Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Ratkaisiko Sanni tehtävän? Sai ainakin keittiön laatikon lukon auki ja näki sisällön? Mutta mitä etsi sen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekan kommentti oli idioottimainen ja koko jätkä on muutenkin osoittautunut todelliseksi pelleksi. Silti Katja on se, joka haukutaan jatkuvasti lyttyyn. En ymmärrä tätä palstaa.
Ja nyt viimeistään voidaan lopettaa se Pekan vertaaminen Kristianiin. Kristian ei olisi toiminut näin. (varastaminen, Katjan kusettaminen jne.)
Missä se kusettaa Katjaa? Miten Katjaa haukutaan?
Kysytkö tosissasi? Et ilmeisesti ole seurannut bb:tä etkä palstaa.
Saapa nähdä, kiinnostuuko Pekko taas Katjasta, kun saa tietää kuningattaren roolista vs. kiinnostaako Katjalla enää Pekkopoika, kun saa vallan kahvat käsiinsä... Kahden päivän itkuteatteri ainakin loppui kui seinään, kun äänestyksestä selviäminen varmistui 😂 Taitaa Katjalle ollakin tuttua tuollainen uhrin rooli?
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan aina kameraa 24/7:ssa kun Late alkaa piipittämään. Täysi tapetti ja tylsä ihminen.
Eihän Late ole enään edes BB-talossa.
Vierailija kirjoitti:
Camoon Elina, jos sä kysyt jotain, kai sä oletat myös saavas vastauksen.
Suomen BB:ssä asukkaat eivät näytä ymmärtävän, että ohjelmaa tehdään yhteistyönä. Haastattelut vaikka ne olisivat kuinka pitkästyttäviä, kuuluu ohjelman formaattiin. Vaikkei mulla muuten ollut Laura ällän suhteen neutraalia suurempia mielipiteitä. En toivonut hänelle häätöä. Unohtanut en kuitenkaan ole sitä, että hän jo aikaisemmin vastasi Elinan kysymykseen lapsellisen töykeästi. Elina joutui toistamiseen pyytämään häneltä vastausta. Joudun pikkasen taas vertaamaan Australian BB:tä. Siellä ei kukaan vastaan töykeästi saatika jätä vastaamatta. Australian "Elinaa" kohdellaan arvostavasti, sitä on ilo kuunnella ja katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miks tuo Valto ei halannu😦? Oliko se vihanen jostain vai häh
Varmaan ohjeistettu välttämään halaamista, ettei koronahysteerikot pillastu väärän esimerkin näyttämisestä.
Mitäs väärää esimerkkiä siinä on, että halaa avopuolisoaan? Ei kai kukaan oleta, ettei saman katon alla olevat kosketa toisiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekan kommentti oli idioottimainen ja koko jätkä on muutenkin osoittautunut todelliseksi pelleksi. Silti Katja on se, joka haukutaan jatkuvasti lyttyyn. En ymmärrä tätä palstaa.
Ja nyt viimeistään voidaan lopettaa se Pekan vertaaminen Kristianiin. Kristian ei olisi toiminut näin. (varastaminen, Katjan kusettaminen jne.)
Pekka on kyllä rehellisesti sanonut Katjalle, ettei häntä kiinnosta mikään vakavampi, joten ei kyllä mielestäni kuseta Katjaa mitenkään. Ja nuo kommentitkin taitavat olla vain rautalangan vääntöä Katjalle tilanteesta. Tosin ne kyllä voivat osua lopulta Pekan omaan nilkkaan.
Tää on kyllä uskomatonta miten tuota jätkää jaksetaan puolustella. Ihan sama mitä Pekka Katjalle sanoo, kun teot osoittavat täysin päinvastaista. Mitä rautalangan vääntöä se on, että pidetään Katjaa kainalossa sohvalla, pusutellaan ja muhinoidaan edelleen? Jos ei olla kiinnostuneita, niin silloin jätetään myös nuo asiat tekemättä.
Katja sai lukon auki yöllä. Uusi kuningatar?
Vierailija kirjoitti:
Kana ei ees halannut valtoa😳
Vihainen kai, kun Valto ei ollut onnistunut rekrytoimaan kaikkia maailman ihmisiä äänestämään hänet turvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Camoon Elina, jos sä kysyt jotain, kai sä oletat myös saavas vastauksen.
