Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
31401/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai Jassu "pudotti pommin" Minnan ja Lassen yöllisistä seikkailuista? Miten muut asukkaat reagoi tuohon paljastukseen, mitä Lasse siitä sano?

Lasse oli ihan murtunut. Kaikki oli pahoillaan Jassun juoruamisesta. Oliko ollut peiton alla, kun Minnan valheet otti todesta. Hyi.

Vierailija
31402/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestäkää nyt jo se itsekäs mulkvisti Pekka ulos ennen kuin aiheuttaa lisää vahinkoa Katjalle. Ei jaksa kuunnella sen juntin lässytystä ja ärränrääkkäystä. Tyyppi luulee itsestään hiukan liikoja. Varmasti ainut lapsi.

Miksi tuota Katjaa pitää nyt hyysätä? Ei se ole mikään vajavainen ja pitäis itsekin tajua missä mennään. 

Siksi koska hän on selvästi henkisesti heikoilla eikä tarvise olla mulkku ja lisätä hänen tuskaansa. Ihmisiä voi myös auttaa eikä olla totaalinen paskiainen.

Niin, kun tuo Katjahan osoittaa selvästi kärsivänsä Pekan kainalossa ja pyristelevän siitä kaikin voimin irti..?

En ymmärrä miksi pitää pelastaa aikuinen ihminen tilanteesta johon hän itse kirjaimellisesti hakeutuu. Pekka on myös hyvin suoraan ilmaissut ettei hän halua muuta kuin hetken kivaa, johon Katja on selvästi suostunut. Heitti tästä jopa vitsiä tänään podcastissaan Jassun kanssa.

Ennemmin laittaisin jopa enempi vastuuta Katjalle, joka on selvästi päättänyt "parantaa" Pekan ja käännyttää tämän seurustelevaksi sortiksi vastoin Pekan toivetta. Katja ikään kuin kerjää kiusallisia tilanteita Pekan kanssa kysellen "nukuitko hyvin ilman minua?", johon Pekka vastaa rehellisesti, että nukkui. Tästäkö se mies pitäisi nyt ristiinnaulita jotta edelliset kommentoijat tai minä ole mu*kkuja ja totaalisia pas*iaisia?

- eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31403/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi ville polttaa poskareita

Ihan hailee valkka polttaa paskareita.

Vierailija
31404/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekka tosiaan usein sanonnut Katjalle asiasta ,että ei halua mitään.Silti ihmettelen miksi itse sitten pussailee ym Katjaa.

OKei, nyt mä kässään, mitä te vauhkoatte...heh. Siis on olemassa porukka, joka ajattelee, että jos pussailee ja klähmii jonkun kanssa, niin sitten se on hirmu vakavaa tiäksä, vaikka se miäs sanos että tää on vain tällaista simulaatiota ja hetken hupia, mut siis kato miks se pussais, jos se ei tykkäis, se vaan siis niinkö esittää ja valehtelee, tosiasiassa se on ihan silleen in löööööv ja Katja jo siellä suunnittelee hääkolttua itelleen ja millasen sormuksen haluaa..

---ja sitten on porukka joka on kuunnellut, että aha tuommoista ajankulua, erittäin tylsää katsojan kannalta, ja onpa tyhmä akka, kun suora puhe ei mene kaaliin, vaan kuvittelee että pinnallinen sextailu, 'yhden yön..tai siis bb:n seikkailu'  olisi merkki jostain syvemmästä. Huh. 

Vierailija
31405/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin happy fiilis, ettei talossa ole enää yhtään tanttaa.

Vierailija
31406/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuonne saada kylpytakkikieltoa päiväajaksi. Nyt tuo yksi heittää kylpytakin pois vasta mennessään nukkumaan?

Miksipä ei, kun yksi pukeutuu liveenkin pyjamahousuihin.

Lasse pelkää sotkevansa vaatteet ku live edessä. Vaatteet oli vähän kortilla hänellä muutenkin.

Vierailija
31407/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Late on ristiriitainen.

Bileissä puhui siitä kuinka hänen tatuointejaan ja ulkonäköään tuijotetaan ja ei pidä siitä.

Jos tatuoi kaksi naisen värkkiä ja verisen tamppoonin pohkeeseen niin luulisi haluavan sillä ilmaista jotenkin itseään ja haluaisi että niitä katsottaisiin. Itselläni on tatuointeja , mutta kai olen ahdasmielinen sitten kun en hänen kuviaan pidä kauniina tai taiteena

Sanni on oma suosikkini  ja Katjan tai Laten haluaisin lähtevän.

En ymmärrä, jos haluaa näyttää noin raisulta niin sit pitää hyväksyä se, että ihmiset tuijottavat. Kyllähän LAte on sellainen, joka kiinnittää huomion, mutta aika negatiivisessa mielessä.

Miksi pitää piirrätyttää kehoonsa kaiken maailman kuvia ja vielä maksaa niistä, ne ei ole mitään taidetta, ne on rumia ihan suoraan oman ihonsa tuhoamista.

Se ei meille kuulu sen kummin kun jonkun Läskit.

Vierailija
31408/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville ja Aki keskusteli ja Villen ilme oli että eipä paljon kiinnosta. Ville mainitsi että isänsä ja ukkinsa ovat tohtoreita. Aki jutteli omasta työstään.

