Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Onko Pekalla salatehtävä? Saa päiväkirjahuoneessa juomia...
Vierailija kirjoitti:
Monelta kooste?
Nyt. Ranska katsoi alkaa heti BB:n jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni on ollut tänään todella mukava! Varmaan ollut vaan alkujännistystä, kun ollut hiljainen.
Mutta hirveän tylsä. Liian hallittu ja hillitty. Vähän teflon-nainen.
Kaikkea muuta, kunhan jännityksestään ja kameroiden miettimisestään pääsisi. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tykännnyt Minnasta missään vaiheessa. Tuli heti jotenkin nihkeä ja omahyväinen vaikutelma ja tänään se on vain vahvistunut.
On hänellä nätit hymykuopat! Muuten kyllä kiitos kun kävit & näkemiin.
Kyllä se söpöltä näyttää ainakin Sugardatersin profiilikuvissa.
Pekan tuijotus ja lähelle tulo. Pelottava jos hän on ensihoitaja. Onko oikeasti työelämässä?
Vierailija kirjoitti:
Minkähänlainen Pekka on humalassa? Kuulostaa jo nyt känniseltä jorinalta jolle ei tule loppua toi sen pajatus.
Kaikkiin alkoholi ei vaikuta samalla tavalla, voihan se olla että rauhoittaakin hieman.
Älyääkö muut, mistä Juhani ja Aki puhuu?
Juhani ja Aki käyvät nyt sellaista keskustelua, jonkalaista BB:ssä ei ole koskaan käyty. Maatalouskoneen korjauksesta. Aika mielenkiintoista. Voi Akia, kun se on niin ujo. Kuinkahan hän on uskaltanut hakea tuonne. Hienoa kuitenkin!
Olen ollut ensihoidossa työparina vastaavan tyypin kuin Pekan kanssa. Järkyttävä kokemus. Oli niin asiatonta kohtelua potilaisiin, sanoi kaiken minkä sylki suuhun toi. Ei minkäänlaista empatiakykyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna ei osaa yhtään luontevasti kuunnella kun toinen kertoo hänelle juttua,pälyilee muualle eikä edes vastaa kun toinen lopettaa jutun.
Minnaa ei tippaakaan kiinnosta mitä muut juttelevat hänelle. Ainoastaan Minna itse kiinnostaa Minnaa. Tämän olen tänään huomannut.
Kieltämättä on antanut itsestään melko yksipuolisen ja ylpeän kuvan, ikään kuin muiden jutut eivät häntä koske/kiinnosta. Osaa olla mukavakin, mutta vain harvoille ja valituille. Varmaan pettynyt talon miesvalikoimaan ja Hätösen hypetyksestä huolimatta en jaksa uskoa, että jotain sutinaa näiden kanssa syttyisi..
Vierailija kirjoitti:
Pekan tuijotus ja lähelle tulo. Pelottava jos hän on ensihoitaja. Onko oikeasti työelämässä?
Tosi intensiivinen ns. aggressiivisella tavalla.
Suomalaiseen tyyliin turhankin "iholla".
Täältähän kannattaa kysyä, kun täällä tiietään aina kaikki (eikä itellä 24/7:aa)...
Onko asukkaat jutelleet Sannin urheilutaustasta? Varmaan kaikkien taustoista on juteltu, mutta koosteissa ei ole näytetty.
Vierailija kirjoitti:
Onko Pekalla salatehtävä? Saa päiväkirjahuoneessa juomia...
Tämä, tai sitten jotain lääkitystä... Alkaa jo lähennellä sitä sunnuntai-illan Pekkaa tämä...
Vierailija kirjoitti:
Täältähän kannattaa kysyä, kun täällä tiietään aina kaikki (eikä itellä 24/7:aa)...
Onko asukkaat jutelleet Sannin urheilutaustasta? Varmaan kaikkien taustoista on juteltu, mutta koosteissa ei ole näytetty.
2 tuntia sitten. Muutama sivu taaksepäin löytyy aiheesta.
