eli siniset on seuraavassa äänestyksessä. Nyt jos asukkaat miettis ketkä laittaa äänestykseen niin laittasivat samin koska selvästi yleisön suosikki ja suurin mahis voittoon.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen hatun nosto kaikille asukkaille; oma pää ei kestäis.
ei koska 24/7 pitäisi olla samassa tilassa, liikaa erilaisia ihmisiä, en sopeutuisi
Ei,taas joku märisee.Mellu jo varma lähdöstään,saakin lähteä.
Eilen häädön jälkeen kun Pekka palasi taloon, Noora oli ensimmäisenä hihkumassa oi oi ovella vaikka se on osaksi hänen vika ketkä tippui. on se tyhmä. En olisi itse kehdannut mennä vaan olisin ollut vähän kauempana katsomassa
Vierailija kirjoitti:
Miks Mellu itkee?
älys että voi katsojien äänillä pudota, luottaa talolaisiin ettei joudu häätöön.
Vierailija kirjoitti:
Melody itkee jo tulevaa häätöään. Jos sininen joukkue häviää, hän on varma, että tippuu. Se kahden viimeisen joukkoon jääminen meni näköjään aika lailla tunteisiin.
sehän olisi onnellista että pomottaja tippuisi
Mellun meltdown (1 Kamera 12.14). Johtuiko siitä, ettei tullut valituksi kapteeniksi yleisön äänillä (tajuaa ettei kannattajia ole) vai kerääkö pelkkiä sympatiapisteitä?
Hänen koko pelistrategia näyttää perustuvan siihen, että pystyy kyökin avulla kontrolloimaan tilannetta ja olla sen verran mieliksi muille, etteivät nämä anna häätöpisteitä. Nyt kun tulee eteen ns. hallitsematon tilanne, jossa voi joutua äänestykseen ilman muiden asukkaiden ääniä, niin tämä täti hajoaa.
Haisee ja isosti asukkaiden kosiskelulta. Tietää ettei kansa äänestä.
Mitä melooni jo jankkaa nimeämisestä???? Kun ei olekaan pomona? Jospa ei saakkaan köksäillä. Itke possu itke!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katja kertoi aiemmin, että hänellä on ollut ennenkin hulivilipoikia. Näen Katjan käytöksessä 'kiltin tytön syndrooman', että hän ihastuu aina levottomiin naistennaurattajiin kerta toisensa jälkeen ja sitten tulee sydänsuruja, koska hän itse ei ole samanlainen, kevyesti ihmisiä ottava.
Tästä ongelmasta kärsii moni kiltti nainen ja se pilaa heidän nuoruutensa ja mahdollisuudet hyviin ihmissuhteisiin, kun sydän kiinnittyy aina vääriin miehiin.
Katjan pitäisi itse ottaa uusi asenne koko kuvioon, koska hän jo tietää taipumuksensa ihastua vääriin ihmisiin. Katja - tai kukaan muukaan nainen - ei pysty miestä muuttamaan, jos mies itse ei sitä halua, joten sellainen unelma on turhaa ajanhukkaa.
Kiltit naiset ihastuvat 'renttuihin', koska nämä miehet osoittavat tunteensa avoimesti ja suoraan. Mutta naiset eivät ihastumisensa huumassa hoksaa, että tiettyjen miesten on helppoa osoittaa tunteita, joita on vain kevyesti vähän, tai ne ovat vain fyysisiä. Naiset luulevat, että näiden miesten tunteet ovat yhtä syvät ja aidot kuin heillä itsellään on miestä kohtaan, mutta niinhän ei ole. Pekkakin sanoi suoraan sen, silti Katja piti unelmahötöstä kiinni.
Sellainen mies, joka ottaa ihmissuhteet vakavasti, harkitsee ensin, kenelle tunteita osoittaa. Naisten tulisi vain kärsivällisesti odottaa sitä oikeaa, hyvää ja sopivaa miestä. Hiljaa hyvä tulee.
Taipumus ihastua vääriin miehiin täytyy naisten itse päättäväisesti katkaista. Heti, kun tulee ensimmäisiä ihastuksen tunteita, jarruttaa omia tunteitaan niin kauan, että tutustuu ensin kunnolla, onko toinen tosissaan vai ei.
