Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Onko nää uudet nyt sinkkuja vai varattuja?
Noora ja Maiju ovat sinkkuja, Samir varattu.
Sairasta....vanhat kurpat Lassen kimpussa ensin Minna ja nyt sitte tuo Pieru mikä sen nimi...Eriasia jos Lasse itse ois niistä kiinnostunu niin...
Vierailija kirjoitti:
Sairasta....vanhat kurpat Lassen kimpussa ensin Minna ja nyt sitte tuo Pieru mikä sen nimi...Eriasia jos Lasse itse ois niistä kiinnostunu niin...
Ootko nyt vähän yliherkkä :'D kukaan ei oo ollu kenenkään kimpussa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kyllä vedellään mutkat suoriksi. Mellun "wokeripuli" ei johtunut mistään keittiöasioista, vaan Persujen rasismia koskevasta keskustelusta ja oli siinä kohtaa kyllä ihan aiheellinen. Toivoisin kuitenkin, että BB:ltä tulisi jokin tehtävä, joka pakottaisi Melodyn pois keittiöstä, jotta kukaan ei saisi Melodyn häätämistä (ja mahdollisia muiden asukkaiden vihoja) omille niskoilleen.
Täällä kyllä luetaan ja tulkitaan muiden sanomiset miten itselle parhaiten sopii.
Käsittääkseni alkuperäisessä viestissä ei mainittu Melodyn wokeripulin aiheesta tai sen aiheellisuudesta mitään. Huomio koski sitä miten Juhani on _ainoana_ asukkaana uskaltautunut haastamaan Melodyn keskustelemaan ns. vaikeistakin aiheista, kuten politiikasta tai tasa-arvoasioista.
Tämän seurauksena Melody antoi tulla täyslaidallisen ja kaikkien kuullen, ihan itkun kanssa, ja asetti Juhanin ikään kuin vastaamaan koko valtakunnan persujen perseilyistä. Ollaan kyseisestä aiheesta hlökohtaisesti mitä mieltä tahansa, Melodyn tapa hoitaa tilanne oli Juhania kohtaan epäreilu ja asiaton. Tämän jälkeen kukaan ei ole uskaltautunut Mellun kanssa vastaavaan tilanteeseen, joten kyökkihommistakaan ei ole tälle mainittu.
Tämä oli myös alkuperäisen keskusteluketjun aihe, siis pohtia miksi ihmeessä Melodyn päsmäröintiä tuolla edelleen jaksetaan. Olen pahoillani jos tästä tai sanojeni asettelusta pahoitit mielesi :)
Ihmehomma kirjoitti:
Miksi tv:stä tulevissa jaksoissa ei ole näytetty näitä Samin kiusaamisia. Luulen, että vaikuttaisi todella paljon äänestystuloksiin, jos nämä kaikki Samin ryhmä sättimiset ja kiusaamiset olisi näytetty tv:stä tulevasta koosteesta. mm. tämän muuri tehtävän aikana tapahtunut Samin joukko kiusaaminen olisi pitänyt näyttää tv:ssä. mm. Jasmiinan, Pekan ja Lassen pisteet olisivat tippuneet todella paljon jos se olisi tv:ssä näytetty. Lasse käänsi käänsi heti takkia, kun Taavi tuli ulos puolustamaan Samia, vaikka hetki sitten oli tässä kiusaavassa joukossa mukana.
En tiedä miten BB antaa Samin kiusaamisten vain jatkua. Monella muulla kaudella olisi tuollaisesta käytöksestä lentänyt jo pihalle. On todella säälittävää, että BB antaa tämän kiusaamisen jatkua puuttumatta asiaan millään tavalla. Ihan kuin BB pitäisi tätä kiusaamista viihteenä ja hyväksyttävänä asiana.
Voiko sun mielestä olla mitenkään mahdollista että joku keskustelee Samin kanssa ilman että kiusaa Samia?
Toi kiusakortti ei toimi enää koska kaikki ohjelmaa seuranneet ovat nähneet että Sami itse aiheuttaa nuo tilanteet täysin tietoisesti että saisi näkyvyyttä, kontenttia ja säälipisteitä. Etukäteen suunniteltu toimintamalli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät dösät Noorulilla 😍
dösä on bussi, stadin slangia
hyvät dösät tarkoittaa nykypuhekielessä hyviä tissejä.
Missä murteessa tuollainen on? Itselleni dösä = linja-auto ja bosa/daisa/tissi = rinta.
Ville on laiska röökaava röhö. On ihan vapaamatkustajana tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Taavi kuuntelee uusien juttuja sen näköisenä että ei varsinaisesti kiinnosta.
Mitä mä oon itse pannut merkille niin mun mielestä hän kuuntelee kaikkia muita sen näkösenä, että eipä paljoo kiinnostaaaa paitsi Lassea, Mellua ja Jassua, no ehkä Anssiakin välillä kuuntelee. Muiden jutut ei sit kiinnostakaan eikä hän osaa peitellä sitä ollenkaan.
Komea mies, mutta luonne ei omaan silmään kyllä lähimainkaan komeaa
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko tän ohjelman jälkeen alkaa varjostaa Lassea ja suojella häntä yli 40 v. naisilta? Lassse varmaan arvostaa.
On mulla, mutta pitää käydä välillä töissä. Huomasin vaan että jotain on nyt vialla
"hyvät dösät tarkoittaa nykypuhekielessä hyviä tissejä."
