Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Eikö oo enää viikkotehtävää????
Miksi nuoret naiset värjää hiuksensa tai pidennyksensä harmaiksi? Sitä kyllä ehtii harmaista hiuksista "nauttia" myöhemmälläkin iällä ja ihan liiankin kanssa.
Nuorella naisella harmaat hiukset eivät näytä hyvältä. Miksi kukaan parikymppinen haluaa näyttää mummolta? Hirveä muoti kyllä tuo. Nooralle sopisivat luonnonvaaleat hiukset paljon paremkin kuin nuo mummonharmaat.
Miksi Noora ei keskity mitä Maiju kertoo vaan puhuu päälle...
YÖÖKS! Mellu räkija aivasteli oikein urakalla räkäliinaan, heitti liinan roskiin ja meni jatkamaan ruuan laittoa (ja vielä räkäkäpälillään tarttui Lassen vyötäröön)... Ei vahingossakaan käynyt mielessä, että olisi pessyt kätensä ennen ruuan laiton jatkamista. Onneksi en ole tuolla, eipä olisi ruokahalua yhtään...
Amazooni lappasi voita juureksien joukkoon pikkasen enemmän kuin liikaa, ei freesaukseen rasiallista tarvii laittaa, möhömaha on kyllä oudot valmistustavat, huh huh.
Kyl katjan rikas iskä äänestää harmaan nyyhkyttäjän voittoon !
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Noora vaikuttaa tosi kivalta. Jotenkin ihan eri sarjaa kun laura l joka katto muita (esim. Akia) pitkin nokkaansa. Mutta noita hiuksia tai pidennyksiä vähän ihmettelen, ei oo omasta mielestäni hirveen tyylikkään näköset mut mitäpä se mulle kuuluu.
Ja Noora on kasvoiltaan paljon kauniimpi kuin Laura L.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon jotenkin innostunut noista uusista asukkaista, tai etenkin Noorasta. Jotenkin mutkaton tyyppi ainakin näin ensivilkaisulla. On joo ulkonäköä, mutta ei niin ulkonäkökeskeinen tai julkikuvaansa jatkuvasti kontrolloiva kuin Laura L. Osaa myös nauraa itselleen ja heittää melko suoraa settiä, josta ei aina tiedä onko kyseessä läppä vai onko tämä tosissaan. Huumorintajuinen, ilmeisesti heittäytyjä (aamun kampaamoleikki), joka ei pelkää puhua, tehdä tai sanoa. Tuo varmasti pientä säpinää miesten keskuuteen ja tulenee näiden kanssa paremmin toimeen kuin vanhojen naisasukkaiden kanssa.
Eilen tuntui että ei ikinä, mutta täähän on ollut koko aamun äänessä ja piristää tota sviittieristystä.
Mahdollisina tulevina haasteina talossa selviytymiselle jatkuva hölötys, suorasanaisuus ja inhorealistiset kommentit muista.
Täysin samaa mieltä. Ainoa mikä Noorassa tällä hetkellä mua hitusen ärsyttää on nuo loputtomat täytesanat: niinku tota öö niinku sillee.. ei haittaa jos joskus käyttää mut jos joka toinen sana on niinku sillee.. ni vähän käy hermoon jo. Toivottavasti tuo on vaan alkujännitystä ja ei ihan koko ajan puhu noin...
Kajaanista vasta stadiin muuttaneena pelkää että alkaa viäntämään omaa murrettaan ja siksi käyttää paljon täytesanoja saa sillä aikaa miettiä kuinka lauseet muodostetaan ilman murretta.
Iisalmesta tullut.
Kajaani tai Iisalmi samaa murrealuetta.
Ei ole sama
Kajaani-Iisalmi väli rapiat 87 km
Kajaanissa puhutaan kainuuta, Iisalmessa savoa
Olen käynyt molemmissa ja omiin korviini niissä kyllä viännetään tasan samalla tavalla, en kyllä itse huomannut mitään eroa noiden paikkojen murteessa. Ihan sama kuin joku väittäisi että Porvoossa ja Sipoossa on eri murre.