Suomen BB:ssä asukkaat eivät näytä ymmärtävän, että ohjelmaa tehdään yhteistyönä. Haastattelut vaikka ne olisivat kuinka pitkästyttäviä, kuuluu ohjelman formaattiin. Vaikkei mulla muuten ollut Laura ällän suhteen neutraalia suurempia mielipiteitä. En toivonut hänelle häätöä. Unohtanut en kuitenkaan ole sitä, että hän jo aikaisemmin vastasi Elinan kysymykseen lapsellisen töykeästi. Elina joutui toistamiseen pyytämään häneltä vastausta. Joudun pikkasen taas vertaamaan Australian BB:tä. Siellä ei kukaan vastaan töykeästi saatika jätä vastaamatta. Australian "Elinaa" kohdellaan arvostavasti, sitä on ilo kuunnella ja katsella.
No mitäpä noihin kysymyksiin oikein voi vastata, kun ne nimenomaan on tarkoitettu piikittelemään asukkaita. On ihan hyvä, että kysymyksillä on alettu hiillostamaan, mutta minusta ohjelmasta menee vähän maku, jos lähetyksessä kaikkien kuullen puhutaan asioita, joista muuten ei saa puhua (pk-huoneen asioista ja kenet kukin haluaa poistuvan talosta).
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisiko Sanni tehtävän? Sai ainakin keittiön laatikon lukon auki ja näki sisällön? Mutta mitä etsi sen jälkeen?
Katja ratkaisi jo ja kruunu on hänellä.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voi olla Laura L:stä mitä mieltä hyvänsä, mutta nuo kuvat instagramissa ei viehätä minua henkilökohtaisesti yhtään. Teennäistä poseerausta ja ihmettelen onko heillä Valton kanssa mitään muuta yhteistä, kun harrastus (salilla käynti ja molemmat tekevät kotona omat ruuat). Mutta se on heidän asia.
Kun Laura L sai tietää häätöäänestykseen joutumisesta, hän teki talossa muutoksen.
Hän halusi miellyttää useampaa henkilöä, hän jutteli mm. Samin ja Akin kanssa..keitteli puuroa...
Tätä Lauraa olisin halunnut nähdä enemmän, sitä ns. tavallista Lauraa. Laura oli omalla toiminnallaan helposti lähestyttävän oloinen.Tästä pidin. Mutta...sitten..
Illan häätö-lähetyksessä, sitten taas kaikki muuttui (pukeutuminen), tästä en pitänyt.
Hänen pukeutumisensa oli pois työntävä. Älkää luuserit tulko lähelleni, älä tule juttelemaan mulle, mua ei sun jutut kiinnosta-tyyliin...
Voi olla, että olen ihan väärässä, mutta tämä oli minun mielipiteeni ja näkemykseni.Kaikkea hyvää Lauralle, sinua jäi varmasti moni kaipaamaan talossa. Onneksi elämä jatkuu taas talon ulkopuolella.
Tervetuloa taas Kotkaan!
Siinä puuronkeittoteatterissa ja Akin ja Samin kanssa puhumisessa ei ollut mitään "tavallista Lauraa". Otti roolin päälle, kun pelkäsi nimetyksi joutumista.
Taavi on kyllä niin syvällä tuossa omassa vainiharhaisessa pelissään, että epäilen että pääkoppa ei kestä tuota jatkuvaa miettimistä tän pelin suhteen. Onko se vitsailua ja jutellut normaalisti koska viimeksi? Joskus alkuviikosta Lemmenjoella? Loppuviikkoa kohden alkoi upota omaan peliinsä ja la-su oli hyvinkin poissaoleva välillä.
Mä tykkään kyllä Taavista sinä normaalina itsenään, mitä uskon että välillä näkyy. Taavi vaikuttaa herkältä ja pohjimmiltaan hiukan epävarmalta, heti alkaa epäillä ei kuka tai ketkä ei pidä minusta ja miksi? Mitä on tehnyt väärin. Se saattaa näyttäytyä vähä sellasen ylimielisenä käytöksenä, mutta mun mielestä Taavi ei kuitenkaan ylimielinen ole, vaikka käytös välillä onkin omituisen töykeä.
Lasse on Taavin henkireikä, joka välillä saa Taavin ajatukset pois pelistä. Melodyn ja Taavin suhde on jotenki erikoinen, välillä Taavi ärhentelee oikein urakalla Melodylle, mutta vaikuttavat kuitenki olevan aika läheisiä. Heidän juttunsa perustuvat kuitenki pääsääntöisesti vaan peliin, ja Melody onkin Taavin spekulointikaveri.
