Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh mikä tukka Nooralla, nyletty lyhyt tukka ja lisänä teipillä tekohiukset.
Ja MIKSI tuollainen ruma harmaa väri. Onkohan tavoitellut jotain hopeanharmaata väriä? Tuon väriset hiukset ovat rumat, ellei ole justiin tullut ammattikampaajan käsittelystä. Noorallakin nuo näyttää kulahtaneilta, kun ei osaa hoitaa niitä oikein ja oikeilla aineilla.
Täytyy todeta että on harvinaisen rumat hiukset tällä uudella Nooralla!
Vierailija kirjoitti:
Antaisivat nyt noille jonkin hedelmäkorin tai edes pari kiloa sitrushedelmiä, että tulisi vähän piristystä ja vitamiineja. Kohtahan tuolla on kaikilla jokin keripukki, kun syövät noin yksipuolisesti. Kalaakaan ei ole ollut villikalan lisäksi kertaakaan.
voi vattu. Googlaa mitä kaali ja porkkana sisältää. Aamu alkaa kaurapuurolla, hyvää.ravitsevaa ja halpaa. Pitää verensokerin tasaisena muutaman tunnin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja MIKSI tuollainen ruma harmaa väri. Onkohan tavoitellut jotain hopeanharmaata väriä? Tuon väriset hiukset ovat rumat, ellei ole justiin tullut ammattikampaajan käsittelystä. Noorallakin nuo näyttää kulahtaneilta, kun ei osaa hoitaa niitä oikein ja oikeilla aineilla.
Eikös Noora oo parturi kampaaja. Ihan nätti nainen ja pilannu hiuksensa.
Samaa mietin. Ehkä niitä omia hiuksia on hankalampi hoitaa ja laittaa, kuin toisen hiuksia??
Vierailija kirjoitti:
Sami elementissään pelien suunnittelijana tuossa tehtävässä! <3 Keksii kaikista luovimmat ratkaisut, muut sönkkäävät puhelimessa ja ovat aivan pihalla tehtävästä muutenkin.
Tuo porukka olisi pärjännyt paremmin ilman Samia. Eihän se selviä edes yhdestä puhelusta. On kyllä harvinaisen omahyväinen nillittäjä.
Mua ärsyttää noiden uuden asukkaiden asenne tyyliin, että hei, noiden pitää ymmärtää, että me kyllä tarvitaan niitä sekuntteja kauppaan. Voin vain kuvitella, miten turhautuneita vanhat asukkaat ovat, kun nuo uudet tulevat heidän joukkoonsa kuin turistit.
Katjaa ei vois vähempää tehtävä kiinnostaa, vaeltelee vaan tai istuu/makaa. Ulos!
Harmi että koosteeseen ei käytännössä lainkaan laiteta niitä kiinnostavia hetkiä talossa, vaan aina jotain merkityksetöntä.
Esimerkiksi Maiju avasi oman laukkunsa ja alkoi ottamaan sieltä omia vaatteitaan pois. Yhtäkkiä Maiju "Ei tämä ole minun, Eikä tämäkään."
Noora "Hei, se on minun."
Maiju jatkoi laukkunsa perkaamista ja otti sieltä muitakin Nooran vaatteita esiin.
Noora selitti kuinka hänen laukku ei mahdu kiinni ja ehkä siksi hänen vaatteita oli laitettu Maijun laukkuun. Keskustelu jatkui hetken päästä ja käsitteli sitä mitä kaikkea uudet asukkaat olivat ottaneet mukaan. Noora sanoi että hän on ottanut mukaan hehkulampun. Sitten kun muut ihmettelivät sitä, niin hän selitti että jos lamppu palaa, niin sen saa vaihdettua heti ja että hänellä on muitakin lamppuja, kuten otsalamppu, jota voi käyttää jos tulee pimeä.
Hänellä oli myös parikymmentä pakettia irtoripsiä, jotta jos muut haluavat meikata, niin saavat niitä käyttöönsä. Sen lisäksi hänellä on täysi parturin setti, jotta pystyy leikata muiden asukkaiden hiuksia tarvittaessa. Mutta paras hetki oli kun Noora yhtäkkiä sanoi "Mulla on... eiku, täällä oli kielletty tekemästä remonttia". Muut sitten että mitä hänellä on. Niin Noora jatkoi "Mulla on vasara ja..." kun muut naurahtivat ja kysyivät että mihin hän sitä tarvitsee, niin hän selitti että hänellä on nauloja, kun hän ajatteli että jos jotain (siis niitä parturijuttuja) pitää saada seinille roikkumaan, niin hänellä on vasara ja nauloja.
Noora joko vetää erittäin hyvin, tai sitten hän on ihan oikeasti ehta sekopää.
Vierailija kirjoitti:
Katja vetelä koko tehtävän. Kyttää Pekkaa kokoajan. Ei keskity tehtävään eikä kiinnosta yhtään. Ei tiimipeluri.
Sami ärsyttävä kokoajan. Oman napansa ympärillä. Kehuu itseään. Ei tiimipeluri.
Nämä kaksi ulos sunnuntaina.