Vähän myöhässä jo, mutta ai että kun otti pattiin nuo Jasmiinan kommentit. Ei kukaan muu, kuin ihmiset jotka luulevat olevansa maailman keskipisteitä loukkaannu siitä, että joku katsoo heitä "oudosti". Hän on selvästi itse ihminen, jolla on paljon ennakkoluuloja (negatiivisia sellaisia tottakai) ihan vain ihmisten ulkonäöstä ja sitten heijastaa niitä muille niin, että muka muutkin mielessään samantien tuomitsevat häntä. Jasmiina voi tämän perusteella olla se eka putoaja mun puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Sanni & Lasse polkevat synkassa ulkona 😂 Tuo Lasse on loistava, tulee toimeen kaikkien kanssa! Sai Sanninkin avautumaan oikeilla kysymyksillä.
Pakko tunnustaa, että tähän mennessä suurin yllättäjä! Murjoi ennakkokäsitykseni ja oletukseni maanrakoon olemalla reilu ja mukava perusjamppa, joka huomioi hiljaisimmatkin. Menee vielä pitkälle, mikäli ei ärsytä muita rauhanturvaajajutuillaan.
Onko tuo Pekka saanut viinaa pk huoneessa??
Lauran lapsuudesta tuntenut kirjoitti:
Jotenkin mua HÄVETTÄÄ lukea näitä kommentteja. Ymmärrän nyt ERITTÄIN hyvin, miksi Laura L. Painotti sitä, että ihmiset vois jättää ne ennakkoluulonsa pois ULKONÄÖN takia. Mitä tämä palsta on täynnä? Aikuisia ihmisiä, jotka luulevat olevansa muita parempia, haukkuen toisen ulkonäköä, ollen ulkonäkö edellä ajattelevia, näkemättä ihmistä syvemmälle ja jopa toisen PUHEESEEN puuttuen, kuin ihminen voisi siihen itse vaikuttaa. Miksiköhän ihmisillä on todella paljon ongelmia itseensä suhtautumisen kanssa kun ihmiset käyttäytyvät näin, esittäen itse jotain pyhimyksiä vajoten samalla KOULUKIUSAAMISEEN verrattavalle tasolle? Laura on oikeasti erittäin, erittäin, ERITTÄIN fiksu eikä sitä ulkonäkö tai puhetyyli määrittele. Ketä teistä ei jännittäisi jos menisitte tuonne BB taloon jolloin se jännitys voi purkautua vaikkapa juuri hiusten haromisena, puhumisella tms? Ihan oikeasti, en ihmettele miksi koulu-ja some kiusaaminen jatkuu, kun aikuiset ihmiset nimimerkin takana suoraan sanottuna haukkuvat toisia julkisestikkin.
Lauraa onneksi todennäköisesti ei kiinnosta nämä ollenkaan, sen verran vahva ihminen loppu peleissä, mutta silti saanut ihan liikaa paskaa niskaan juurikin teidän kaltaisten ihmisten takia somessakin.
Hän tulee todennäköisesti pääsemään paljon pidemmälle kuin osa tuossa iässä ja tekee oikeasti haaveidensa eteen jotain. Miksi ihminen ei saisi huolitella itseään jos ITSE haluaa ja tähdätä ylöspäin, todella paljon tahtoa hänellä on pyrkiä siihen mistä haaveileekin kun taas moni muu keskittyy länkyttämään turhanpäiväistä netissä ja luullen että se on yhtään sen parempi juttu
Samoin näemmä jätetään joitakin tyyppejä keskustelun ulkopuolelle, kuten Mehmet. Vaikuttaa aika rasistisilta tyypeiltä nämä BB-fanit, kun jättävät joitakin huomioimatta. Ovatko tosiaan niin sisäänpäin suuntautuneita, rasistisia kiusaajia ulkomaalaistaustaisia kohtaan? Minä ainakin kannatan Mehmetiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 tuntia sitten. Muutama sivu taaksepäin löytyy aiheesta.
Okei, kiitos. Tulee sitten ehkä huomisen koosteessa. Täytyypä käydä myös lukemassa kohta.
Kauniita nuo ulkona olevat "valopallot"... Taitavat olla samoja kuin viime vuonnakin!