No eikä tarkoita! Dösä on "nykypuhekielessä" edelleen bussi eikä tarkoita mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmehomma kirjoitti:
Miksi tv:stä tulevissa jaksoissa ei ole näytetty näitä Samin kiusaamisia. Luulen, että vaikuttaisi todella paljon äänestystuloksiin, jos nämä kaikki Samin ryhmä sättimiset ja kiusaamiset olisi näytetty tv:stä tulevasta koosteesta. mm. tämän muuri tehtävän aikana tapahtunut Samin joukko kiusaaminen olisi pitänyt näyttää tv:ssä. mm. Jasmiinan, Pekan ja Lassen pisteet olisivat tippuneet todella paljon jos se olisi tv:ssä näytetty. Lasse käänsi käänsi heti takkia, kun Taavi tuli ulos puolustamaan Samia, vaikka hetki sitten oli tässä kiusaavassa joukossa mukana.
En tiedä miten BB antaa Samin kiusaamisten vain jatkua. Monella muulla kaudella olisi tuollaisesta käytöksestä lentänyt jo pihalle. On todella säälittävää, että BB antaa tämän kiusaamisen jatkua puuttumatta asiaan millään tavalla. Ihan kuin BB pitäisi tätä kiusaamista viihteenä ja hyväksyttävänä asiana.
Voiko sun mielestä olla mitenkään mahdollista että joku keskustelee Samin kanssa ilman että kiusaa Samia?
Toi kiusakortti ei toimi enää koska kaikki ohjelmaa seuranneet ovat nähneet että Sami itse aiheuttaa nuo tilanteet täysin tietoisesti että saisi näkyvyyttä, kontenttia ja säälipisteitä. Etukäteen suunniteltu toimintamalli.
Sami kyllä just tällä jankkaus-hommalla tuli taloonkin. Ihan tietoinen valinta.
Vierailija kirjoitti:
Samirilla on avovaimo
Juu..kyllä se esittelyvideolla mainitsi avovaimon.
Haha..Anssin äiti on pohjoisesta kotoisin, Orivedeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maiju katselee vaivihkaa Taavia sillä silmällä... Mutta eipä taida olla Taavin tyyppiä..
No, painivat vähän eri sarjassa, eiköhän Taavin kainalossa ole nähty kauniita nuorempia naisia.
Taavin kainalossa on ollut ehkä nuoria naisia, naisista en tiedä. Maksimi-ikä Taavin tyttöselle 25v?
Vierailija kirjoitti:
Samirilla on ihanat siperianhaskitytöt. Sillä on paljon kuvia niistä ig:ssa. Mutta onko Samirilla siis avovaimo vai -mies? Täällä joku väitti, että sillä on mies, mutta sen ig:n eräässä kuvassa joku seuraaja kyseli sen avovaimon kuulumisia..
Miksi salata jos on homo, tai lesbo
Vierailija kirjoitti:
Maiju katselee vaivihkaa Taavia sillä silmällä... Mutta eipä taida olla Taavin tyyppiä..
Huomasin saman. Maiju on vaikuttunut Taavin ulkonäöstä. Mut Taavi on sen oloinen ja näköinen, raikas ja herkkä olemus, et Melodykin mieluusti halailee ja pitää hyvänä ja koskettelee Taavia. Mutta en voi kyllä tuomita, koska niin varmasti tekisin itsekin. En vois pitää silmiäni enkä näppejäni erossa Taavista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta meni eilen vähän ohitse ja enää en pääse kelaamaan, mikä se Taavin narina taas oli, kun puhui, että ei ole etukäteen puhuttu ja sovittu, että kaupasta voi ottaa myös itselleen jotain. Itse oli kaupassa Jassun kanssa, joka kantoi sylin täydeltä noccoa ja poppareita eikä siitä koskaan muistaakseni sanonut Jassulle mtään. Sitten kun Aki otti yhden karkkipussin ja ananaspurkin (jota Sami ei edes ajatellut kokonaan itselleen), mököttää taas viikon "ku ei tässtt oo ssovittu". Itse tekee päätöksiä kysymättä muilta (esim raejuusto vain puuroon, wtf?!) , mutta sitten loukkaantuu ja marisee, kun ei ole ollut mukana keskustelemassa, että kaupasta voi ottaa jotain pientä itselleen.
valittiko kun juhani otti sen fasupussin ja noccoja?
Juhani ei tajunnut, että ne olivat vain henkilökohtaiseen käyttöön. Ei edes tiennyt, mitä Noccot on, muisti vain Jassun niitä halunneen.
Silti se ihan sujuvasti söi niitä kunnes Isoveli otti pois. En muista tästä, Anssin karkkipussista tai Jasmiinan yrityksestä kahmia noccoja tulleen mitään rutinaa. Eilen tuli kun Aki otti itselleen yhden tuotteen sen jälkeen kun yhteset ruoat oli kerätty. Anssi otti karkkinsa ensimmäisellä kierroksella.
Samoja temppuja tekevät, mutta vain osan kohdalla niistä ärsyynnytään. Samille pointsit itsehillinnästä ja muiden asettamisesta etusijalle oman edun tavoittelun sijasta.
Mielestäni varattua ja raitista Samiria ei ois tarvinnu ottaa tuonne. Ei kiinnosta nähä hänen jumppaamista.
No, painivat vähän eri sarjassa, eiköhän Taavin kainalossa ole nähty kauniita nuorempia naisia.