Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Juhanikin haluaa orginal olutta, alkaa panettamaan kuulemma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on aikamoista Ville kysy kerkeääkö käydä ulkona, Meloni siihen että nyt voi käydä ulkona. Siis eikö voi vaan aikuinen ihminen mennä sinne ulos!!
Kyllä alkaa paikoitellen olla jo ademaista meininkiä. Hrrrrr ne muistaa, jotka muistaa.
Hei onko tämä totta mitä kerrotaan, saanko mennä ulos ottaa ruokaa kädestä. Minua kyllä jo hävettää miessukupuolen puolesta, olen ollut sitä miestä, että meillä mies on vielä mies.
Miten nuorella naisella, vieläpä parturi-kampaaja on niin huonot hiukset että pitää olla harmaat tekohapsut???
MIEvua kirjoitti:
Sanni on oma itsensä tuolla..ei päde eikä puske itseään joka paikkaan. Kyllä oman äänensä rakastajia on ihan tarpeeksi tuolla.
On siellä muitakin, jotka ovat omia itsejään, eivät vain ole niin tylsiä ja harmaita. Tosin, en ole sitä mieltä, että Sanni on mitenkään erityisesti oma itsensä. Jarruttelee ja yrittää näyttää parastaan. Joskus hänelläkin pakka sitten hajoaa näissä kohtauksissa.
juhani mietti myös jos kaataisi juomansa lavuaariin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on aikamoista Ville kysy kerkeääkö käydä ulkona, Meloni siihen että nyt voi käydä ulkona. Siis eikö voi vaan aikuinen ihminen mennä sinne ulos!!
Kyllä alkaa paikoitellen olla jo ademaista meininkiä. Hrrrrr ne muistaa, jotka muistaa.
Ade oli kauhea. Henkisen väkivallan harjoittaja, hyvin ilkeällä tavalla.
Hankalaa toi juoman tilaaminen tuottajalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melodiko se nuo pääti ketkä saa diplomit?
Tottakai! Pääsi samalla näpäyttämään häntä äänestäneitä, että palkitsemaan hovinsa.
???
Viimeiksi oli kaikki häädössä ja katsojat äänesti.
KAtsoitko sen lähetyksen????? Katsojat äänestivät kaksi häätöön joutunutta ja asukkaat häätivät toisen = äänestivät. Ainoat jotka antoivat äänensä Mellulle olivat Sami ja Katja.
Mellu totesi vielä samana iltana, että tietääpä kelle hän jatkossa antaa häätöpisteensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noora ei meinaa mennä saunaan. Oho.
ei tee pidennyksille ja niille sineteille hyvää
En ole käynyt saunassa kuuteen vuoteen. En halua pilata ihohuokosiani. Tämä on minun teoriani. Enkä kaipaa olla siellä. Toiset perheessä käy.
Asukkaat meni jo nöyränä odottamaan tuomiota sohvalle.
Mä en tiedä mistä lie johtuu, mutta mua on alkanut ärsyttää tuo Melody ihan vietävästi. Kun kuulen äänen, pakko laittaa ääni pois.
Sama ongelma on Anssin kanssa. Olen miettinyt onko vika henkilön äänessa vai persoonassa. En tykkää, kova äänisestä ja komentavasta äänen sävystä.
Anssilla ja Melodyllä on "kova" ja sellainen kaikki tietävä äänen sävy. Puhe tulee selvästi ja voimalla.
Tykkään selvästikin pehmeistä äänen sävystä. Tulee nyt mieleen tyyliin esim. Lasse, Taavi ja Samir sekä Ville.
Toivoisinkin, että talosta poistuisi mahdollisimman pian Melody ja Anssi.
Tänä viikonloppuna se tuskin tapahtuu, mutta toivottavasti jo seuraavana.
Miks Melody tuolla alkoi ensimmäisenä halailemaan kun nimetyt kerrotiin?
Nuo on ihan pöljiä. Olisivat laittaneet 5 ennakkosuosikkia häätöön, eikä omia inhokkejaan. Nyt vaan ampuu omaan nilkkaan.
Typerät meni halaamaan noita kolmea kun olisi pitänyt halata häätöön joutuneita. On ne typeriä!!
mölli ei ole äänestyksessä
Sami näytti tosi pettyneeltä.
Luulee, et uudet asukkaat ei tykkää siitä :(
Alkaakohan asukkaiden päät jo olla pehmenneet, kun purematta nielevät ton, että yhtäkkiä yksi heistä on nostettu isoveljen rinnalle määräämään ja tottelevat täysin sokeasti? Vai tuntuuko joistakuista, että alkavat olla jossain rinnakkaistodellisuudessa? Kyllähän ihmisen psyykeen tuollainen eristyksissä oleminen ja itsemääräämisoikeuden menetys pakostakin vaikuttaa, mutta tätä joukkopsykoosia on hyvin hankala silti ymmärtää.