Mun mielestä vois olla ihan hyvä vaikka Taavi lähtis jo seuraavana, jotenki hahmona talossa Taavi on välillä tosi raskasta seurattavaa. Ihan liikaa yrittää olla pelissä mukana ja miettii sitä.
Jo se paljastaa että Taavi on tosissaan pelaamassa, kun halusi oikeasti taistella nimeämiskilpailun voitosta ja näki että haluaa voittaa sen.
Toisaalta haluaisin kyllä Taavin pysyvän talossa koska ovat Lassen kans mainio parivaljakko ja parhaimmillaan hauska ja viihdyttävä hahmo, sillai kuivalla ja sarkastisella tavalla.
Taavi menossa sekaisin salaliittoteorioidensa kanssa... Hienoa, että osoitti illalla enemmän inhimillisiä piirteitä, kun meni surulliseksi Melodyn mielialan laskun takia... On todella tiukasti kiinni miehisen miehen "ei tunteita, puhutaan vain asiaa"-moodissa, kun ei Lassen antama lohdutus & tsempit kelvanneet vaan totesi vaivaantuneena "älä viitti, Enrico"... Ei vain osaa tai halua olla avoin & aito itsensä, joten jättää hyvin etäisen vaikutelman!
Vierailija kirjoitti:
Mutta kyllä järjesti Taavi eilen yöllä hulvattoman Imperiumi iskee jälleen-vainoharhashown, nimittäin tuo Pekan Imperiumi, johon kuulu Aki, VIlle ja Katja. Pekka itse ei kuulu Imperiumiinsa. Taavin ja Melodyn 'keskustelu' oli heti bb-klassikkokamaa, jossa kryptisesti kumpikin puhuu täysin eri asiaa, kunnes Melody taisi hiffata - tai sitten ei. Mutta Taavin ajatuskulku menee jotenkin näin:
>toinen viikko, ensimmäiset nimeämiset
>pari asukasta nimeää puoliläpällä taavin koska kuvittelee, ettei muut asukkaat antais tälle ääniä
>taavi joutuu näiden äänten takia häätöäänestykseen
>asia tulee yllätyksenä kaikille koska taavi suhteellisen pidetty hahmo
>suorassa lähetyksessä elina kysyy pekalta, miksi tää epäilee taavin olevan äänestyksessä
>pekka sanoo, että epäilee taavia pidettävän uhkana
>taavi tulkitsee pekan pitävän häntä uhkana ja mahdollisesti äänestäneen sen takia (Pekka äänesti, mutta läpällä)
>taavin usko talon asukkaisiin heikkenee, koska kuvitteli tulevansa ihmisten kanssa hyvin juttuun, mutta nää onkin laittaneet sen äänestykseen, koska pitävät uhkana
>taavi uskoo ihmisten hänen ympärillä esittävän ja pelaavan, erityisesti pekan
>taavi alkaa nähdä ympärillään viitteitä "pelaamisesta" ja "teatterista", usein myös paikoissa, joissa kumpaakaan ei esiinny
>huono energia valtaa taavin ja se välittyy muille mm. äksyilynä viikkotehtävän aikana
>taavi nimeää katjan, koska näkee tämän olevan osa "pekan imperiumia", ja samin, koska uskoo tämän antavan hyvän vastuksen pekalle häätöäänestyksessä
>taavi joutuu nimetyksi häätöäänestykseen myös tällä viikolla, tällä kertaa etäisyytensä ja huonon energiansa takia
>tanssikilpailun voitettuaan taavi huomaa olevansa nimettynä ja nimeää katjan itsensä tilalle
>taavin käsitys siitä, että hän on tulilinjalla ja pekan imperiumin kohde, vahvistuu
>katja alkaa epäilemään taavin laittaneen hänet häätöäänestykseen
>taavi huomaa katjan epäilyt
>jännitteet kasvavat
>häätöäänestyksessä kotiin lähtee taaville läheinen laura l, kun taas katja, jota taavi yritti pelata pois, tulee takaisin
>taavia ei hymyilytä
>myöhään yöllä taavi puhuu semi-kryptisesti melodylle ryhmittymistä ja esittävistä ihmisistä, ja vaikuttaa poissaolevalta
>taistelu pekan imperiumia vastaan on vasta alkamassa........dum dumm duummmmmm
Pakko sanoa, että oli kyllä erikoinen keskustelu.
