Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kutsuu kotiimme jatkuvasti ihmisiä joita en halua kotiini

Vierailija
29.12.2024 |

Hän saa muka päättää koska on myös hänen kotinsa...

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois.

Vierailija
2/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saisi?

Meillä mies on sosiaalisempi kuin mä ja kutsuu paljon ystäviään kotiimme. Saunottaa ja kestitsee. Mä olen omassa naisluolassani silloin. Ei siinä kummosia. Kukaan ei ihmettele. Toisinaan käyn moikkaamassa toisinaan en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissakin kulttuureissa ovi on aina auki sukulaisille tai samaan uskontokuntaan kuuluville, et kertonut mistä ulttuurista miehesi on kotoisin

Vierailija
4/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

. . .joissakin kulttuureissa ovi on aina auki sukulaisille tai samaan uskontokuntaan kuuluville, et kertonut mistä ulttuurista miehesi on kotoisin--

Onks hää Tuurista?

Vierailija
5/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilenkin kutsui Sulo Aittoniemen. Ap

Vierailija
6/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi tilanteesta, parempi asua yksin. 

Vierailija
7/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei saisi?

Meillä mies on sosiaalisempi kuin mä ja kutsuu paljon ystäviään kotiimme. Saunottaa ja kestitsee. Mä olen omassa naisluolassani silloin. Ei siinä kummosia. Kukaan ei ihmettele. Toisinaan käyn moikkaamassa toisinaan en.

No kohtuus kaikessa. Tykkään kutsua vieraita kotiin, mutta ajattelen myös puolisoani, joten en nyt jatkuvasti niitä vieraita ole kutsumassa. Usein katson ajankohdan myös siten, että toisella on jotain menoa tai työmatka. 

Vierailija
8/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...tai opetella normaalit käytöstavat. 

Vierailija
9/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiettyyn rajaan asti hyväksyisin, mutta jos vieraat olisivat joka viikkoinen riesa ja minulta odotettaisiin palveluksia, kuten siivoamista, vieraiden kestitsemistä tai viihdyttämistä, niin varmaan lähtisin aluksi johonkin omiin harrastuksiin.

Jos mielipidettäni ei kuunneltaisi ja joutuisin joka viikko poistumaan kodistani vieraiden vuoksi, niin sitten varmaan muuttaisin eri osoitteeseen ja äijä saisi jäädä kestitsemään vieraitaan.

Vierailija
10/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulta luntulta ei sitä kysellä.

Vierailija
11/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...tai opetella normaalit käytöstavat. 

Kuten niiden ihmisten kutsuminen, joiden seura kiinnostaa.

Puistattava ajatus, että epäsiisti kaljaremmi tulisi saunaamme örveltämään. 

Vierailija
12/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän siitä päätät hyväksytkö käytöksen vai et. Jos et hyväksy, niin kyllä tiedät mitä tehdä.

Vierailija
13/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilläänkin voi asua. 

Erosin ex miehestä joka nillitti kun sisarukset perheineen ja kummilapseni vierailivat luonani. Tämä ei ollut edes viikoittaista. Hänen luonaan ei käynyt vieraita kun kerran yhdessä asumisemme aikana. Nykyään en tuota edes ihmettele. Ihmettelen, miksi kulutin inssiin pari vuotta elämästäni. Korona salaliittoteoreetikko ja äärioikeistoa, paljastui tosiaan erossa exästä kaikenlaista.. 

Vierailija
14/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideoita. Eri asunnot vaikka seukkaa? Mutta kumpi jää siihen asuntoon. Mies ei voi kutsua sun kotiin ihmisiä luvatta, haluat yksityisyyttä ja omaa tilaa. Itse en sietänyt ainuttakaan vierasta yhdeltä ukolta nuorena (sai pian oman kodin), sinkkuna olen myös nirppis ja se kannattaa.

Vierailija
15/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on jo erikoista että kuolleen miehen kutsuu kylään.

Vierailija
16/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu sinäkin omia ystäviäsi. Voidaan saada vaikka minkälaiset orgiot aikaiseksi.

Vierailija
17/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtoi olla mielenkiintoinen tapaaminen Sulo Eerikki Suti Aittoniemi (11. heinäkuuta 1936 Ikaalinen  16. kesäkuuta 2016 Tampere)

Vierailija
18/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä siivoo, älä tee ruokaa ja poistu kyseiseksi ajaksi hotelliin, miehesi luonnollisesti maksaa. Loppuu se vieraiden kutsuminen;)

Vierailija
19/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kielsin tiettyjen kavereiden kutsumisen meille sen jälkeen, kun exäni naureskellen kertoi, miten he olivat arvostelleet minun olemustani yms. Kotona ei kenenkään tarvitse sietää sellaista. Mutta muuten minun mielestäni ei voi kieltää toista kutsumasta kavereita kylään ellei se sitten ole jokapäiväistä.

Vierailija
20/34 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tykkää muuta pois. Et kai sentään keittele kahveja, kanna kaljaa ja siivoa vieraiden takia?