Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
28821/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ohjaaja lupas eilen, että tänään tulee rankkua sääntörikkeistä mitä on karttunu. Joko on tullu ??

Jos rankkuna on bileet veks?

Tai osallistujamäärää rajoitetaan..

Vierailija
28822/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ohjaaja lupas eilen, että tänään tulee rankkua sääntörikkeistä mitä on karttunu. Joko on tullu ??

Tarkoitti varmaankin, että tämän päivän koosteessa näkyvät eilen saadut rankut. Eli ruoat vietiin pois ja kauppareissua vaikeutettiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28823/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa mun lemppari oli Pekka ja Melody ja nyt ne on vaihtunu Samiin ja Sanniin. Mites muilla?

Vierailija
28824/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekka ja Taavi ulos.Melody messiin.

Katja mukaan kiitos. Tosin ilman Pekkaa muuttuisi taas tuppisuiseksi murjottajaksi niin ei kai siitä talossakaan sitten haittaa olisi kun loppuisi tuo kiekuminen.

Vierailija
28825/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alussa mun lemppari oli Pekka ja Melody ja nyt ne on vaihtunu Samiin ja Sanniin. Mites muilla?

Selvä top-5: Aki, Lasse, Sami, Juhani ja Jasmiina

Vierailija
28826/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassukin ihan näön vuoksi heiluttelee luutaa tuolla. Kyllä se nyt on onnessaan, kun illalla saa ryypätä ja rällätä. Viime yönä satuin katsomaan joskus klo 2 jälkeen, kun muut jo nukkuivat, niin Jassu makasi selällään sängyssään räpyttelemässä silmiään hermostuneen oloisesti, mulkoillen pimeyteen. Oli niin huolissaan, että se muuritehtävä "kusee" (kuten noilla tapana sanoa), eikä sitten ehkä saataiskaan bibiksiä.

Vierailija
28827/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Retut Aki ja Sami ei tainnu edes yrittää sabotoida muuria mitenkään. Huonosti suorittivat salatehtäväänsä. Kaikki muut teki jotain. 

Mitä Laura, Ville, Pekka, Taavi ja Anssi tekivät? Samihan jo ihan tehtävän alussa kiipeili styroksien päällä niin, että niitä meni rikki. Villehän siitä joutui Samille ihan huomauttamaan. Sami myös piilotteli työkaluja. 

Vierailija
28828/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla nuo muut, mutta kiusaaja--Jasmiina ei mitään voittoa ansaitse missään tapauksessa.

Vierailija
28829/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kaikki samat!

Vierailija
28830/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alussa lemppareita olivat Sami, Pekka, ja Anssi. Nyt Sami ja Lasse. 

Inhokit minulla ovat vaihtuneet vähän tiuhempaan tahtiin. Ensin MInna ja Jassu, sitten Pekka, viime viikon lopulla Laura, tämän viikon alussa Katja ja nyt Taavi ja Melody. 

Vierailija
28831/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tää Samiko on pyrkimässä eduskuntaan seuraavissa vaaleissa,juujuu,vaalislogan tulee olemaan :BB:stä tuttu.Voi olla voittajakin,kun samanhenkiset pistää fyrkkaa likoon.Samin kannattajat sitten täällä dissailee esim.Jassua,Pekkaa,Melodia.Mikäpäs siinä,tollasia munattomia inisijöitähän tää maa tarviikin-antaa palaa vaan

Vierailija
28832/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melodysta näkee myös ettei pidä samista, suhtautuu ylimielisesti, katsoo rumasti ja pyörittelee silmiään.

Onko Suomen BB:stä tulossa ”Suomen tylsin asukki”- kilpailu? Ei juma.

Vierailija
28833/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se Anssin valehtelu meni sitten.. mistä näkee mitä kävi..

Vierailija
28834/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka ja Taavi ulos.Melody messiin.

Katja mukaan kiitos. Tosin ilman Pekkaa muuttuisi taas tuppisuiseksi murjottajaksi niin ei kai siitä talossakaan sitten haittaa olisi kun loppuisi tuo kiekuminen.

