Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
2801/105262 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI.telkassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjuhan on kohta parempaa viihdettä kuin itse BB-ohjelma. Uskikset ja muut hihhulit tulleet sankoin joukoin heristämään sormea Minnalle, koska ei kahden lapsen äiti saa paneskella eikä varsinkaan nuorempien miesten kanssa.

Huomaa kyllä miten monimuotoinen Suomi on, ei tämä ole pelkästään liberaali pohjoismaa vaan täällä on ihan yhtä pimeällä keskiajalla elävää porukkaa kuin siellä Afganistanissa.

EI saakaan. Televisiossa ei saakkaan. Mikä on vaikeata ymmärtää, siinä kun sanoo EI televisiossa. Ei omien lasten ja suvun nähden. Muuten OK. Tajua jo sinäkin.

Lopeta nyt jo tuo "ei televisiossa" jankkaaminen. Hitto kun olis kiva jos keskusteltaisiin talon tapahtumista eikä jankattais jotain epäolennaista.

Vierailija
2802/105262 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjuhan on kohta parempaa viihdettä kuin itse BB-ohjelma. Uskikset ja muut hihhulit tulleet sankoin joukoin heristämään sormea Minnalle, koska ei kahden lapsen äiti saa paneskella eikä varsinkaan nuorempien miesten kanssa.

Huomaa kyllä miten monimuotoinen Suomi on, ei tämä ole pelkästään liberaali pohjoismaa vaan täällä on ihan yhtä pimeällä keskiajalla elävää porukkaa kuin siellä Afganistanissa.

Marin juuri lupasi, että Afganistanista tuodaan lisää pelokkaita ja raskautettuja meille turvasatamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2803/105262 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää tuo Anssin päsmäröinti.

Taavikin päsmäröi, kun vauhtiin pääsee.

Jostain syystä Taavi ei ärsytä mua kuitenkaan.

Vierailija
2804/105262 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkin naisen suurimpia tuomitsijoita ja leimaajia ovat toiset naiset. Silmät kiiluen kytätään mitä naiset tekee ja tuomitaan. Miehet saavat tehdä mitä haluavat ja se ok. Ei ihme että miehet pitävät naisia tyhminä.

Hohhoijjaa. Eiköhän suurin osa bb-katsojista inhoa näitä 'hipsuttelijoita' sen takia, että he ovat niin puuduttavan tylsiä ohjelman kannalta, mutta tuottajan kannalta kultakimpale, koska heidän avullaan saadaan lööppejä ja klikkiotsikoita ja saadaan kaikki namutädit ja -sedät ruudun ääreen ihailemaan ihqua römänssia (siis katsomaan runkkimista ja nzimista). Ja näihin jossain sohvan nurkassa nyhjyäviin ja nuhrustaviin pareihin tuhlataan vähintään se yksi kamera kokonaan. Tämä on se mikä kettuttaa näissä römänsseissä.

Itse seksuaalisuus ja aktit: no, täytyy olla melkoinen eksibitionisti, että alkaa tv-kameroiden edessä touhuta, se on selvää. Useimmissa tapauksissa on myös selvästi ollut kyse siitä, että nämä touhuajat ovat olleet jollain tavalla reppanoita, sellaisia todistelijoita, että kyllä mä seksiä jo/vielä/vähättelevistä puheista huolimatta/homoksi tai lesboksi nimittelemisestä huolimatta saan. Että on sitten kylillä puhumista ja ihmettelemistä ja se täti siellä kirjallisuuskerhossa halkeaa kateudesta nih. Molemmat osapuolet on helppoheikkejä ja löysälissuja.

Ja noin yleisesti, eikä varsinaisesti pinnalliseen bb:hen liittyen: Jotkut sanoo, ettei järvi soutamalla kulu - kyllä seksuaalisuuden järvi kuluu, mikään ei ole kuvottavampaa seksuaalisessa mielessä kuin joku satoja ihmisiä nsissut kehäraakki jolle olet vain yksi ruiskaus ketjussa. Kun tällainen jokapaikanhöylä sanoo, että sä oot siis niistä kaikista ihanin ja paras, jotkut haluaa siihen uskoa ja ovat taivaassa, mutta eiköhän he ole aika pieni vähemmistö.

Kertakäyttötyypit kelpaavat kertakäyttöön ja jos he haluavat jotain vakavampaa, heidän pitää heilastella samanhenkistä kertakäyttötyyppiä. Kun se seksuaalinen nautinto arvostamasi ja rakastamasi ihmisen kanssa on ihan eri levelillä kuin pelkkä himon tyydyttäminen rynkyttämällä jonkun satunnaisen partnerin kanssa - puhutaan oikeastaan eri asioista. Ja tyyppi, jolle seksuaalisuus on tyyliä ihankenenkanssatahansa antaa kyllä vaikutelman siitä, ettei hänestä ole mihinkään tajunnan räjäyttävään seksiin, hän on sellaiseen liian kyynistynyt/raakki/väljähtynyt/kykenemätön alun perinkin.

