Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huhuuhuhuh kirjoitti:
siis toi Taavi ihan hurjassa kunnossa 40-vuotiaaksi!
Ja mitä instagramista stalkkasin; koiramiehiä <3
Sinuna en innostuisi, treffeillä joutuisit vaan nauttimaan ruuan tuoksusta ja siitä näystä kun Taavi syö.
Maksaa itse ruokansa niin ei tarvii vaan kattoo kun toinen syö. Miks miehen pitäis aina tarjota... :D
Mut siinä olisi mahdollisuudet Taavin suhteen, ei hän tykkää naisista jotka syö jotain ruokaa kuin porsaat.
miksi muut ei viihdy katjan seuras?
Vierailija kirjoitti:
Nyt Sami ulos. Ei tuota jankkaamista jaksa. Koko ajan haluaa vängätä jostain uudesta asiasta. 🤬
Wannabe-poliitikko. Toivoo kai saavansa seuraavissa vaaleissa enemmän kuin 8 ääntä.
Kumpaa kameraa yleensä katsotte? Itse olen huomannut että itse katselen useimmin kakkoskameraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonnakaan ei kukaan ollut oikeasti ilkeä ja pahansuopa ihminen, katsojat teki osasta sellaisia. Sijaismielensäpahoittajat. Sellaisia katsojissa riittää.
Tänä vuonna kyllä tuo Jasmiina ainakin oikeasti varmaan tosi ilkeä.
Katsoitko ees viime kautta? Katsoitko esim 24/7 ? Aika moista törkyä ja ilkeyttä tuli Sinin ja Ellan suusta taukoamatta.
Katsoin 24/7 joka päivä. :D Joten tiedän kyllä mitä siellä tapahtui ja mitä Ella puhui Kristiinasta esim. Ei ne mun mielestä olleet mitään OIKEASTI ilkeitä juttuja, eikä tainnut Krissekään olla sitä mieltä kun kuuli. Siksi sanoinkin, että katsojat aina paisuttelevat näitä juttuja ja loukkaantuvat toisten puolesta turhaan. Moni vaan on niin herkkiä...
Ja Sini nyt ei ollut "ilkeä" senkään vertaa. Se vedettiin aivan överiksi se miten hän muka "kiusasi" Minnaa. Kuten sanoin, ihmiset tykkää liiotella.
No Paula ainakin kohteli Minnaa törkeästi ilman mitään syytä, tai oikeastaan vielä pahempaa, kohteli kuin ilmaa.
Sami ei osaa keskustella asioista, vaan se on juuri tuollaista ärsyttävää vääntämistä ihan silkasta vääntämisen ilosta ja sen takia antaa itsestään jotenkin autistisen kuvan. Monet muut tuolla taas on kuin monologin pitäjiä eivätkä halua tai ymmärrä kuunnella muita, vaan se oma ääni kuuluvissa on se pääasia, vaikka ei olisikaan edes mitään järkevää sanottavaa. Tähän kuvioon sopii kyllä oivasti sanonta eniten kolisevista tyhjistä tynnyreistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2009 oli paras kausi
Tykkäsin kaikista kausista vuoteen 2012 saakka. Mun suosikkikausi oli 2007.
mä kaipaan noita kausia ja aikoja. olis ihanaa jos näyttäisivät uusintana koosteet! :D juutuubista löytyy Janican kausi, sen olen katsonut useita kertoja. ja taitaa siellä olla jotenkin sekavasti kausi 2014. onko joku löytänyt muita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Sami on niin yksinkertainen autisti... Ärsyttävä jankkaaja! Sama kuin Juhanikin.
Sami tekee tuon tarkoituksella. Haluaa haastaa ja ärsyttää. Kertoi että tykkää tuollaisesta touhusta. Nauttii kun saa muut kiihtymään. Eli provoaa. Asukkaat ei vaan tiedä sitä ja kuluttavat turhaa aikaa tuon kanssa vääntämiseen. Ehkä joku hoksaa ja lähtee käveleen noista vääntöyrityksistä.
Joo näyttää tekevän tarkoituksella. Ja tavallaan se on ihan ok, että haastaa toisten mielipiteitä.
Mutta ku se näyttää olevan Samin ainoa agenda. Tuosta Samista ei saa mitään irti, ku tuollaista raskasta vänkäämistä. Mitkä ne aidon Samin oikeat mielipiteet on, ei mitään hajua.Ainoahan, joka tuota Samin vääntämistä jaksaa, on Katja. Eikä hänenkään pitäisi lähteä siihen mukaan, sillä ehkä sitten Sami ymmärtäisi, että muullakin tavalla voi keskustella asioista.
Katja on ainut joka jaksaa selittää ja perustella sanomansa niin että Sami joutuu miettimään kantaansa. Muut hikeentyy, menee vänkäämiseksi ja Sami nauttii.
Röökipaikalla taas tuo ällöttävin porukka, poislukien Ville, joka on yllättänyt itseni positiivisesti. Vaikuttaa todella mukavalta symppikseltä.
Vierailija kirjoitti:
miksi muut ei viihdy katjan seuras?
