Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Miksei kiroileva mätähammas putoa parvekkeelta?
Katsoitko juuri peiliin ja puhuit peilikuvallesi.
Vierailija kirjoitti:
Sami vi*tuili äsken Pekalle: ”Vai ei ole Pekasta auttajaksi”. Pekka lähti vain paikalta. Sekosiko täällä kansalaiset. Ei! En ole Pekan fani, itse asiassa hän on yksi inhokeistani, mutta joku järki tässä pitää olla.
Monelta ja kummassa kamerassa?
Miksi muuten Sami tuppautui nyt Pekan kainaloon sohvalla?
Ei ole eka kerta, kun se hakeutuu Katjan ja Pekan seuraan.
Ai että siellä livotaan Akin prsettä...Älä mene tohon Aki! Älä vain stana muutu samanlaiseksi laskelmoivaksi pikkunilkiksi ja/tai kaikkea halailevaksi mitäänsanomattumuudeksi kuin tuo muu porukka on.
Kyllä tuolta erottuu Aki ja Sami - ja asukkaat itse nostavat heidät esiin, etenkin Samin. Toivo lepää uusissa asukkaissa. Nyt olisi kyllä saumat vaikka mihin. Tehdä uude anniinat.
Meni ohi - paljonko noi nyt sai juomista? Oliko joku kaksi per naama vaan?
Mä en ehkä pysty kattoon enää tota Akia kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ehkä pysty kattoon enää tota Akia kännissä.
ASENTOO!
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kertoa, miten Anssi selvisi tuosta hullusta juonestaan, että muka joku tippui parvekkeelta? Paljastuiko??
Ei olisi paljastunut jos olisi kehittänyt tarinan, että kuollut olisi jompikumpi sen lapsista, mutta ei ollut koulukotilaisella munaa sellaiseen.
Pitäiskö käydä hakee kyykkyviiniä Alkosta? Peukku ylös niin haen ja peukku alas niin en hae.
No niin, Meloonilla onkin jo vatsa täynnä, vetää ranuja posket pullollaan.
Toivottavasti tänään ei ole paljua.
Nyt pitäs tulla se äänestysjuttu noille. Ja parasta olis se et jos äänestys olis jo käynnissä ni näyttäs noille teeveestä äänestystilanteen, ai että!! Kaikki olis vähän jurrissa paitsi Juhani. Voi morjens toi ilta menis ihan eri tavalla! Olis katsojille jotain enemmän seurattavaa.
Kannattaa ilmoittaa suosiolla asiattomaksi nuo Ruonansuu- ja läskiherjausjutut. Jospa saisi käyttäjä vaikka bannit jossain kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu juo tänään överit. Panee Akin kanssa. Muita veikkauksia?
Tuskin näin tapahtuu, koska Jassu ei halua Akia. Katja haluaa Pekkaa, joten heidän suhteen voi ehkä tapahtua jotain.
Äsken ainakin Pekka antoi tylyt pakit Katjalle, joka lopulta luovutti itku kurkussa ja lähti läiskiin.
Vierailija kirjoitti:
No niin, Meloonilla onkin jo vatsa täynnä, vetää ranuja posket pullollaan.
RÖYH!
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuolla on käsittääkseni ollu pari lievää ruokamyrkytystä tällä viikolla. Katja oksensi ja Ville voi huonosti.
Eilen Late voi pahoin illalla, vatsa kipeä.
Mä en jaksais kuunnella noita juttuja tuolla paikan päällä. Onneksi voi katsella kotisoffalta just sen verran mitä jaksaa. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sVierailija kirjoitti:
Jassu juo tänään överit. Panee Akin kanssa. Muita veikkauksia?
Tuskin näin tapahtuu, koska Jassu ei halua Akia. Katja haluaa Pekkaa, joten heidän suhteen voi ehkä tapahtua jotain.
Äsken ainakin Pekka antoi tylyt pakit Katjalle, joka lopulta luovutti itku kurkussa ja lähti läiskiin.
Älä valehtele. Katja istuu samassa paikassa.
Ville kertoo sankaritarinaa taas. Hohhoijaa.
Nyt tuonne jätkän oma kulta ja mahtava perä sekä pulleat purjeet.....