Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
jos tuolla olisi nuori nainen joka iskisi vanhempia miehiä, täällä kiehuttaisiin. mutta kun on vanhempi nainen joka iskee nuoria kolleja, niin av-mammoja ei haittaa. moni tiestä ennen tätä lasse-keissiä haukkui minnan veemäiseksi, kyllä taas mielipide muuttui
Vierailija kirjoitti:
Taavilla meinaa vähän pinna kiristyä, vaikka ei varsinaisesti vielä raivoakaan! Onkin ollut niin rauhallinen nämä muutamat päivät... Pikku hiljaa alkaa näkyä luonnetta hänessäkin.
Kuinkahan korkeelta se kitisee kun oikein kunnolla suuttuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekö tässä nyt erityisesti hiertää että juttu tapahtui nuoremman miehen kanssa :D tervetuloa nykyaikaan.
Vissiin se, että lapset kotona katsoo ja itkee koulun pihalla silmät päästään.
Oletko välituntivalvoja vai miksi se asia sinuun liittyy?
Lasse ja Minna on naimanaamat!! ♡♡♡♡♡ Uuuu, tästä tulee tarina... lyhyt tai pitkä.. aika näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä helkkaria tuolla 24/7 tapahtuu, kun kaikkien äänet kuuluu yhtä kovalla samaan aikaan. Ei saa mitään selvää. Pipalla ja Pekalla oli joku mielenkiintoisen oloinen koulukeskustelu menossa, mutta kuuluu vaan vieressä "huutavien" äänet.
Muutenkin on äänet mitä sattuu nykyään. Illalla kun makkarissa juteltiin niin joidenkin puheesta ei kuulunut mitään. Oli vissiin mikit naulassa mutta isoveli ei reagoinut mitenkään, esim. Minna ja Lasse juttelivat keskenään ja kamera kuvasi heitä, mutta puhe ei kuulunut, ei siitä saanut mitään selvää.
Miten on mahdollista että vuonna 2005 ei ollut tällaisia ongelmia kuin 2021? Kameroitakin oli Subin aikana joka huoneessa ja 247:n katsoja sai valita mitä kameraa halusi katsoa. Nyt on vain 2 vaihtoehtoa ja usein nekin näyttävät samaa. Kun vaihtaa kameraa niin joutuu kaiken lisäksi katsomaan joka kerta mainoksia. 🙄
Jos viikkotehtävät jatkuvat tällä tasolla kuin tämä on, toivon, että käsikirjoittajat menevät vaihtoon. Ei ihme, että on niin sopuisa tunnelma tuolla, kun ei ihmisiä yhtään yritetä edes haastaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos viikkotehtävät jatkuvat tällä tasolla kuin tämä on, toivon, että käsikirjoittajat menevät vaihtoon. Ei ihme, että on niin sopuisa tunnelma tuolla, kun ei ihmisiä yhtään yritetä edes haastaa.
Kaksi aiempaakin taviskautta ollut samaa. Toissa kauden kohokohta oli, kun tekivät käpylehmiä, edellisen, kun leikkivät maatilaa.
Naurttaa miten joidenkin on vaikee päästä yli jostain muinaisesta Janicasta, oli se kova paikka kun näytettiin seksuaalisesti aktiivista nelikymppistä naista. Kuinka se kehtas??!
Simeoni99 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki kyselee Sannilta keihäänheitosta, Sanni kertoo harrastaneensa 9-vuotiaasta ja osallistuneensa ekaa kertaa Olympialaisiin 21-vuotiaana. Aki tuumaa, että oli varmaan aika jännää, johon Sanni vastaa, että joo, hän oli aivan pihalla silloin. Melody huokaisee ”mm varmaan…” ja hetken tauon jälkeen kysyy virnuillen, että hei onko ne olympiakylän seksijutut totta, että kaikki harrastaa sitä ristiin ja kortsuja jaellaan oikein olan takaa?
Siis edessä on olympiaurheilija, jolta voisi kysyä vaikka mitä ja jolla olisi varmasti mielenkiintoista kerrottavaa, mutta Melody alkaa puhua tuollaisesta asiasta. Kertoo jotain ihmisen persoonasta…
Melody on täynnä puhetta ja yksinkertaisuutta. Tyypillinen kovaääninen pöljä. Näitä riittää. Ois kyllä kiva nähdä kun Sanni treenaa noilla talon "kuntovälineillä" kun muut peilaa ja pyllistelee :D
mitä sanni vastas?