No ei niillä tuppisuisilla murjottajilla siellä mitään tee, eli ulos vaan Katja joka tapauksessa. Pekkakin viime sunnuntaina oli selvästi pettynyt, kun Katja tuli takaisin. Luuli päässeensä kätevästi eroon ripustautujasta. Mutta minun mielestäni nuo molemmat voisivat lähteä ensi sunnuntaina, niin voisivat jatkaa touhujaan ulkomaailmassa, eikä meidän katsojien tarvitsisi katsella enää sitä.

Vierailija
28835/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samista on tulossa mun inhokki Pekan lisäksi. En halua lapsimiestä voittoon.

Vierailija
28836/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että asukkaat ovat saaneet salatehtäviä, mutta menettääkö salatehtävä merkityksensä, kun niitä on ilmeisesti kaikilla ja salatehtävä on sama. Mitä salaista siinä on jos molemmat, kuten Ville ja Melody yhdessä suorittavat annettua salatehtävää. Eikö salatehtävän juju ole juuri siinä, ettei kukaan saa jäädä kiinni, edes toisilleen (salatehtävän saanneille)?

Tuota salatehtävää voi suorittaa myös muurin rakennuksen yteydessä eli "yrittää" rakentaa muuria, samalla rakentaen siitä mahdollisimman heikkoa.

Asukkaat meni yöllä pohdinnoissaan niin pitkälle, et antaisivat tietoisesti jokaisen mennä vaikka 10min. yksinään ulos muurin tykö, jotta sabotaasitehtävän saaneet saisivat rauhassa sabotoida.

Onko näissä salatehtävissä lopulta mitään järkeä..

Vierailija
28837/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samin nauru on kuin nariseva ovi.

Vierailija
28838/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotavasti Pekka käy bileissä kovakouraisesti kuiva-Katjaan käsiksi ja heitetään ulos talosta.[/quote]

Samalla pääsisi Katjastakin eroon kun murjottaisi mykkänä jossain nurkassa, sen ääni kuuluu nykyään koko ajan taukoamatta pahemmin kuin edes Juhanin. On niin taivaissa kun saanut kiehnätä hurmuri-Pekassa, huooh ja yöks.

Vierailija
28839/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaargh tuo Pekka! Tuossa Sami ehdottaa, että tehtävälaput pidetään samassa paikassa, että sitä voi käydä siitä lukemassa eikä laput mene hukkaan. ja mitä tekeekään Pekka? Pyörittelee silmiään ja sanoo Villelle "mitä?" 

Se just ois hyvä idea.

Jatkuvastihan noi on kyselemässä niiden lappujen perään, kun eivät ymmärrä annettuja ohjeita.

Eihän se voi mitenkään olla hyvä idea, kun se oli sääntöSami, joka sen keksi. 

Vierailija
28840/105262 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tuntuvat unohtavan, että Pekkakin on vain ihminen. Mitä ikinä hän tekeekään vähänkään väärin, hänet leimataan lähes ihmishirviöksi. Katja on hänen uhrinsa, yhden villikalapurkin ottaminen itselle ihmisiltä, jotka eivät edes halua syödä sitä, tekevät hänestä superitsekkään ja pinnan menettäminen uhriutuvalle hihittävälle vittuilijalle tekee hänestä kiusaajan. Kaikki talossa ovat sitä mieltä, että Samilta uupuu tilannetajua, mutta Pekka on ainoa, joka sanoi siitä hänelle suoraan. Tapa, jolla hän sen teki, ei ollut kovinkaan kehuttava, mutta harvemmin ihmisellä, jolta palaa pinna, se onkaan. Itse äänestän Pekkaa ihan vain jo siksi, että mielensä pahoittavat, tekopyhät ja omasta mielestään täydelliset ihmiset, ovat lynkanneet hänet siitä, että hän on vain tuonut ilmi rehellisesti sen, mitä mieltä hän on Samin tavasta toimia yhteisissä sosiaalisissa tilanteissa suljetussa yhteisössä, jossa kaikki haluavat vain elää sovussa.

Ketju on lukittu.