Milläs sinä ne ulos saat kun uudet asukkaat valitsevat häätöön joutuvat talon puolen asukkaista, enpä usko että Katjan valitsevat, luulen että Jassu ja Anssi.
Tai jos osaavat oikein pelata kannattaisi valita Sami ja Taavi. Lähtisi toinen vahvoista suosikeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaisivat nyt noille jonkin hedelmäkorin tai edes pari kiloa sitrushedelmiä, että tulisi vähän piristystä ja vitamiineja. Kohtahan tuolla on kaikilla jokin keripukki, kun syövät noin yksipuolisesti. Kalaakaan ei ole ollut villikalan lisäksi kertaakaan.
voi vattu. Googlaa mitä kaali ja porkkana sisältää. Aamu alkaa kaurapuurolla, hyvää.ravitsevaa ja halpaa. Pitää verensokerin tasaisena muutaman tunnin.
Ei kai niillä ole ollut kaaliakaan hetkeen ja porkkanatkin oli mätiä. Kaurapuuro varmasti hyvä aamupala, mutta varmasti alkaa pahvilta maistua tuossa vaiheessa sekin. Ei minulla ainakaan katsojana mielenkiintoa lisää se, että ruoka on noin yksipuolista.
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku sanoa onko Samir ihan suomalainen taustaltaan? Orimattilasta kotoisin kyllä. Kauempaa katsottuna eksoottinen ulkonäkö mut promokuvassa joka otettu läheltä, näyttää suht perus.
Isä on algerialainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami elementissään pelien suunnittelijana tuossa tehtävässä! <3 Keksii kaikista luovimmat ratkaisut, muut sönkkäävät puhelimessa ja ovat aivan pihalla tehtävästä muutenkin.
Tuo porukka olisi pärjännyt paremmin ilman Samia. Eihän se selviä edes yhdestä puhelusta. On kyllä harvinaisen omahyväinen nillittäjä.
Jasmiina ei ymmärtänyt mitään puhelimessa saamistaan ohjeista.
Mitä olen pari päivää 24/7 satunnaisesti seurannut Katja vaan kävelee ees taas enkä ole kuullut sen sanovan sanaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katja vetelä koko tehtävän. Kyttää Pekkaa kokoajan. Ei keskity tehtävään eikä kiinnosta yhtään. Ei tiimipeluri.
Milläs sinä ne ulos saat kun uudet asukkaat valitsevat häätöön joutuvat talon puolen asukkaista, enpä usko että Katjan valitsevat, luulen että Jassu ja Anssi.
Tai jos osaavat oikein pelata kannattaisi valita Sami ja Taavi. Lähtisi toinen vahvoista suosikeista.
Liikaa valtaa uusilla. Ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olen pari päivää 24/7 satunnaisesti seurannut Katja vaan kävelee ees taas enkä ole kuullut sen sanovan sanaakaan.
Sellainen se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Noora oo parturi kampaaja. Ihan nätti nainen ja pilannu hiuksensa.
On hauskaa lukea kun "asiantuntijat" kommentoi, mutta eivät ikinä pysty perustelemaan mitään. Kerro nyt kaikille ihan selkeällä suomella että miten hän on ne pilannut?
Nooran hiukset näyttävät paksuilta ja hyvinvoivilta ja hyvin hoidetuilta. Väri on myös muotiväri, mutta sinähän et muodista mitään ymmärrä joten siltä osin ymmärrän kommenttisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku sanoa onko Samir ihan suomalainen taustaltaan? Orimattilasta kotoisin kyllä. Kauempaa katsottuna eksoottinen ulkonäkö mut promokuvassa joka otettu läheltä, näyttää suht perus.
Isä on algerialainen.
Tuntee ehkä Sannin yleisurheilupiireistä. On pikajuoksija.
Vierailija kirjoitti:
Sitä samaa se Katja on nämä neljä viikkoa tehnyt, eli käytännössä ei yhtään mitään. Täysi turhake koko akka. Katja voisi ottaa Pekan kainaloonsa ja hiipiä ulos pääovesta, eikä kukaan huomaisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
anssilla pullottaa collegehousuissa vain nuuskapurkki
Ja nuuskalla ilmeisesti pilannut hampaansakin. Onkohan Aki myös pilannut nuuskalla hampaansa? Eikös Lassekin käytä nuuskaa? Sillä sentään on vielä hyvät hampaat, mutta tuskin on kauaa, jos jatkaa nuuskalla. Huvittaa, kun nuo aina iltaisin kylppärissä jynssäävät hampaitaan kuin urakalla. Kuvittelevat ilmeisesti, että sillä muka minimoivat nuuskan aiheuttamat haitat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai jos osaavat oikein pelata kannattaisi valita Sami ja Taavi. Lähtisi toinen vahvoista suosikeista.Liikaa valtaa uusilla. Ei hyvä.
Viikon saavatkin sitten kaikki heistä olla. Seuraavalla ovat häädössä.
Siis se on Jassun kaksoisolento? Ei siis ihme, että on parkkeerannut sellaiseen työpaikkaan jossa on ruokaa koko ajan tarjolla.