Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Maiju on selkeästi av-mamma.
Miksi sanotaan, että lappilaiset puhuvat hoon päälle. Tuo Juhanihan puhuu tosi pahasti hoon päälle.
Vierailija kirjoitti:
Useat täällä haukkuivat ja yläpeukuttivat sitä, että Jassu ei tee mitään tänään. Minun nähteni Jassu on tänään pessyt pyykkiä, tehnyt ruokaa, vienyt ruokaa uusille, tehnyt tota rataa Villen kanssa.
Mitäs se suosikki-Sanni? Sanoi äsken, ” Minä en ole saanut mitään aikaseksi”.[/quot
Sanni on ihana, sano myös 'vitut' ku Sami lässytti vieressä. Jassu silti paras naisasukas. Katja selvästi vaivaantunut Mellun parina.
Sanni vaikuttaa ihmiseltä kenet haluaisin ystäväkseni. Vaikuttaa luotettavalta ja mukavalta, varmaan hauskaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Musta tossa Juhanissa on välillä sellaista tahatonta komiikkaa. Se tuolla murteellansa hitahanlaisesti selittelee asiat. Varsinkin tuolle papupata-Samille.
Kyllä se tahallaankin välillä veistelee huumoria persoonastaan, kun muut ottavat sen joskus turhan vakavasti.
Juhanilla hyvä huumorintaju ja ei oo mikään perusjuntti sovinisti tms. Monet tuntunu luulevan että on semmonen, ni yllättyvät ku Juhani ei pidäkään naisia halventavista pillupersejutuista yms.
Aki on paras..Akilla on asennetta..
Sami leijuu. Kaikista eniten noista asukkaista Sami elää eniten omassa kuplassaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sanotaan, että lappilaiset puhuvat hoon päälle. Tuo Juhanihan puhuu tosi pahasti hoon päälle.
On Etelä-Pohjanmaalta tomppelimurteen alueelta, jossa kaikki puhuuvat hitahasti ja lopeettavat lausehen hen han hän hun hön.
Sanni masentui tehtävästä. Ei hyvää päivää.
Samilla taas tilannetaju hukassa. Meni sählään Sannin paikalle.
sanni itkee koska sami onnistui?
Jassu tehnyt ruokaa ja pessyt pyykkiä.Päivällä olisi ollut keittiössä varmaan pidempään jos Mellu ei olisi tullut siihen.Nyt pakko sanoa on tuo Jassu vähän kutistunnut siitä kun tuli taloon.Voiku tajuaisi itse sen.
Sanni ulos tuolta herranjumala oikeasti....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin antaa Taaville jaxupusun peniksen kärkeen. 💋
Sama. Peniksestä riittää varmasti meille kaikille.
On oikea runsaudensarvi.
Näyttäs nyt vaan Taavia kireessä paidassaan. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami ☹️ Älä vinoile uudelle asukkaalle.
Kuvittelenko vaan vai muuttuuko Sami koko ajan entistäkin ärsyttävämmäksi?
Tuo vänkäämisen oikea taitaminen on yhtä nuorallakävelyä, sietämisen ja ärsytyksen raja on hiuksenhieno... Pian loppuu katsojienkin sympatiapisteiden anto, jos ei välillä himmaa. Noussut kannatus kupoliin, yli-itsevarma?
Sami on ärsyttävää, se on täyttä totta.
Ellei suusta tuu jotain vinoilua, tai muka hauskaa niin ilme on niin v. mäinen kun katsoo toisia. Jotenkin et hän on noiden yläpuolella.Miksi yleensäkään pitäisi vängätä ja inttää? Miksi ei voi käyttäytyä normaalisti?
Suomi on täynnä kitiseviä vänkääjä-inttäjä miehiä. Mikähän siinäkin on...
Sami pitää itseensä yltiö älykkäänä.
Vierailija kirjoitti:
Aki on paras..Akilla on asennetta..
Mun suosikit on Jassu ja Lasse, mutta olen kyllä alkanut alun vastahakoisuuden jälkeen vähän tykkäämään Akista ja alkanut ymmärtää, miksi hänestä tykätään.
Hitto kun vain yksi kamera mitä katsoa kun porukka tekee hommia.Kerrankin kaikki tekee jotain.Taavi ei vaan ota ehdotuksia vastaan.Kauan nuo uudet asukkaat on tuolla "purkissa" ?