Taavin osakkeet omissa silmissä laskusuunnassa ehkä vähän. Tuli yllätyksenä, että Laura L oli ainut, joka ymmärsi häntä ja keneen hän luotti. Ymmärsi missä? En itse havainnut että olisi kovin syvällisesti ikinä puhuneet edes?
Sanni luovutti taas ja antoi voiton Katjalle...?
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voi olla Laura L:stä mitä mieltä hyvänsä, mutta nuo kuvat instagramissa ei viehätä minua henkilökohtaisesti yhtään. Teennäistä poseerausta ja ihmettelen onko heillä Valton kanssa mitään muuta yhteistä, kun harrastus (salilla käynti ja molemmat tekevät kotona omat ruuat). Mutta se on heidän asia.
Kun Laura L sai tietää häätöäänestykseen joutumisesta, hän teki talossa muutoksen.
Hän halusi miellyttää useampaa henkilöä, hän jutteli mm. Samin ja Akin kanssa..keitteli puuroa...
Tätä Lauraa olisin halunnut nähdä enemmän, sitä ns. tavallista Lauraa. Laura oli omalla toiminnallaan helposti lähestyttävän oloinen.Tästä pidin. Mutta...sitten..
Illan häätö-lähetyksessä, sitten taas kaikki muuttui (pukeutuminen), tästä en pitänyt.
Hänen pukeutumisensa oli pois työntävä. Älkää luuserit tulko lähelleni, älä tule juttelemaan mulle, mua ei sun jutut kiinnosta-tyyliin...
Voi olla, että olen ihan väärässä, mutta tämä oli minun mielipiteeni ja näkemykseni.Kaikkea hyvää Lauralle, sinua jäi varmasti moni kaipaamaan talossa. Onneksi elämä jatkuu taas talon ulkopuolella.
Tervetuloa taas Kotkaan!
Laura esitti koko ajan jotain niin kuin tuo kirjoittamasikin todistaa, vaivautui puhumaan kaikille vasta kun häätö uhkasi. Lisäksi valehteli kun luovutti ulkotehtävän, tosin arvasihan sen että luovuttaa kun sinneki meikkasi ja ulkona koko ajan asetteli hiuksia ja peilasi. Ei sellasta feikkiä kukaan jaksa katsella, aitous on in.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka on kyllä rehellisesti sanonut Katjalle, ettei häntä kiinnosta mikään vakavampi, joten ei kyllä mielestäni kuseta Katjaa mitenkään. Ja nuo kommentitkin taitavat olla vain rautalangan vääntöä Katjalle tilanteesta. Tosin ne kyllä voivat osua lopulta Pekan omaan nilkkaan.
Tää on kyllä uskomatonta miten tuota jätkää jaksetaan puolustella. Ihan sama mitä Pekka Katjalle sanoo, kun teot osoittavat täysin päinvastaista. Mitä rautalangan vääntöä se on, että pidetään Katjaa kainalossa sohvalla, pusutellaan ja muhinoidaan edelleen? Jos ei olla kiinnostuneita, niin silloin jätetään myös nuo asiat tekemättä.
Jep, toisen tunteilla leikkiminen on iljettävän vastenmielistä. Pekasta on päivä päivältä alkanut paljastumaan varsin epämiellyttäviä piirteitä ja aiheellisesti muut asukkaat eilen illalla jo kettuilivat sihdin/siivilän löystymisestä. Jotain rooliahan tuo vetää lähes koko ajan ja on vaikea sanoa mitä todellinen pekko on. Tunteeton egoisti ainakin, mutta onkohan vielä jotain pahempaakin?
Itse pidin ensimmäiset 10 päivää Pekkaa hupaisana hahmona, mutta huvittavuus haalenee koko ajan.
Mitä Taavi ja Melodi siis keskustelivat? Tuossa oli tuo pitkä selitys, mutta siitä ei nyt kyllä saanut selvää, mitä Taavi on oikeasti asiasta itse puhunut. Suurin osa pelkkää katsojan spekulaatiota (joka voi tietysti olla ihan totta).
Voi olla, että olen ihan väärässä, mutta tämä oli minun mielipiteeni ja näkemykseni.
Kaikkea hyvää Lauralle, sinua jäi varmasti moni kaipaamaan talossa. Onneksi elämä jatkuu taas talon ulkopuolella.
Tervetuloa taas Kotkaan!