Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
29361/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko sauna ja palju?? Miksi näin ankeat bibikset. Bibikset on parhaat silloin, kun talo on täys.

Vierailija
29362/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kyllä hyvä muistikuva ensimmäiseltä viikolta, kun Sanni oli ollut tyyliin täysin mykkä jo kolmatta päivää, ja sitten Lasse sattui kysymään olympiarengas-tatuoinnista Sannin kädessä.

Tämähän alkoi suurin piirtein säteillä, ja sanainen arkku aukeni että hups vaan. Juttua riitti, kuten nyt Lassen paremmin tuntien voitte kuvitella. Ja aitoa kiinnostusta siihen mitä Sannilla oli kerrottavanaan.

Mutta sitten hyeena nimeltä Minna iski kyntensä (kirjaimellisesti) kiinni saaliiseen, ja merkkasi reviirinsä juoruamalla Jassun kautta miten muka ollaan Lassen kanssa niin läheisiä että.

Sanni jäi (ehkä omasta mielestään) vaille sitä huomiota mitä koki aiemmin saaneensa, voisiko olla?

Nyt on kyllä reippaasti värikynää muistikuvissasi. Olympiarengaskeskustelu käytiin maanantaina, kun BB alkoi sunnuntaina! Ja se oli sävyltään todella kiusallinen, ei mistään säteilystä tietoakaan, koska Sanni ei selvästikään olisi halunnut kertoa mitään urheilu-urastaan ja menneisyydestään. Se on kyllä totta, että Lasse osoitti kiinnostusta Sannin urheilijataustaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29363/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis saiko Sami peetä niskaan myös eilisestä Ärrävoitostaan vai?? Vai mistä noi nyt puhuu?

Vierailija
29364/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Katja lempattu vai muuten vaan väsynyt?

Jankuttaa sitä kuningatar-hösläystään.

Vierailija
29365/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisko ne nyt kunnolla sitä juomaa...kirkasta kanssa

No sitä nyt on turha odottaa.

Mikähän oikein mahtaa olla syynä siihen, että big brotherin tuotanto pitää niin tiukkaa linjaa alkoholin suhteen.  Tietysti se on ymmärrettävää, että ei varmaan kannattanut jatkaa samaa jatkuvan biletyksen ja rajattoman alkoholin linjaa, kuin mitä big brother aiemmin oli, mutta jotenkin kuvittelisi, että enemmän alkoholia ja isommat bileet ainakin muutaman kerran kauden aikana olisi ok.

Tulee mieleen se Kessun viinipullo kerrasta huiviin -show..

Vierailija
29366/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Ville ois hetero niin se ois hyvännäkönen mies. Haluisin Villen.

ville ja juhani hiusmalleja!

Ja Jassu ja Melooni missimallia.... 😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
29367/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katja ei nyt pääse yli tuosta kuningattaren roolistaan

Vierailija
29368/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni on hyvännäköinen.

Vierailija
29369/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami ja Ville tänään makkarissa vähän ...

Vierailija
29370/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka on jo unohtanut Katjan. Nyt on iskenyt silmänsä kiinni Sanniin.

Vierailija
29371/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Pekalla ja Sannilla jotain sutinaa tulossa kun usein viihtyvät keskenään?

Katja ei oo vielä tajunnut, että Pekka juttelee kaksin Sannin kanssa, muuten olisi jo mustasukkaisuuksissaan syöksynyt paikalle!

Vierailija
29372/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mielistellään Katjaa kuningattaren roolista Jassun ja Taavin toimesta.

"Se ei tuu sulta luonnostaan", siis käskyttäminen.

Tuskin se on luontaista Akillekaan, hoiti homman silti moitteetta.

Eihän tuo ollut mielistelyä, vaan toteamus että Katja ei kunnolla pystynyt hoitamaan kuningattaren roolia ja siksi saivat niin vähän katsojaääniä.

Vierailija
29373/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa juhlava fiilis talossa, woo. Uudet asukkaatkin on varmasti mitään sanomattomia. Tarviiko edes katsoa.. Miksi nyky-BB on tapettien asiaohjelma?