Huh! tuota Melodin käsihygieniaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa olevan kiusaajan voisi bannata lopullisesti. Ei vaan enää kestä noita ulkonäköön kohdistuvia törkyherjoja yhtään enempää. Mikään ei ole vastenmielisempää kuin kiusaaminen.
Niinpä.
Mutta ilmoittakaa muutkin vaan kaikki ylläpidolle niin kai ne jossain kohtaa pannaavatKuka kiusaa ja ketä. Jos asukas on ylipainoinen ja lukija myös niin ei se ole kiusaamista jos esim kirjoittaa että on ylipainoinen ja pitäisi tehdä jotain.
Niin onkohan se kuule vähän eri asia kuin jankuttaa siitä kuin mielipuoli täällä tunnista toiseen ja päivästä toiseen viimeisen kuukauden ajan?
Täällä jankutetaan jokaisesta tunnista toiseen. Päivästä toiseen. Niin ei yksin tukevat ole mikään suojelukohde, älä luule. Täällä saa osansa, kaljut, änkyttäjät, hampaista, ryhdidtä ym.
Jote. Olen läski ja teen läskisoossia. Pyörin läskeissäni.
kunnon läskisoossi hyvää kun se tehdään oikeaoppisesti mutta mulle Vaarallista.
Joutuukohan "Eno" heti häätöön ? Toivottavasti.
Milloin Pieru Maiju alkaa pierrä? Sanoi BB videolla että häneltä pääsee paukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuoret naiset värjää hiuksensa tai pidennyksensä harmaiksi? Sitä kyllä ehtii harmaista hiuksista "nauttia" myöhemmälläkin iällä ja ihan liiankin kanssa.
Nuorella naisella harmaat hiukset eivät näytä hyvältä. Miksi kukaan parikymppinen haluaa näyttää mummolta? Hirveä muoti kyllä tuo. Nooralle sopisivat luonnonvaaleat hiukset paljon paremkin kuin nuo mummonharmaat.
Niinkö. Hyvä että on normi painossa.
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa olevan kiusaajan voisi bannata lopullisesti. Ei vaan enää kestä noita ulkonäköön kohdistuvia törkyherjoja yhtään enempää. Mikään ei ole vastenmielisempää kuin kiusaaminen.
En edes lue sellaisia viestejä. Nopealla vilkaisulla näkee jo onko viesti lukemisen arvoinen.
Noora on tosi kiva! Tykkään paljon!
Sanni on laiska paska. Ei ikinä osallistu ruuanlaittoon, tiskaamiseen yms. Makaa vain sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
YÖÖKS! Mellu räkija aivasteli oikein urakalla räkäliinaan, heitti liinan roskiin ja meni jatkamaan ruuan laittoa (ja vielä räkäkäpälillään tarttui Lassen vyötäröön)... Ei vahingossakaan käynyt mielessä, että olisi pessyt kätensä ennen ruuan laiton jatkamista. Onneksi en ole tuolla, eipä olisi ruokahalua yhtään...
Ja räki vielä uudestaan ja sitten meni laatikosta samoilla käsillä ottamaan jotain lusikoita. Eikö sille kukaan voi ystävällisesti huomauttaa, että kannattaisko pestä kädet nenänniiston jälkeen. Sehän kuitenkin itsekin aina huomauttelee muille milloin mistäkin, niin ei sitä nyt liian "hienotunteinen" tarvis olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorella naisella harmaat hiukset eivät näytä hyvältä. Miksi kukaan parikymppinen haluaa näyttää mummolta? Hirveä muoti kyllä tuo. Nooralle sopisivat luonnonvaaleat hiukset paljon paremkin kuin nuo mummonharmaat.Niinkö. Hyvä että on normi painossa.
Mittaatko hiustenkin painon?
Vierailija kirjoitti:
Noora on tosi kiva! Tykkään paljon!
Nooran faniklubi vallannut palstan.
Mellu aivasti ja niisti viisi kertaa ja siitä suoraan kauhan varteen pesemättä käsiä 😶