Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
24321/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekka menee häiritsemään, kun hovilla hyvät keskustelut pöydässä.

Pelottaa että Katja lähentyy Lassen kanssa liikaa. Ihan aiheellinen pelko toki.

Vierailija
24322/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lasse :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24323/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki hakee toisten hyväksyntää ja suosioita nöyristelemällä muita

Aki on roolissa nyt.

Mä en vaan tykkää Akista. En tiedä, miksi nauttii niin isosti kansan suosiota, ilmeisesti. Riittääkö metsäkoneen kuljetus ja karmea murre, ja toi jäätävä junttimaisuus siihen, et ihmiset jotenkin samaistuu?

Ihmisenä ei mitenkään erikoinen, siis todellakin kaurahattu ja perusjuntti. Junttimaisuus korostuu pahasti kun saa vähän kaljaa. Se tanssiminenkin oli niin kauheeta sekoilua.

Vierailija
24324/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka sitten tuli änkyttämään, nolo.

Vierailija
24325/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka sitä ja tätä. Jollain pakkomielle dissata Pekkaa sivu tolkulla. 

Vierailija
24326/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä tuo Pekka kävi tuossa sönkkäämässä? Miksei se sanonu vaan suoraan mitä asiaa.

Vierailija
24327/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että meni. Noiden piti olla muurahaisia eikä juopuvia ihmisiä.

No miten ollaan muurahaisia? Istutaan paikallaan eikä puhuta mitään, tuskin muurahaiset edes istuu tuolilla.

Olen myös sitä mieltä että kyllä nuo keskenään saavat kommunikoida mitä ja miten haluaa.

Vierailija
24328/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekalla hätä että Lasse nukkuu yön Katjan läheisyydessä. Yrittää vallankaappausya.

Pekka on perus narsisti mies, itse on lupa käyttää muita hyväksi mutta jos joku hänen haaremissaan tekee saman niin heti on mustasukkainen. Esittää ettei ole tunnesidettä Katjaan mutta heti on haukkana paikalla jos Katja viettää aikaa esim Samin kanssa.

Vierailija
24329/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähissä on kontentti, mutta Lassen heitto Pekalle nauratti silti :D Mutta taas kerran haloo Katja - sun roolisi on kuningatar, ei sun tarvi mitään kysellä joltain viinintoimittajilta, vaan joko sallit tai et salli viinilasillista Pekalle! Ja jos viinivastaavilla ei sitä ole, niin se on niiden ongelma, ei kuningattaren. Siinähän keksivät jonkun korvikkeen.

Äh, ärsyttää kun tässä vois olla niin paljon potentiaalia.

Vierailija
24330/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekalla hätä että Lasse nukkuu yön Katjan läheisyydessä. Yrittää vallankaappausya.

Pekka on perus narsisti mies, itse on lupa käyttää muita hyväksi mutta jos joku hänen haaremissaan tekee saman niin heti on mustasukkainen. Esittää ettei ole tunnesidettä Katjaan mutta heti on haukkana paikalla jos Katja viettää aikaa esim Samin kanssa.

Pekka on todella mustis Lasselle.

Vierailija
24331/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse ja Aki ainoat talon miehet. Kuuntelee naisia eikä puhu päälle.

Vierailija
24332/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami on kans mies.

Vierailija
24333/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että meni. Noiden piti olla muurahaisia eikä juopuvia ihmisiä.

No miten ollaan muurahaisia? Istutaan paikallaan eikä puhuta mitään, tuskin muurahaiset edes istuu tuolilla.

Olen myös sitä mieltä että kyllä nuo keskenään saavat kommunikoida mitä ja miten haluaa.

Vähän mielikuvitustakin voisi käyttää. Mun mielestä, jos tuotanto on sanonut, että nuo ovat nyt muurahaisia, niiden pitäisi ottaa roolit ja olla niitä muurahaisia. Koko idea on tosi tyhmä. Miksei voinut vain olla kuningatarta ja hovia, jotka olisivat ihmisiä...

Vierailija
24334/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki on roolissa nyt.

Mä en vaan tykkää Akista. En tiedä, miksi nauttii niin isosti kansan suosiota, ilmeisesti. Riittääkö metsäkoneen kuljetus ja karmea murre, ja toi jäätävä junttimaisuus siihen, et ihmiset jotenkin samaistuu?

Ihmisenä ei mitenkään erikoinen, siis todellakin kaurahattu ja perusjuntti. Junttimaisuus korostuu pahasti kun saa vähän kaljaa. Se tanssiminenkin oli niin kauheeta sekoilua.

Hei hei ja jätkän oma kulta.......

Pekka tanssi huonoiten

Vierailija
24335/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki on roolissa nyt.

Ehkä ihmisiä lopulta viehättää se, että nyky-yhteiskunnan kuorrutus puuttuu joistakin ihmisistä päältä. Tuolla vain ja ainoastaan Akista.

Aki on tuulahdus menneestä, tavallaan. Ei mitenkään pahalla tai puistattavalla tavalla, tavallaan herttaisella tavalla.

Vierailija
24336/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katja on niin aneeminen kuningatar, että Lasse ajautuu puolivahingossa täyttämään kuningattaren roolin.

Vierailija
24337/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka on todella mustis Lasselle.

Nii on, hyvää kontenttia. Sit vielä uudet asukkaat Katjalle joku ihana mies ja Pekka mustasukkaiseksi

Vierailija
24338/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki: anteeks minä käyn ny pissalla.

Hyi helvetti yök. Tosimies.

Vierailija
24339/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katja, Lasse, Aki eivät pysyneet roolissaan, vaihtoon kaikki.

Vierailija
24340/105262 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuuko Lasse vielä mamman kanssa? Milloin tuli pois rauhanturvaaja tehtävistä???

Lasse muutti jo vuosia sitten pis kotoa toiselle puolelle Suomea opiskelemaan ja oli siellä oma kämppä. Opinnot kesti 3,5 vuotta.

Heinäkuussa palasi Suomeen oltuaan rauhanturvaajana yli vuoden.

BB:n 2 viikon karanteeni alkoi elokuussa. 

Ketju on lukittu.