Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Suosin naista äänestyksissä.
Katsojatko äänesti kapteenit vai tuotantoko valitsi?
Taaskaan ei normaaleja nimeämisiä.
Varmaan voittajajoukkue saa äänestää porukkaa häätöön.
Tällä kaudella on asukkaat saaneet äänestää normaalisti kaksi kertaa.
Loput on ollut jotain erikoisäänestyksiä.
Tällä häätötavalla yritetään näemmä suojella, etteivät kaikki uudet ole häädössä, sillä kun kapteenit joutuvat valitsemaan ensimmäiseksi uudet asukkaat, näitä jakautuu tietenkin kahteen eri joukkueeseen, ja jos häätö kohdistuu hävinneeseen joukkueeseen, ainakin yksi uusi asukas on turvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon varma, että Mellu on pettynyt ja ihmettelee mielessään, ku häntä ei valittu kapteeniksi.
Juu, sen ilme oli juuri sellainen pettynyt "miksei MINUA valittu kapteeniksi, kun MINUN pitäisi itsestäänselvästi olla tietenkin aina johtajana kaikessa..". Itseään täynnä oleva lössykkä. Toivottavasti lentää talosta ulos ensi sunnuntaina.
Anssiakin harmittaa, ja Lasse ihmettelee miksi Taavi on suositumpi.
Vierailija kirjoitti:
Katsojien äänestys oli ilmaisena sivuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi on merkki heikosta itsetunnosta. Ihmeen paljon on savuttelijoita bb talossa.
Myös yli lihavuus ja ilkeily on merkki heikosta itsetunnosta. Onneksi talossa on vaan kaksi.
Ylilihavat nuoret tuolla ahmimassa karkkia ja syömässä jatkuvasti on huonoa esimerkkiä meidän nuorisolle. Eivät edes kuntoile, vaan liikkuvat laahustaen makoilemaan.
Onneksi omat nuoret syö terveellisesti ja pitävät kunnostaan huolta. Ovat normaalipainoisia. Eivät katso BB ollenkaan.
Tällä viikolla olisi voinut järjestää nimeämiset, eihän sellaisia ole ollut pitkään aikaan. Taas joku joukkuetehtävä joka vaikuttaa häätöön, eli taaskaan kaikki asukkaat eivät pääse vaikuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Missä se katsoja äänestys on?? Hyvä Jasmiina! Voittoon.
Ei tarvita mitään koulukiusaajaa voittoon.
Ihmeellisiä tehtäviä ja häätöäänestykset kummallisia. Ei ole ihme jos alkaa sekoamaan kuka
tahansa. Toi talo tarvitsee kunnollista ja asiallista toimintaa eikä mielipuolista manipulointia.
Vierailija kirjoitti:
Jassu saanut eniten ääniä. Alkaa Pekan päässä raksuttaa.
Kyllä taitaa jonkun muun päässä raksuttaa. Miksi se Pekkaa vaivaisi.
Jasmiina tulee kyllä putoamaan pilvilinnoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsojien äänestys oli ilmaisena sivuilla.
Aukesi varmaan klo 23 aikaan illalla sivuille ja päättyi aamulla klo 9.
Tuotanto valinnut johtajat.
Onko teillä sellaista, että joidenkin asukkaiden äänetkin on alkanu ärsyttää niin, ettei haluaisi niitä kuulla?
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta. Eikö tällä viikollakaan ole normaaleja nimeämisiä? Menee kyl maku. Virtanen vaihtoon.
veikkaan, että hävinneestä joukkueesta pitää nimetä häätöön menijät. Eli kaikki "hävinnet" ei joutuisi häätöön. Ehkä myös hävinnyt kapteeni automaattisesti häätöön?
Aivan mahtavaa Jasmiina kapteeniksi ja Taavi. Tulee mielenkiintoista, hävinnyt joukkue häätöön. hahhaaa.
Nii ai näitten piti valita uudet ensiksi.
Aivan sama mikä ulkonäkö , ei tuo oo missi ei mister kisa. kiinnostavaa seurata miten käyttäytyy, ne mikroilmeet jne
Jos Melööri päätyy Taavin joukkueeseen, olen aika varma ettei Taavi tee yhtään ainutta päätöstä itse vaan tottelee kunnollisen kuoripojan tavoin Melööriä. Jaccun voisin kuvitella jopa pitävän vähän puoliaan. Tai sitten ei.