Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
2301/105262 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauran lapsuudesta tuntenut kirjoitti:

Jotenkin mua HÄVETTÄÄ lukea näitä kommentteja. Ymmärrän nyt ERITTÄIN hyvin, miksi Laura L. Painotti sitä, että ihmiset vois jättää ne ennakkoluulonsa pois ULKONÄÖN takia. Mitä tämä palsta on täynnä? Aikuisia ihmisiä, jotka luulevat olevansa muita parempia, haukkuen toisen ulkonäköä, ollen ulkonäkö edellä ajattelevia, näkemättä ihmistä syvemmälle ja jopa toisen PUHEESEEN puuttuen, kuin ihminen voisi siihen itse vaikuttaa. Miksiköhän ihmisillä on todella paljon ongelmia itseensä suhtautumisen kanssa kun ihmiset käyttäytyvät näin, esittäen itse jotain pyhimyksiä vajoten samalla KOULUKIUSAAMISEEN verrattavalle tasolle? Laura on oikeasti erittäin, erittäin, ERITTÄIN fiksu eikä sitä ulkonäkö tai puhetyyli määrittele. Ketä teistä ei jännittäisi jos menisitte tuonne BB taloon jolloin se jännitys voi purkautua vaikkapa juuri hiusten haromisena, puhumisella tms? Ihan oikeasti, en ihmettele miksi koulu-ja some kiusaaminen jatkuu, kun aikuiset ihmiset nimimerkin takana suoraan sanottuna haukkuvat toisia julkisestikkin.

Lauraa onneksi todennäköisesti ei kiinnosta nämä ollenkaan, sen verran vahva ihminen loppu peleissä, mutta silti saanut ihan liikaa paskaa niskaan juurikin teidän kaltaisten ihmisten takia somessakin.

Hän tulee todennäköisesti pääsemään paljon pidemmälle kuin osa tuossa iässä ja tekee oikeasti haaveidensa eteen jotain. Miksi ihminen ei saisi huolitella itseään jos ITSE haluaa ja tähdätä ylöspäin, todella paljon tahtoa hänellä on pyrkiä siihen mistä haaveileekin kun taas moni muu keskittyy länkyttämään turhanpäiväistä netissä ja luullen että se on yhtään sen parempi juttu

Anteeksi nyt vaan, mutta minua on alkanut jo ärsyttää Lauran pikkutyttömäinen kimitys ja lässyttävä puhetyyli.  Lisäksi nuo tatskat ovat aivan kauheita, ihmettelen miten nätti nuori nainen on pilannut ulkonäkönsä noin. Jos hakeutuu tv-ohjelmaan, jossa sinua kuvataan 24/7, pitää olla valmis ottamaan vastaan myös kritiikkiä - tämä pitää jokaisen osallistujan ja heidän lähipiirinsä ymmärtää. Keskustelu osallistujsta on ainakin täällä ollut ihan asiallista.

Sulla on varmaan ollut helppo elämä kun olet täydellinen ja kaikki diggaa sun tyylistä, sun vaatteista, hiuksista ja ulkonäöstä noin yleensä. Sun varmaan kannattais osallistua johonkin tosi tv ohjelmaan kun olet niin täydellinen. Saisit varmaan paljon ihailevia kommentteja keskustelupalstoilla.

Ottaapa Laten läheisellä koville. No, minä en ainakaan ole sotkenut itseäni paskoilla tatuoinneilla päästä varpaisiin ja hae niillä epätoivoisesti huomiota kuten eräs. Tuskin minustakaan kaikki tykkäisivät, kaikkia BB-osallistujia kritisoidaan ohjelman kuluessa ja se nyt vain pitää hyväksyä.

Late on kaunis kasvoilta ja suloinen hymy. Missäköhän elämänvaiheessa ottanut noin kamalia tatskoja. Kaulaa ja päälakea myöten. 

Vierailija
2302/105262 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan perjantaina isot bileet ? Musaa ja viinaa, Riehumista ja kuumia suhteita !!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2303/105262 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaapa Laten läheisellä koville. No, minä en ainakaan ole sotkenut itseäni paskoilla tatuoinneilla päästä varpaisiin ja hae niillä epätoivoisesti huomiota kuten eräs. Tuskin minustakaan kaikki tykkäisivät, kaikkia BB-osallistujia kritisoidaan ohjelman kuluessa ja se nyt vain pitää hyväksyä.

Sivusta vaan huutelen, että noin negatiivisella asenteella sun omakin elämäsi hankaloituu.

MIKSI jonkun toisen ulkonäkö on sulle noin iso asia? Ihan vain mielenkiinnosta. Miksi sillä on sulle oikeastaan mitään merkitystä?

En itse koskaan tatuoisi itseäni, enkä oikeastaan pidä valtaosaa tatuoinneista mitenkään hienoina, mutta toisaalta ventovieraan tatuoinnit ei nyt ole niin vakava asia minulle, että NE olisivat syy kritisoida, ja vaikka nyt kritisoisin, niin sulla on aika ikävä sävy. Ei kai tuollaiselle alatyyliselle haukkumiselle mitään estettä ole, mutta ei se mitään eteenpäinkään vie. 