Kuitenkin jokuhan niitä Janican stripparipalveluita kaipasi. Mut vikahan on aina naisessa. :)
49v kirjoitti:
Kelpais jos saisin. Tein joskus ennen koronaa jonkun deittiprofiilin ja ei sieltä tullut viestejä kuin joltain 50-60v pöhöttyneiltä alkoholistiukoilta. Se siitä että se muka helppoa olisi tehdä "Minnat". Eipä ole, ainakaan jos on ihan tavallinen hieman elähtänyt tavisnainen tässä iässä. Olin siis silloin 47v ja nyt 49.
Olen 52, laitoin suomalaisella sivulla ikähaarukaksi 28-50 painopiste mieluiten skaalan alapäässä.
Tuli vain viestejä tosiaan miltei eläkeikäisiltä ukoilta jotka ihan selvästi jotain 62v mutta olivat laittaneet profiiliin 50. Ei tullut yhtä ainuttakaan viestiä nuoremmilta miehiltä.
Kai se mahdollista on saada sellaista seuraa jos on todella hyvin säilynyt mutta itse olen aika perus maatuska, en ruma, en kaunis, jonkin verran ylimääräistä painoa. Lapsia minulla ei ole koskaan ollut. Olen mielestäni kasvoiltani ihan tavallinen suomalainen nainen, ei mitään arpia, epämuodostumia jne.
Kyllä se siis vaatii jotain muutakin mitä minulta ei ilmeisesti löydy koska ei minuun ainakaan kukaan nuorempi mies ottanut yhteyttä. Eli ilmeisesti sitä tapahtuu vain niille jotka näyttävät huomattavasti ikäänsä nuoremmalta. Minna on mielestäni melko nuorekas ikäisekseen.
Taavista näkee ettei oikein kuulu joukkoon... Liekö aivan toisesta maailmasta, kun nämä muut ovat ns. tavallisia tallaajia, jos on tottunut vaikka Helsingin pintaliitopiireihin. Jotenkin koko ajan omissa ajatuksissaan, syrjäyttää itse itsensä tuosta porukasta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekö tässä nyt erityisesti hiertää että juttu tapahtui nuoremman miehen kanssa :D tervetuloa nykyaikaan.
Vissiin se, että lapset kotona katsoo ja itkee koulun pihalla silmät päästään.
Oletko välituntivalvoja vai miksi se asia sinuun liittyy?
En mä ole näin sanonut, kerroin vaan, mitä aiemmin tässä keskustelussa on puhuttu asiassa. Ei haukkujien mielestä ikäero ole ongelma, vaan toisen lapset.
Melody on äänessä koko ajan. Minä minä minä... Keskeytti Akin puheenvuoron (joku kyseli oletteko enemmän aamu- vai ilta ihmisiä) omalla jorinallaan ja nyt siitä ei tule loppua...
Vierailija kirjoitti:
Tosi ärsyttävää, kun tuotanto laittaa asukkaiden puheiden taustalle jotain pimpelipompeli- tai mitä tahansa musiikkia häiritsemään puheen kuuntelemista.
Muutenkin bb-talon keskusteluista on joskus vähän vaikea saada selvää, niin miksi ihmeessä tuotanto laittaa vielä musiikkia kuulumaan puheiden päälle???
Eivätkö he haluakaan BB:lle katsojia?
Täsmälleen samaa mieltä! Jos jollakin on mahdollisuus viedä viesti bb-tuotannolle, niin viettehän, kiitos.
Minäkin laitoin tv-asetuksista äänet siihen moodiin, että puhe kuuluisi paremmin, mutta silti esim. se työhaastattelukohtauksen musiikki peitti kyllä puheita tehokkaasti.
Miksi tuollainen valinta? Tv-viihteen parantamiseksiko? Pikkasen meni pieleen.
Taavin mielestä epätehokasta (toiset tekee töitä).
Vierailija kirjoitti:
Yrittääkö tää sekdihullu mummeli matkia BB voittaja Jannicaa, vai mikä Janita se oli. Hässi ulkomaita myöten.
Aivan eri tasoa nämä kaksi, ei voi puhua edes samassa lauseessa... Janica oli oikeasti hot ja todella mukavakin! Sitten on tämä sitruunan niellyt Minna...
Vierailija kirjoitti:
Taavin mielestä epätehokasta (toiset tekee töitä).
Hetki sitten totesi, että hyvää vauhtia tekevät.
Kauempaa katseltuna kaikki näyttää hyvältä!
Kamera kun zoomaa, on selvästi jo kuluneen näköinen... Näyttää humppailu maistuneen 😂