Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse on ku joku heikkikinnushalppisversio. 😂
Jassu on kuin Mikko Kivisen halppisversio. Eikö tää olekkin kivaa. 😂
Eli jos olisin sanonut et Jassu on heikkikinnushalppisversio niin olisit ollut tyytyväinen? Sinulla on kyllä melkoinen vihanhallintaongelma liittyen Jasmiinaan. Ei voi ku ihmetellä.
Mites siellä nyt kuitenkin on elmukelmua? Antoiko Mellu sittenkin luvan?
Milloin lopulliset esitykset tulee?
Oijoi on tuo Taavi aika hot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuottajalla oo noin suurta roolia elävässä elämässä. Näytelmän loppuvaiheessa niin eikö ohjaaja oo numero 1. Vattu mitä skeidaa. Nuo näytelmät ei oo edes hauskoja. Akin ja Samin kauppareissu oli täyttä komediaa.
Mä en tajua mitä hauskaa siinä kauppareissussa oli.
Minäkään en ymmärrä, miksi tuo yksi jankuttaa tuosta tilannekomediasta. Itse koin sen jännittävänä kun täällä kotona toivoin heidän saavan mahdollisimman paljon tavaraa, mutta en siinä mitään huumoria kuitenkaan nähnyt.
näin kun ne lappoi tavaraa ja siinä samalla tahatonta huumoria, nauroi katketakseni ja kelasin 3 kertaa.
Vaikka hokisit satoja kertoja, että siinä oli huumoria, siitä ei minun silmissäni tule millään tavalla hauskaa. Et tainnut nähdä Katjan ja Anssin murkkupukukauppareissua tai Taavin ja Jassun muikkuöljykertaa.
24/7, kaikki oon nähnyt mutta paras ehdottomasti Akin ja Samin kauppareissu, täys10.
Inhoon Anssia niin paljon että en enää pysty kattomaan tätä ohjelmaa.
Kaipaisi musiikkia tämä näytelmä.
Vierailija kirjoitti:
Onko ne, ketkä eivät ole 100% kantasuomalaisia, niin ovatko he ollenkaan nimenneet toisiaan? Vai onko sanaton sopimus olla nimeämättä.
MIten kauan kesti keksiä tämä hassunhauska juttu?
Vierailija kirjoitti:
Katjan elämän kohokohta.
eiköhän ole paljon niitäkin ja esim oikkikseen pääseminen suuri asia. Vatun hankala päästä.
Onko taustakuvat tehnyt Taavin lisäksi myös Juhani. Onko se punasävyinen Juhanin tekemä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse on ku joku heikkikinnushalppisversio. 😂
Jassu on kuin Mikko Kivisen halppisversio. Eikö tää olekkin kivaa. 😂
Eli jos olisin sanonut Jassua heikkikinnushalppisversioksi, olisit ollut tyytyväinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuottajalla oo noin suurta roolia elävässä elämässä. Näytelmän loppuvaiheessa niin eikö ohjaaja oo numero 1. Vattu mitä skeidaa. Nuo näytelmät ei oo edes hauskoja. Akin ja Samin kauppareissu oli täyttä komediaa.
Minäkään en ymmärrä, miksi tuo yksi jankuttaa tuosta tilannekomediasta. Itse koin sen jännittävänä kun täällä kotona toivoin heidän saavan mahdollisimman paljon tavaraa, mutta en siinä mitään huumoria kuitenkaan nähnyt.
näin kun ne lappoi tavaraa ja siinä samalla tahatonta huumoria, nauroi katketakseni ja kelasin 3 kertaa.
Vaikka hokisit satoja kertoja, että siinä oli huumoria, siitä ei minun silmissäni tule millään tavalla hauskaa. Et tainnut nähdä Katjan ja Anssin murkkupukukauppareissua tai Taavin ja Jassun muikkuöljykertaa.
Kyllä joitakin voi hauskuuttaa halvalla jos jotain tavallista kauppareissua kelailee monta kertaa ja nauraa sille.
Mikä tuo Melodyn keppi on?
Jos olisin tuolla, piilottaisin sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
24/7, kaikki oon nähnyt mutta paras ehdottomasti Akin ja Samin kauppareissu, täys10.
Juu, kuultiin jo noin 10 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Piilottaisin grilliin missä maidotkin on.
On se vaan vaikeaa kehua mitään, mutta parannusehdotuksia ja kritiikkiä näytelmille kyllä sataa. Oikein penkillä seisoen ja karttakeppi kädessä auktoriteettia korostaakseen.
Lassella on kyllä ihan täydellinen kroppa 💥❤️😍❤️😍💥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piilottaisin grilliin missä maidotkin on.
Täh, miksi maidot on piilotettu grilliin?
Jaa että kelmua sittenkin.