Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mulle miksi Alma näyttää niin erilaiselta ku ennen, en oo vielä keksiny mut jotain sen kasvoissa/päässä/hiuksissa on muuttunu? Erilainen hiustyylikö vaan?
Vaalennetut hiukset?
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, jos Pekalla ja Niko Saarisella olisi yhteinen talkshow 😌
Tai Pekalla ja Niko Nousiaisella.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin töksähti tuo Pekan sanoma "kyllä työttömillä on aikaa". Niin mitähän aikaa? Kyllä oikeasti työttömätkin saavat elämänsä kiireiseksi kun niikseen tulee.
Siis sillähän oli tehtävärooli päällä. Toki voihan se oikeastikin olla sitä mieltä mutta tuossa tilanteessa oli roolissa.
Tuo Justiina vai mikä Jasmiina se on puhuu, että oli suhteessa miehen kanssa, vaikka ei ollut koskaan nähnyt sitä, jutellun vaan jonkin aikaa Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Villellä on laukussa
Sydänkone? Tekopenis?
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mulle miksi Alma näyttää niin erilaiselta ku ennen, en oo vielä keksiny mut jotain sen kasvoissa/päässä/hiuksissa on muuttunu? Erilainen hiustyylikö vaan?
Hampaat kuoritettu isoiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottanut karmeat laminaattikuoret hampaisiinsa.
Siis miten nämä laminaattikuoret laitetaan?
Vierailija kirjoitti:
Mitä Villellä on laukussa
Kortsuja
Avannepussi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiotaan omat hampaat tikuiksi ja päälle kiinnitetään isot muovilegot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poralla ensin hiotaan oman hampaan pinta rosoiseksi ja päälle pistetään laminaattipinta. Kuten me lattiatkin laitamma. Jos rahaa on voi pistää vaikka viiden millin paksuiset kuoret :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on tehnyt moni varsin nuori julkisuudessa esiintyvä henkilö. Esim. BB-Niko S. vaikuttaa täysin luonnottomalta ylivalkealla purukalustollaan.
Täysin käsittämätöntä touhua.
Eräs tuttavanikin jolla oli varsin kauniit hampaat, hommasi täysin varoittamatta kuorikot jotka näyttävät karmeilta ja lähtivät irtoilemaan varsin pian.
Pitäkää nuoret hampaistanne huolta älkääkä lipittäkö siideriä yms. ja hommatko sitten epätoivoissanne leegojenne rapauduttua suuhunne noita karmeita lumenvalkoisia muovitekareita jotka eivät sovi edes 70-vuotiaille. Katsokaa sitä vastikään manalle lähtenyttä Jean-Paul Belmondoakin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni jäi Rion olympialaisten naisten keihään karsinnassa viimeiseksi.
Monennesko sä olit?
Niinpä.
Jossain Yhdysvalloissa, jossa ammattiurheilijat on todella arvostettuja, arvostetaan myös olympialaisissa käyneitä, vaikka ei olisi menestynyt, pelkästään sinne pääsykin kova juttu.
Joten on se nyt jonkinlainen meriitti että on kilpaillut olympialaisissa.
Mä tykkään Sannista.
Joskus takavuosina Usan Selviytyjien jollekin kaudelle osallistui yleisurheilussa naisten pikaviestissä olympiakultaa voittanut, eikä kukaan tunnistanut tätä. Juontaja Jeffkin epäili, että onko oikea olympiavoittaja.
Nyt näette, miten kokit työskentelee ravintolassa! Maistellaan samalla lusikalla, millä hämmennetään ruokaa. Välillä sormella maistellaan ja jatketaan pesemättä käsiä.
Tällä kaudella sallitaan selvästi vapaampi puhe yhteiskunnallisistakin asioista ja muutenkin ”oikeista asioista”. Puheet ovat muutenkin erilaisia kuin viime kaudella. Ilmeisesti ainakaan vielä osallistujat eivät ole saaneet suurta määrää sponsorituotteita. Viime vuonna saivat heti taloon saapuessaan paljon noita, jotka sitten olivatkin huonoja ja näitä sitten osallistujat haukkuivatkin paljon.
Uudet hampaat.