Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
34801/105262 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Noora oli paras vaihtoehto valinnaksi, sillä tuntuu olevan eniten BB:stä innostunut noista kolmesta.

Vierailija
34802/105262 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä inhoon Villeä nyt ihan uudella tavalla.

Mä olen inhonnut sitä ihan alusta asti. On kaiken aikaa tuntunut sellaiselta todella teennäiseltä sipsuttelijalta. Ulos vaan seuraavaksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
34803/105262 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä että asukkaat käsitteli asiaa vain vaihtoehdoilla Samir tai Noora, Maijua ei edes mietitty, ainoastaan Sami kysyi mites Maiju? mutta kukaan ei edes reagoinut siihen mitään.

Räväkkä täti-ihminen tippuu ensimmäisenä, mikäli edes pääsee taloon asti... Samir olisi kylläkin ansainnut paikkansa talossa yöllisen tehtävän sekä kaakattajien kuuntelun takia!

Vierailija
34804/105262 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt odotellaan sitten viisi tuntia Tuulitunnelin tuloa. Miten k a i k k i kestää tuolla noin jumalattoman kauan???

Vierailija
34805/105262 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että asukkaat käsitteli asiaa vain vaihtoehdoilla Samir tai Noora, Maijua ei edes mietitty, ainoastaan Sami kysyi mites Maiju? mutta kukaan ei edes reagoinut siihen mitään.

Räväkkä täti-ihminen tippuu ensimmäisenä, mikäli edes pääsee taloon asti... Samir olisi kylläkin ansainnut paikkansa talossa yöllisen tehtävän sekä kaakattajien kuuntelun takia!

Todellakin Samir kuuluisi taloon nyt. Kaakattaja juniori ja seniori sais tulla vasta ens viikolla tai jättää tulematta kokonaan.

Vierailija
34806/105262 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Ville tarvi voittorahoja, sukunsa rikasta, tohtoreita.

Vierailija
34807/105262 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt opetella pitämään Noorasta mutta näiden parin päivän perusteella aikamoinen tyhjäpää! Ensivaikutelma ei pettänyt

Vierailija
34808/105262 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisivat noille koppiin jääville kunhan Nora on sieltä poistunut edes ärrä käynnin että saisivat jotain oikeaa syötävää sinne koppiin.

Vierailija
34809/105262 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa tuo Noora siis menee noiden vanhojen asukkien luo? Vielähän se on tuolla sviitissä. Lasse ainakin on innoissaan, kun Noora tulee... Vaikutti eilen olevan hyvin ihastunut, kun tapasi Nooran. Itse oikein toivon, että Noora ottaisi nukkumapaikan Lassen vierestä, kuten Samir jo Nooraa kiusoitteli eilen.

Vierailija
34810/105262 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen inhonnut sitä ihan alusta asti. On kaiken aikaa tuntunut sellaiselta todella teennäiseltä sipsuttelijalta. Ulos vaan seuraavaksi!

Vaikka on miten homppeli niin pitääkö sitä tosiaan sipsutella ja liihotella varpaillaan kuin mikäkin perhoskeijukainen? Kulkeekohan se kadullakin noin?

Vierailija
34811/105262 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa tuo Noora siis menee noiden vanhojen asukkien luo? Vielähän se on tuolla sviitissä. Lasse ainakin on innoissaan, kun Noora tulee... Vaikutti eilen olevan hyvin ihastunut, kun tapasi Nooran. Itse oikein toivon, että Noora ottaisi nukkumapaikan Lassen vierestä, kuten Samir jo Nooraa kiusoitteli eilen.

Lasse olis halunnu Samirin tonne uudeksi brookseen. Mut varmaan innostuu Noorasta myös. Veikkaan kuitenkin et Noora ottaa Laten paikan makkarista.

Vierailija
34812/105262 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Ville tarvi voittorahoja, sukunsa rikasta, tohtoreita.

Ei ole ainakaan pojasta polvi parantunut...

Typerä vasemman jalan saapikas!

Vierailija
34813/105262 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisivat noille koppiin jääville kunhan Nora on sieltä poistunut edes ärrä käynnin että saisivat jotain oikeaa syötävää sinne koppiin.

Samirille joku vegehodari. Pimppiliisalle pullakahvit.

Vierailija
34814/105262 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasse olis halunnu Samirin tonne uudeksi brookseen. Mut varmaan innostuu Noorasta myös. Veikkaan kuitenkin et Noora ottaa Laten paikan makkarista.

Taavi sai taas tahtonsa läpi, vanhemman oikeudella, eikä Lasselle tullut uutta brota... Kiukkupyllyilyä ei olisi jaksanutkaan 😂

Vierailija
34815/105262 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
34816/105262 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pääseekö vain yksi uusista asukkaaksi? 

Vierailija
34817/105262 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasmiinan insta: https://www.instagram.com/jassuppii/?hl=en 

Kilot veks, niin on kaunis ilman filttereitäkin!

Vierailija
34818/105262 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka on miten homppeli niin pitääkö sitä tosiaan sipsutella ja liihotella varpaillaan kuin mikäkin perhoskeijukainen? Kulkeekohan se kadullakin noin?

Nimenomaan tuo sipsuttelu ja liihottelu... Kyllä homokin voi käyttäytyä normaalisti, ilman neitimäistä keikuttelua, sellainen on pelkkää teeskentelyä. Esim Sauli Koskinen on aina ollut ihan normaalin oloinen ihminen, ilman mitään neiteilyjä. Hänestä olen aina tykännyt ja oli suosikkini silloisessa BB:ssä.

Vierailija
34819/105262 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän älykäs ihminen saattaa pitää uhkana Katjan kaltaista älykästä ihmistä, mutta todella älykäs ihminen ei koskaan halveksi toisia ihmisiä.

Vierailija
34820/105262 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noora pääsee kai kohta pakkaa jo tavaroita

Ketju on lukittu.