Vierailija
2805/105262 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuolla edes tapahtunut mitään, kunhan lusikassa nukkuivat :O

Vierailija
2806/105262 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun äiti olisi tuolla vatkailemassa miehen kalleuksia, niin sitten olisi. Mitä sitten?  Kenen elämä siitä nyt sitten pilalle menisi?

Nythän on sienestysaika, ehkä tämä Minna näki unta, että oli sienestämässä ja tarttui tattiin.

Vierailija
2807/105262 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannin roolisuoritus ärsyttäää

Vierailija
2808/105262 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh, oon aina tiennyt, että tällä palstalla on sairasta sakkia, mutta että näin. Tosin Krisu-kaudella yksi näki talon sisustuksessa piiloviestejä Mossadilta, gestapolta ja ties keltä.

Aah mä olin jo unohtanut tämän. Päiväkirjahuoneessa oli ties mitä merkkejä, jopa ne retronurkkauksen lähellä olevat eläintaulut liittyivät johonkin salaliittoteoriaan.

Vierailija
2809/105262 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI.telkassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI saakaan. Televisiossa ei saakkaan. Mikä on vaikeata ymmärtää, siinä kun sanoo EI televisiossa. Ei omien lasten ja suvun nähden. Muuten OK. Tajua jo sinäkin.

Lopeta nyt jo tuo "ei televisiossa" jankkaaminen. Hitto kun olis kiva jos keskusteltaisiin talon tapahtumista eikä jankattais jotain epäolennaista.

Ei kai tämä ole ainoa paikka jossa BB-talon ihanuudesta turistaan. Uskon että on letkeämpiä alustoja, sinne vaan, miksi täällä pahoittaa mieltään.

Vierailija
2810/105262 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ärsyttävää, kun tuotanto laittaa asukkaiden puheiden taustalle jotain pimpelipompeli- tai mitä tahansa musiikkia häiritsemään puheen kuuntelemista.

Muutenkin bb-talon keskusteluista on joskus vähän vaikea saada selvää, niin miksi ihmeessä tuotanto laittaa vielä musiikkia kuulumaan puheiden päälle???

Eivätkö he haluakaan BB:lle katsojia?

Vierailija
2811/105262 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnan arvostelijat ovat joko: a) kateellisia naisia tai b) kateellisia miehiä. Nauttikaa tekin vähän elämästä. :)

Vierailija
2812/105262 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset.tykkää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI.telkassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinäkö sen kiellät, sinä voit määritellä ihmisille jotkut moraalirajat? Vaikka ketään ei edes ole vahingoitettu.

Niinpä. Minnan lapset tykkäävät ja iloitsevat kun äiti talossa antaa miehelle runk###

No Minnahan oli heille sanonutkin taloon lähtiessään, että sitten, kun talossa tapahtuu jotain mitä ette tahdo nähdä niin silmät kiinni.

Vierailija
2813/105262 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marin juuri lupasi, että Afganistanista tuodaan lisää pelokkaita ja raskautettuja meille turvasatamaan.

Eli nuoria ananastukkia. miehiä. "enoja"

Vierailija
2814/105262 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummo päässy tattia vatkaa.

42 ei ole mummo vaan ihan tavallinen aikuinen eli ei edes vielä keski-iässä. Keski-ikä alkaa 50 kohdalla.

Yleisesti ottaen nainen kuumimmillaan mitä tulee hmm sek...siin.

Vierailija
2815/105262 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lassen pitäisi hävetä kun hänen äitinsä joutuu työpaikalla varmaan kiusatuksi kun oma poikansa levittää haaransa parin päivän tutustumisen jälkeen. Onkohan Lassella sisaruksia? Nekin varmaan häpeää silmänsä päästään jakorasiaveljeään.

Tämä nuori herra  on tainnut ottaa etäisyyttä koko maahan, jos on se jossain kukkuloilla taistelua harjoitellut sälli.

Vierailija
2816/105262 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse 26 v nuori mies.

Vierailija
2817/105262 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melody on rasittava.

Vierailija
2818/105262 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minnan arvostelijat ovat joko: a) kateellisia naisia tai b) kateellisia miehiä. Nauttikaa tekin vähän elämästä. :)

Mistä tuolle eukolle pitäisi olla kade?

Vierailija
2819/105262 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melody on rasittava.

Mä tavallaan tykkäänkin hänestä, mutta ärsyynnyin jo eka aamuna siihen, että hänellä tuntui olevan mielipide vähän joka asiaan. 

Vierailija
2820/105262 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melody on rasittava.

Joo ihme jankkaamista nyt tuosta ja syyllisen etsimistä mokomaan mitättömään asiaan.

Ketju on lukittu.