Älykästä ja korkeasti koulutettua naista usein vieroksutaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on kummallinen kumartelun maa. Jos oot ollut olympialaisissa marginaalilajissa ja jäänyt viimeiseksi etkä päässyt finaaliin, ihmiset on että wow.
Paremminkin semmonen maa jossa mistään ei saa olla ylpeä, kaikkea pitäävähätellä eikä oo mitään jos oot päässy urheilijana olympialaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonnakaan ei kukaan ollut oikeasti ilkeä ja pahansuopa ihminen, katsojat teki osasta sellaisia. Sijaismielensäpahoittajat. Sellaisia katsojissa riittää.
Tänä vuonna kyllä tuo Jasmiina ainakin oikeasti varmaan tosi ilkeä.
Katsoitko ees viime kautta? Katsoitko esim 24/7 ? Aika moista törkyä ja ilkeyttä tuli Sinin ja Ellan suusta taukoamatta.
Katsoin 24/7 joka päivä. :D Joten tiedän kyllä mitä siellä tapahtui ja mitä Ella puhui Kristiinasta esim. Ei ne mun mielestä olleet mitään OIKEASTI ilkeitä juttuja, eikä tainnut Krissekään olla sitä mieltä kun kuuli. Siksi sanoinkin, että katsojat aina paisuttelevat näitä juttuja ja loukkaantuvat toisten puolesta turhaan. Moni vaan on niin herkkiä...
Ja Sini nyt ei ollut "ilkeä" senkään vertaa. Se vedettiin aivan överiksi se miten hän muka "kiusasi" Minnaa. Kuten sanoin, ihmiset tykkää liiotella.
Uskomatonta. Siis sinun mielestä ne puheet oli ihan ok. ja normaalia puhetta muista ihmisistä? Katsojat liioittelee… Anna mun kaikki kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Sami on niin yksinkertainen autisti... Ärsyttävä jankkaaja! Sama kuin Juhanikin.
Sami tekee tuon tarkoituksella. Haluaa haastaa ja ärsyttää. Kertoi että tykkää tuollaisesta touhusta. Nauttii kun saa muut kiihtymään. Eli provoaa. Asukkaat ei vaan tiedä sitä ja kuluttavat turhaa aikaa tuon kanssa vääntämiseen. Ehkä joku hoksaa ja lähtee käveleen noista vääntöyrityksistä.
Joo näyttää tekevän tarkoituksella. Ja tavallaan se on ihan ok, että haastaa toisten mielipiteitä.
Mutta ku se näyttää olevan Samin ainoa agenda. Tuosta Samista ei saa mitään irti, ku tuollaista raskasta vänkäämistä. Mitkä ne aidon Samin oikeat mielipiteet on, ei mitään hajua.Ainoahan, joka tuota Samin vääntämistä jaksaa, on Katja. Eikä hänenkään pitäisi lähteä siihen mukaan, sillä ehkä sitten Sami ymmärtäisi, että muullakin tavalla voi keskustella asioista.
Katja on ainut joka jaksaa selittää ja perustella sanomansa niin että Sami joutuu miettimään kantaansa. Muut hikeentyy, menee vänkäämiseksi ja Sami nauttii.
Katja on älykäs ja osaa keskustella eikä provosoidu asioista niin kuin muut. Sami kyllä tietää tämän eikä tavallaan tunne ylemmyyttä Katjaa kohtaan, kun tietää tämän olevan jopa itseään fiksumpi tapaus.
Jasmiina älä "laula" pliiis
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä minnalla on luultavasti jonossa aina nuoria miehiä pantavaksi. Jotenkin hakee hyväksyntää sillä
Ootko koskaan kuullu että aika moni panee ihan vaan koska ne tykkää panna?
Mihin aikaan Ville tuli kaapista? Haluun nähä!
Kuinka toi Anssi voi käyttää v***u -sanaa puhuessaan jopa lapsistaan 🤮🤢 ihme keskenkasvuinen kun muulla ei pysty itseään ilmaisemaan
Tuo Sami on ihan sekaisin. Haluaa orjuuttaa jo työttömätkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2009 oli paras kausi
Tykkäsin kaikista kausista vuoteen 2012 saakka. Mun suosikkikausi oli 2007.
mä kaipaan noita kausia ja aikoja. olis ihanaa jos näyttäisivät uusintana koosteet! :D juutuubista löytyy Janican kausi, sen olen katsonut useita kertoja. ja taitaa siellä olla jotenkin sekavasti kausi 2014. onko joku löytänyt muita?
Ainakin viime vuonna löytyi koko ensimmäinen kausi vuodelta 2005. Vuodelta 2012 löytyi mielestäni paljon videoita mutta ei tainnut koko kautta löytyä.
Mitään fiksua en ole kyllä Lassen suusta vielä kuullut. Vähän sellainen yksinkertainen ja pinnallinen nuori poju. Sen kanssa olisi ihan mahdotonta saada syvällistä keskustelua kun hän niinku tuskin sillee ihan hirveesti tiätsä mitään tajuais periaatteessa kuitenkaa.