Aki kun ei noista kynsilakoista paljon mitään tiedä, niin vaikeahan se on siitäkään aiheesta jutella. Tykkään kummastakin tyypistä, erilaisia, mutta niin hauskoja omina persooninaan.

Vierailija
31409/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkin happy fiilis, ettei talossa ole enää yhtään tanttaa.

EI ole vai...

Vierailija
31410/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Late on ristiriitainen.

Bileissä puhui siitä kuinka hänen tatuointejaan ja ulkonäköään tuijotetaan ja ei pidä siitä.

Jos tatuoi kaksi naisen värkkiä ja verisen tamppoonin pohkeeseen niin luulisi haluavan sillä ilmaista jotenkin itseään ja haluaisi että niitä katsottaisiin. Itselläni on tatuointeja , mutta kai olen ahdasmielinen sitten kun en hänen kuviaan pidä kauniina tai taiteena

En ymmärrä, jos haluaa näyttää noin raisulta niin sit pitää hyväksyä se, että ihmiset tuijottavat. Kyllähän LAte on sellainen, joka kiinnittää huomion, mutta aika negatiivisessa mielessä.

Miksi pitää piirrätyttää kehoonsa kaiken maailman kuvia ja vielä maksaa niistä, ne ei ole mitään taidetta, ne on rumia ihan suoraan oman ihonsa tuhoamista.

Jokainen saa omalle kropalleen tehdä mitä haluaa. Ei siihen tarvitse muiden hyväksyntää kysellä.

Vierailija
31411/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Lasse ottanut vähän paitoja mukaan? Tai laittanut koneeseen. Mammako pesee?

Justhan se sanoi, että koska tuli käytännössä suoraan reissusta taloon.

Tel Avissa on vaatteita myytävänä samoin Haiffassa. 

Lasse oli Libanonissa rauhanturvaajana. Tel Aviv ja Haifa eivät sijaitse Libanonissa vaan Israelissa.

80 - luvulla oli Libanonin sota ja pojat kävi lomilla Israelin puolella mm Tel Avivissa ja Eilatissa. Varmaan myös käyvät edelleen.

Vierailija
31412/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi Katjan paidat. 🤦🏼‍♀️

Vierailija
31413/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuonne saada kylpytakkikieltoa päiväajaksi. Nyt tuo yksi heittää kylpytakin pois vasta mennessään nukkumaan?

Lasse pelkää sotkevansa vaatteet ku live edessä. Vaatteet oli vähän kortilla hänellä muutenkin.

Viitsinkin viestissäni Samin pöljäilyyn.

Vierailija
31414/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestäkää nyt jo se itsekäs mulkvisti Pekka ulos ennen kuin aiheuttaa lisää vahinkoa Katjalle. Ei jaksa kuunnella sen juntin lässytystä ja ärränrääkkäystä. Tyyppi luulee itsestään hiukan liikoja. Varmasti ainut lapsi.

Miksi tuota Katjaa pitää nyt hyysätä? Ei se ole mikään vajavainen ja pitäis itsekin tajua missä mennään. 

Siksi koska hän on selvästi henkisesti heikoilla eikä tarvise olla mulkku ja lisätä hänen tuskaansa. Ihmisiä voi myös auttaa eikä olla totaalinen paskiainen.

Niin, kun tuo Katjahan osoittaa selvästi kärsivänsä Pekan kainalossa ja pyristelevän siitä kaikin voimin irti..?

En ymmärrä miksi pitää pelastaa aikuinen ihminen tilanteesta johon hän itse kirjaimellisesti hakeutuu. Pekka on myös hyvin suoraan ilmaissut ettei hän halua muuta kuin hetken kivaa, johon Katja on selvästi suostunut. Heitti tästä jopa vitsiä tänään podcastissaan Jassun kanssa.

Ennemmin laittaisin jopa enempi vastuuta Katjalle, joka on selvästi päättänyt "parantaa" Pekan ja käännyttää tämän seurustelevaksi sortiksi vastoin Pekan toivetta. Katja ikään kuin kerjää kiusallisia tilanteita Pekan kanssa kysellen "nukuitko hyvin ilman minua?", johon Pekka vastaa rehellisesti, että nukkui. Tästäkö se mies pitäisi nyt ristiinnaulita jotta edelliset kommentoijat tai minä ole mu*kkuja ja totaalisia pas*iaisia?

- eri

Olen samaa mieltä. Katja tietää mikä on tilanne ja Pekka rehellisesti sen kertonut Katjalle. Kuitenkin yrittää olla korvaamaton Pekalle, mutta ei niin tule käymään. Ei tykkää niin paljon Katjasta. Joku sanoi Pekan hyviksi puoliksi sen, että hälle kärsii sanoa eikä suutu.

Vierailija
31415/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami näyttää Stan Laurellilta.

Vierailija
31416/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä laittaisin Lauran kotio. Kuka tuollaista seinäruusua töherryksiä täynnä olevaa haluaa katsoa.

Ja suuttuu jos joku vilkaisee sitä kadulla?

Suutuuhan yli lihavatkin jos kadulla vilkaistaan.

Vierailija
31417/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Late on ristiriitainen.

Itse ne läskinsä kantaa.

Vierailija
31418/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun pidät laskua niiden vaatteista.. 😂

Vierailija
31419/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin Arttu viime vuonna.

Vierailija
31420/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Late on ristiriitainen.

Itse ne läskinsä kantaa.

Niin Laurakin tatuointinsa.

Ketju on lukittu.