Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
No, mutta kuoliko se kaveri? Jos ei, niin kai tuosta selviää.
Onko Anssi lähdössä pois?!?
Vierailija kirjoitti:
Taavi:
"Mulla loppuu hammastahna iha just, no aivan sama mä lähen kumminkin täältä ihan just"
Sit Lasse sanoo: eiijei, et sää voi noin ajatella. Ei me tiedetä mitän tää menee.
Taavi: Kyl mä tiedän miten tää tulee menemään, mä oon tienny et miten tää on mennyt tähän asti ja mä tiedän miten tää menee.Kauhea angstaaminen ja uhriutuminen, käy aika raskaaksi tuo Taavi vaikka periaatteessa tykkäänkin hahmona siitä. Alkaa olla liian mollivoittoista tuo Taavin meininki.
Siis nauratti niin paljon noi Taavin imperiumiharhat :D ”Kato ku sä et tiedä mitä mä tiedän… Kyl mä oon tienny koko ajan mitä tulee tapahtuu ja se on tapahtunu… Kato mä kerron sulle sit ulkopuolella…” Voi Pekka ja Pekan imperiumi minkä oot Taavin nätille pikku päälle tehnyt!
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto Anssi ei saa lähteä!!!
Miksi ei? Se on tua hyvinkin tylsä
On niin hirveää menettää ystävä yhtäkkiä tuon ikäisenä kuin Andy on, että se on aivan kamalaa. Millainen paikka tuo onkaan kuulla tuollainen uutinen.
Voisko Sami Sanni ja Late ryhdistäytyä ettei salatehtävä kuse? Tuhotkaa tuo asetelma yöllä ja tarvittaessa rikkokaa se ennen huomista iltapäivää just ennen kun alkaa..
Jaa-a, mahtaako olla totta. Putoamisetkin uutisoidaan yleisesti. BB:n draaman kaarta!
Kai tuolla periaatteessa saa valehdella vaikka mitä muille asukkaille?
Sami jutteli vessassa pikkuveljen kanssa joka lupasi auttaa muurin tuhoamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Voisko Sami Sanni ja Late ryhdistäytyä ettei salatehtävä kuse? Tuhotkaa tuo asetelma yöllä ja tarvittaessa rikkokaa se ennen huomista iltapäivää just ennen kun alkaa..
No miksi pitää sitten just nyt ryhdistäytyä? Odottele rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Kai tuolla periaatteessa saa valehdella vaikka mitä muille asukkaille?
Pk-huoneessa suorastaan käsketään!
Plan B? Mitä hemmettiä tolla Anssilla on nyt menossa?
Anssi taisi mennä pk-huoneeseen. Lähtee?
Jee, Sami saa mennä Ärrälle!
Sami on kyllä mestari nappien painelija, ihan ammattimainen ärsyttäjä =) Hyvä asukas siis =)
Vierailija kirjoitti:
Anssi taisi mennä pk-huoneeseen. Lähtee?
Toivottavasti ei, mutta ymmärtäisin kyllä.
Tästä puolesta Jassussa tykkään! Aivan ihana kun kertoo hoitajan työstä ja on tosissaan.
Mitä jos Andy nyt lähtee, onko mitään häätöä lainkaan. Toivottavasti ei lähde, vaikka ymmärrän, että tuo paikka ei ole paras surra ystävän menetystä itsekin hyvän ystävän meneetteneenä.