Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Taavi keskittyy hiuksiin makkarissa. Järjesteli muutaman putelin. 40 v mies
Taaville tulee kolli sunnuntaina, Lasselle tulee mustis
Salatehtäviä vaan enemmän. Krisu-kaudellakin ne oli piristys. Viime kausi siinäkin lässähti, kun salatehtäviä ei paljon ollut.
Anssin pitäisi kai päästä jo kotiin ja Taavin.
Ei tuo salatehtävä onnistu muuten kuin että joku niistä käy yön aikana hajottamassa muurin ja sahaa kaikki tukikapoaleet silpuksi. Silloin tuo sabotaasi vois mennä veljen piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Late ja Ville on tyypillisiä ”hiljaisia hyväksyjiä” esim. koulukiusaamisessa. Hyssytellään ehkä vähän, mutta ei sanota ollenkaan moraalista tai omaa mielipidettä. Myötäilläön vaan ja pahimmassa tapauksessa puhutaan selän takana, kun ei ollut pokkaa sanoa siinä tilanteessa (esimerkkinä Ville puhui Juhanista Melodille pihvi-illallisella kahdestaan)
Ville on saanut niin paljon paskaa niskaan, että ei mikään ihme, jos esim jäätyy tuollaisessa tilanteessa. Itse väkivallasta traumatisoituneena menen täysin lukkoon konfliktitilanteessa, koen voimakasta ahdistusta ja pakokauhua.
Typerää sivullisten syyllistämistä. Kiusaamisesta on vastuussa ihan itse se kiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Anssin pitäisi kai päästä jo kotiin ja Taavin.
Tai Sannin.
Onko Anssi saanut puhelun kotoa????
Eikö tuossa muurissa ollut jokin korkeusraja
Ei hitto Anssi ei saa lähteä!!!
Vierailija kirjoitti:
Menikö anssi makkariin suoraan ulkoa vai kutsuttiinko pk.hon ennen sitä?
Ilmeisesti pk:n kautta, koska kertoi Latelle ja Villelle (jotka sisällä tauolla rasittavan röökinpolton jälkeen) että sai huonoja uutisia 'tuolta ulkopuolelta'.
Toivottavasti ei lapsille sattunut mitään.
Anssi ei todellakaan kuulu suosikkeihini, mutta tuollaista en kenelläkään toivoisi. Varmasti raastava tilanne kun ei pysty itse tekemään asialle mitään.
Mikä tolla Anssilla nyt on ? Perheikävä vai mikä.Yhdessä vaiheessa Taavi mökötti ,mutta siihen niin tottunnut.
Vierailija kirjoitti:
Onko Anssi saanut puhelun kotoa????
Olisiko lapsillensa sattunut jotain kamalaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö anssi makkariin suoraan ulkoa vai kutsuttiinko pk.hon ennen sitä?
Ilmeisesti pk:n kautta, koska kertoi Latelle ja Villelle (jotka sisällä tauolla rasittavan röökinpolton jälkeen) että sai huonoja uutisia 'tuolta ulkopuolelta'.
Toivottavasti ei lapsille sattunut mitään.
Anssi ei todellakaan kuulu suosikkeihini, mutta tuollaista en kenelläkään toivoisi. Varmasti raastava tilanne kun ei pysty itse tekemään asialle mitään.
On oma valinta mennä taloon sen sijasta, että pitää huolta perheestään.
On kyllä niinku joku teinipoika tuo Anssikin käytökseltään. Eikös se oo jo yli 30?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein oo nyt tiimipelureita nää eräät sisällä lusmuilijat. Jassukin ulkona koittaa jotain tehdä ja Late vaikka ei varmaan saa edes suunvuoroa. Mut pointti et on mukana.
Veikkaan että Jasmiinan ympärillä lemahtaa vieno ripulin haju. Eihän se takuulla yllä pyyhkimään peräpäätään vessassa.
Melonin ja Juhanin suusta tulee puolestaan jatkuvaa puheripulia ja kohta saadaan se naispierijäkin vielä taloon🙄💩💨💥
Ennemmin katselen Sannia jatkossa kun Melodya.
Pitääkö toi juttu ottaa noin tosissaan. Kaikki tietenkin oltuaan joutuneita haluavat jotakin tehdä. Turha alkaa syytellä ja tuomita heitä, ylimieliset idarit, Taavi, Anssi ja Sanni.
Taavi sai kuulla et se kuorsaa ku sarjakuvahahmo. Nyt se lähtee varmasti omasta halusta kotiin.
Sinä taitaisitkin saada kovatkin kiksit tästä. Onhan se selvä, kun he ovat molemmat melko hyvännäköisiä. Mutta suosittelen sulle nettiä. Olen ihan varma, että löydät sieltä jotain sopivaa, missä kaksi hyvännäköistä kundia pistää menemään.