Katjan itsetunto näyttää olevan heikko, kun hän ei halunnut katsoa omia videoitaan. Hänen päässään saattaa olla sellainen harhaluulo, ettei hän kelpaa 'paremmille miehille'. Sitten hän yrittää punoa onnea väärillä suhteilla, jotka on tuomittu epäonnistumaan heti kättelyssä. Tämä on loputon kierre, jos Katja ei ryhdistäydy ja ala arvostamaan itseään. Lapsuuden kokemukset tulee vain unohtaa ja ottaa itse vastuu elämästään, koska on jo aikuinen.
Katja on kaunis nuori nainen ja lempeän luontoinen. Moni kunnollinen mies ottaisi hänet, jos Katja antaisi siihen mahdollisuuden. Ehkä hänelle sopisi muutamaa vuotta vanhempi mies, joka osaa ottaa hänet huomioon ja luoda turvallisuuden tunteen.
Pekka sanoi itse, että hän on raikulipoika ja tulee aina olemaan. Surullista, että mies 'päättää' sellaista jo näin nuorena. Ehkä kyseessä on ahneus saada kaikki kaunis itselleen niin kauaksi aikaa, ja sellaisin ehdoin, kuin itseä huvittaa ja kun se valloittaminen tapahtuu niin helposti.
Kun ottaa ihmissuhteet vakavasti, siitä tulee onnellisemmaksi, kuin kumppania jatkuvasti vaihtamalla. Ihan samoin hänenkin pitäisi jo unohtaa lapsuuskokemukset ja ottaa elämä omiin käsiin.
Puhun kokemuksesta, että näin voi tehdä. Aikuinen ihminen voi luoda oman, hyvän elämän, sellaisen kuin oikeasti haluaa, kun vain päättää niin, riippumatta lapsuudesta.
Paras apu siihen on usko Jumalaan, joka myös eheyttää huonon itsetunnon terveeksi ja pyyhkii pois vanhat traumat.
Ei Katja nyt enää kovin nuori ole niin kuin väität. Kiire tulee, jos aikoo tehdä lapsia. Ai niin, mutta sehän sanoi, ettei halua lapsia.
ei ollenkaan mahdotonta saadaj os Luoja suo. Itse 44 v äidiksi eka ja viimeistä kertaa. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Eilen häädön jälkeen kun Pekka palasi taloon, Noora oli ensimmäisenä hihkumassa oi oi ovella vaikka se on osaksi hänen vika ketkä tippui. on se tyhmä. En olisi itse kehdannut mennä vaan olisin ollut vähän kauempana katsomassa
Musta tuntuu et Katja hajosi studiossa vielä enemmän kun näki miten tää super-pösilö kapsahti Pekan kaulaan. Jos Samilla ei ole tilannetajua, niin ei ole kyllä Noorallakaan.
Miten voi olla niin paljon samaa Melodyssa ja Villessä ? Ville ei vaan voi sietää Samia.Sillon kun oli Sami Minna Ja Jassu episodi niin kyllä puhu niin törkeästi Samista pk huoneessa.Samaa lässyttää Sannista.Kaikki pitäisi olla rööki suussa ,kiroilla ,puhua paskaa niin elämä olisi täydellistä talossa.Melody ja Ville voisivat yhdessä miettiä miksi Sami ei putoa.Miksi Melody oli lähellä pudota.
Mua vieläkin huvittaa toi Taavi silmälaseineen, kun se ilmeisesti luulee, että ne on viimeisintä huutoa, ja joka tokaisi Lassen metallisangoista, että noissa älä näyttäydy.
Tuolla on Laura L:llä, Melodylla ja näköjään Villelläkin viimeisen päälle trendikkäät lasit - otapa Taavi the Jonne mallia!
Tai ehkä Taavi ei olekaan niin snobi ja pinnallinen, vaan on ajatellut aidosti, että mä tykkään näistä laseista ja pidän niitä oli muotia tahi ei. Mutta miksi hän sitten vahtaisi Lassen lasien tyyliä? Hm?