Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Kahdessa vuodessa paisunut tuo Jasmiina..minkäköhän takia..tuskin ny ruika on vaan alkanut maistua viisinkertaisesti?
Syöpähoidot.
Sanoiko Jasmine ja Minna ,että pitäisi saada viinaa ? Meni ohi.Tuntui ,että riitelivät millaisella lapulla siellä kaupassa käydään.Jasmine korotti ääntää ja Sami väitti vastaan ?
Jasmiina halua ostaa toimeentulotuella viinaa ja karkkia.
Aika häijyn näköset silmät tuolla vanhemmalla rouvalla.
Kenelle tuli yllätyksenä :o
.omous
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/e2f6cd0e-6dbb-41b0-bc40-51544b4…
Vierailija kirjoitti:
Anssi on mielestäni narsistinen.
Anssi on selkeä ENTJ eli päällikkö.
Vierailija kirjoitti:
Sossupummit Jasmiina, juristi, Minna suu vaahdossa ja silmät pullistuneina päässä huutavat Samille miten toimeentulotuella pitää saada ostaa myös viinaa, varsinkin jos on yksinhuoltaja.
Jassu ei ole sossupummi, vaan ollut helvetin ahkera työntekijä ihan teinistä lähtien. Persoonasta voi olla montaa mieltä, mutta laiskuudesta häntä ei kyllä voi syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kumpaa kameraa yleensä katsotte? Itse olen huomannut että itse katselen useimmin kakkoskameraa.
Sitä, mikä ei kuvaa röökipaikkaa ja tämä vaihtelee... Kaikki muu menee, mitä kuvataan.
Onko tuolla Jasmiinalla joku ammatti vai onko elänyt sossupummilla koko elämänsä?
Vierailija kirjoitti:
Sossupummit Jasmiina, juristi, Minna suu vaahdossa ja silmät pullistuneina päässä huutavat Samille miten toimeentulotuella pitää saada ostaa myös viinaa, varsinkin jos on yksinhuoltaja.
No sehän on ihan sama mitä sillä ostaa, vaikka ryyppäis koko rahan. Ei Kela siitä piittaa mihin kukin ne roponsa käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kahdessa vuodessa paisunut tuo Jasmiina..minkäköhän takia..tuskin ny ruika on vaan alkanut maistua viisinkertaisesti?
Missä kohti hän näin on sanonu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, mitä lasse näkee väljähtyneessä minnassa? Plösö ja vähän läski. Lasse kuitenkin timmissä kunnossa. Minnalle sopis joku muu tuolta paremmin, oman tasoinen enemmän.
Naisena voi ehkä olla vaikea ymmärtää mutta kyllä tuollainen muodokas blondi milf on monen nuoremman miehen makuun. Ei nyt elämänkumppaniksi mutta yhden yön jutuksi. Ylilaudallakin poikaset käy ihan kuumana Minnaan.
Uskosin että vitsiä heittäävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu ei ole sossupummi, vaan ollut helvetin ahkera työntekijä ihan teinistä lähtien. Persoonasta voi olla montaa mieltä, mutta laiskuudesta häntä ei kyllä voi syyttää.
Missähän töissä se muka on ollut?
Kun sami seisoo kädet lantioilla, siitä tulee mieleen tämä meemi :D https://voima.fi/hairikot/wp-content/uploads/sites/9/2016/03/EI-JUMALAU…
Vierailija kirjoitti:
Onko tuolla Jasmiinalla joku ammatti vai onko elänyt sossupummilla koko elämänsä?
On ollut lähihoitaja ja helvetin ahkera työssään olikin.
Jasmiina " kun katsotte minua uskoisitteko että olen ollut toimeentulotuen asiakas? "
Uskoisin todellakin ja vahvasti.
Aika paha jankkaaja tuo Jasmiinakin, kun hiiltyy jostain, mikä kolahtaa itseensä...
Luojan kiitos Sami saa häätöpisteitä tarpeeksi joutuakseen häätöön eikä hänellä ole varmasti kuin muutama ''fani'' jotka äänestää häntä.
ja onkohan ihan oikea paikka olla tuolla jos kelaan soittaminen on aiheuttanut tunteen, että tekisi mieli päättää päivänsä.
Tuo Bb-talo, kun ei tunnetusti paranna mielenterveyttä.