Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki tuotannolla poistaa sänkyjä makkarista, kun su asukasmäärä nousee taas 16; sta.
Opettele laskemaan. Sunnuntaina häädetään asukas. Ei se häädetty enää sinne yöksi jää.
Ai niin, nyt tuli mieleen, että sain jotain selvää Laten piipityksestä eilen, hän kertoi, että on pannut baarijonossa. Tärkeä tieto!
Vierailija kirjoitti:
Mua jo ärsyttää melodyssa sen kävelytyyli. Ihan kuin olis paskat housussa. Täp, täp, täp
Ja nokka pystyssä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Pekka nyt taas lässytti Samille, että tää on sun aika puhjeta kukkaan. Jotenkin tosi alentavaa Samia kohtaan, ihan kuin muut olisi jo kukassa, mutta Sami nössö vasta opettelee elämään.
Eilen totes Sannille, et bb on Samille hyvä paikka oppia itsestään.
Voi siinä Pekalla osittain ihan hyvää tarkoitusperää olla, vaikee sanoo, kun tölväsee Samia säännöllisin väliajoin, et milloin antaa posia, milloin vain pilkkaa.Pekka on sellainen ihminen joka lyttää muita alemmas samalla itseään ylöspäin pönkittäen.
Narsistin prototyyppi.
Mulle tulee siitä jonkinlainen tyhmä versio Krisusta. Ei tosin ihan yhtä ilkeä, mutta ei kaukana.
Mun mielestä muistuttaa pikemminkin Kessua kuin Krisua
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki tuotannolla poistaa sänkyjä makkarista, kun su asukasmäärä nousee taas 16; sta.
15 13-1 = 12 12 + 3 = 15.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan siis varmaksi että miten tuo äänestys menee? Julkaistaanko kaksi vähiten ääniä saanutta tänään, joista asukkaat huomenna päättää putoajan?
Jossain oli myös, että äänestys alkaisi vasta tänään lähetyksen aikana, jolloin tänään ei kerrottaisi kai mitään häätöön menijöistä tms.kaikki häätöön ja alkaa häätöäänestys tänään, kaksi vähiten ääniä saanutta ja asukkaat valitsee talossa kotiin lähtijän. Kerrotaan koosteen aikana että kaikki häädössä muttei sitä että asukkaat valitsee kahdesta vähiten ääniä saaneista lähtijän.
Siis tänäänkö kerrotaan koosteessa, että kaikki häädössä, vai milloin? Typerää, jos vasta huomenna saavat tietää tuon. Olisi hyvä, jos tänään saisivat tietää, niin olisivat pidemmän aikaa jännityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukkuks Katja siinä vieressä, mihin Andy kusi? 😂
Kusiko Anssi siis omaan sänkyynsä? Kusiko yöllä? Kuka ne siivosi, vai siivosiko itse?
Tuotanto käski kaikki ulos makkarista ja vaihtoivat koko sängyn xD
Veikkaan että Ville lähtee tänään.
16 alun perin 3 lähtenyt, nyt 12, huomenna lähtee 1 ja 3 tulee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kusiko Anssi siis omaan sänkyynsä? Kusiko yöllä? Kuka ne siivosi, vai siivosiko itse?
Omaan sänkyyn kusi ja tuotanto hoiti siivouksen.
Vierailija kirjoitti:
olin sunnuntaissa, huomenna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävimmät pistetään ulos nukkumaan.
Tuo oisi ihan hauska käänne.
Vierailija kirjoitti:
Vasta huomenna, veisi mukanaan sen toisen sateenkaaren.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan siis varmaksi että miten tuo äänestys menee? Julkaistaanko kaksi vähiten ääniä saanutta tänään, joista asukkaat huomenna päättää putoajan?
Jossain oli myös, että äänestys alkaisi vasta tänään lähetyksen aikana, jolloin tänään ei kerrottaisi kai mitään häätöön menijöistä tms.kaikki häätöön ja alkaa häätöäänestys tänään, kaksi vähiten ääniä saanutta ja asukkaat valitsee talossa kotiin lähtijän. Kerrotaan koosteen aikana että kaikki häädössä muttei sitä että asukkaat valitsee kahdesta vähiten ääniä saaneista lähtijän.
Siis tänäänkö kerrotaan koosteessa, että kaikki häädössä, vai milloin? Typerää, jos vasta huomenna saavat tietää tuon. Olisi hyvä, jos tänään saisivat tietää, niin olisivat pidemmän aikaa jännityksessä.
eilen koosteissa sanottiin että tänään sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävimmät pistetään ulos nukkumaan.
Tuo oisi ihan hauska käänne.
Eihän sisällä olisi ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua jo ärsyttää melodyssa sen kävelytyyli. Ihan kuin olis paskat housussa. Täp, täp, täp
Miten vaikeaa onkaan elämä kun jonkun tuntematoman ihmisen kävelytyylikin ärsyttää. Otan osaa. Ei ole helppoa sinulla.
mahtava perä sekä pulleat purjeet.... laulu
Vierailija kirjoitti:
Nyt se Sanni ulos joka vain puhuu pahaa Akista ja Samista selän takana! Muistakaa äänestää hänet tänään häätöön.
Pitäisi noiden kaikkien asukkaiden puheita kuunnella livenä. Monet "ilkeät" puheet voivat olla sarkastisia heittoja. Ainakin meidän perheen jutut litteroituna kuulostaisivat joskus aika kamalalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto käski kaikki ulos makkarista ja vaihtoivat koko sängyn xD
Ovat varmaan ollee iloisia ja onnellisia työntekijöitä tuolla hetkellä.
onkohan sekin BB:n voittaja-Pertun firman hommia.
Nousee viiteentoista.