Vierailija
29374/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanni on hyvännäköinen.

No totta puhuen ei tuolla hirveästi naiskauneutta ole.

Vierailija
29375/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavi puhuu ihan asiaa. Mut se et Katjan tehtävä oli se käskytys, ei kuhnureitten. Turhaa nuoleskelee Katjaa. Lassea ei tarvitse kun tietää ettei se äänestä Taavia.

Vierailija
29376/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ehkä vähemmistöä, mutta jos 29-vuotias mies itkee sitä, että hänelle on muistettu, mitä tarkoittaa kuulua yhteisöön ja miten siinä kuuluu käyttäytyä, hän alkaa uhriutua ja itkeä tultuaan mielestään kiusatuksi, voi vain kysyä, millaisessa pullossa hän on elänyt, jos ihmisten reaktio on yhtäkkiä jokin järkytys.

Sinun mielestäsi on siis ihan ok kiusata muita.

Onko sun mielestä ok, että Sami kiusasi muita, kun nämä olivat väsyneitä? Sun logiikallasi senkin pitäisi olla kiusaamista. Muut eivät haluaisi kuulla Samin kommentteja, eikä Sami haluaisi kuulla mitä muut ovat hänen kommenteistaan mieltä.

Mä taas en näe kumpaakaan kiusaamisena.

Minusta ei ole OK että sami ei saa puhua silloin kun haluaa. Ei ole kuitenkaan kyse siitä että sami haluaisi puhua pahaa, vaan ihan vaan on oma itsensä.

Kaikkien puhe ärsyttää joskus toista. Mutta vain se että sinua ärsyttää se toisen puhe ei poista siltä toiselta oikeutta puhua.

Saahan se puhua, mutta turha ihmetellä jos ihmiset ärsyyntyy. Niin käy, jos tahallaan ärsyttää.

Vierailija
29377/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni saa pientä tänään yöllä. Tosin tiedä millainen peto siitä kuoriutuu makkarissa hahah.

Vierailija
29378/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa juhlava fiilis talossa, woo. Uudet asukkaatkin on varmasti mitään sanomattomia. Tarviiko edes katsoa.. Miksi nyky-BB on tapettien asiaohjelma?

Ei uskalleta olla kunnolla aidosti, kun siitä tuomitaan. Kato nyt, mikä hyeenalauma täälläkin. Tuolla liikaa himmaillaan ja yritetään antaa parasta. Alkuaikojen BB:ssä tätä himmailua ei ollut niin paljon, kun sosiaalinen media ei ollut näin vahvana läsnä.

Vierailija
29379/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suora lainaus (kamera 2 alkaen joskus 20:17 aikoihin)

Pekka: " Mutta että niinkun.. Se on, se on kyllä niinkun.. tosi vaikee kysymys, mitä on että niinkun.. että tuota.. Mua monesti pelottaa että tuota niinkun, täällä, välillä ajattelee että... mitä, mitä niinkun, että.. jos sä niinkun laskisit täysin kaiken, täysin kaiken niinkun, siis suojamuurin.. se että niinkun, se että niinkun.. mä kuitenkin ti-tiedän ettäh, niinkun, jokaisella ihmisellä on ne herkät pisteet. Että äh ää, mä oon valmis antamaan, itsestäni todella paljon ympäristölle, kaikille, mutta, en mä halua ihan niitä herkimpiä pisteitä antaa. Mä, mä niin sanotusti en halua antaa aseita, ulkopuoliselle ympäristölle, mi.. josta mä en kuvittele selviäväni." Jne jne jne. Oikeesti. SÖNKKÖ!

Vierailija
29380/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein käy Katjaa sääliksi joka haaveilee jostain parisuhteesta Pekan kanssa. Heillä ei ole tainnut olla kertaakaan yhtä syvällistä keskustelua kuin nyt on meneillään Pekan ja Sannin välillä. Luulen että näiden välille syntyi jonkinlainen side silloin kun Pekka lohdutti masennuksissa olevaa Sannia.

Ketju on lukittu.