Vierailija
2304/105262 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin mua HÄVETTÄÄ lukea näitä kommentteja. Ymmärrän nyt ERITTÄIN hyvin, miksi Laura L. Painotti sitä, että ihmiset vois jättää ne ennakkoluulonsa pois ULKONÄÖN takia. Mitä tämä palsta on täynnä? Aikuisia ihmisiä, jotka luulevat olevansa muita parempia, haukkuen toisen ulkonäköä, ollen ulkonäkö edellä ajattelevia, näkemättä ihmistä syvemmälle ja jopa toisen PUHEESEEN puuttuen, kuin ihminen voisi siihen itse vaikuttaa. Miksiköhän ihmisillä on todella paljon ongelmia itseensä suhtautumisen kanssa kun ihmiset käyttäytyvät näin, esittäen itse jotain pyhimyksiä vajoten samalla KOULUKIUSAAMISEEN verrattavalle tasolle? Laura on oikeasti erittäin, erittäin, ERITTÄIN fiksu eikä sitä ulkonäkö tai puhetyyli määrittele. Ketä teistä ei jännittäisi jos menisitte tuonne BB taloon jolloin se jännitys voi purkautua vaikkapa juuri hiusten haromisena, puhumisella tms? Ihan oikeasti, en ihmettele miksi koulu-ja some kiusaaminen jatkuu, kun aikuiset ihmiset nimimerkin takana suoraan sanottuna haukkuvat toisia julkisestikkin.

Lauraa onneksi todennäköisesti ei kiinnosta nämä ollenkaan, sen verran vahva ihminen loppu peleissä, mutta silti saanut ihan liikaa paskaa niskaan juurikin teidän kaltaisten ihmisten takia somessakin.

Hän tulee todennäköisesti pääsemään paljon pidemmälle kuin osa tuossa iässä ja tekee oikeasti haaveidensa eteen jotain. Miksi ihminen ei saisi huolitella itseään jos ITSE haluaa ja tähdätä ylöspäin, todella paljon tahtoa hänellä on pyrkiä siihen mistä haaveileekin kun taas moni muu keskittyy länkyttämään turhanpäiväistä netissä ja luullen että se on yhtään sen parempi juttu

Anteeksi nyt vaan, mutta minua on alkanut jo ärsyttää Lauran pikkutyttömäinen kimitys ja lässyttävä puhetyyli.  Lisäksi nuo tatskat ovat aivan kauheita, ihmettelen miten nätti nuori nainen on pilannut ulkonäkönsä noin. Jos hakeutuu tv-ohjelmaan, jossa sinua kuvataan 24/7, pitää olla valmis ottamaan vastaan myös kritiikkiä - tämä pitää jokaisen osallistujan ja heidän lähipiirinsä ymmärtää. Keskustelu osallistujsta on ainakin täällä ollut ihan asiallista.

Sulla on varmaan ollut helppo elämä kun olet täydellinen ja kaikki diggaa sun tyylistä, sun vaatteista, hiuksista ja ulkonäöstä noin yleensä. Sun varmaan kannattais osallistua johonkin tosi tv ohjelmaan kun olet niin täydellinen. Saisit varmaan paljon ihailevia kommentteja keskustelupalstoilla.

Late on kaunis kasvoilta ja suloinen hymy. Missäköhän elämänvaiheessa ottanut noin kamalia tatskoja. Kaulaa ja päälakea myöten. 

Olen samaa mieltä, Laura on kaunis kasvoiltaan ja hymyltään. On suuri sääli, mitä on mennyt tekemään.

Vierailija
2305/105262 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

käärme-ella kirjoitti:

Tämän hetken suosikit Blondi-Laura, Juhani ja Aki. Ehkä ville.

Tuossa on tämän helken 4 parasta !!

Vierailija
2306/105262 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Pekan suurieleistä, äänekästä ja härdäävää käytöstä tulisi lukea tuon diagnosoimattoman ADHD:n kautta (ihan itse on näin kertonut), eikä tahallisena ja moukkamaisena häirintänä. On joo välillä raskasta kuunneltavaa, mutta ADHD:seen tyypillisesti kuuluu, ettei ihminen kykene käsittelemään ja hillitsemään kaikkia ympäristöstä tulevia signaaleita, saatikka jarruttamaan omaa toimintaa kuten "terve" ihminen. En voi kuvitellakaan, miten haastavaan tilanteeseen Pekka on itsensä tietoisesti laittanut ja yrittää nyt pärjätä BB-talossa, jossa tavallista kirkkaammat valot, värikäs sisustus, peilejä ja kameroita kaikkialla, 16 ihmisen äänet ja liikkeet. Ympärillä näkyy toisaaltaan koko ajan ärsykkeitä, jotka pahentavat ADHD:n keskittymistä ja tarkkaavuuden siirtämistä juuri sillä hetkellä oikeaan asiaan, mutta samalla talossa ei tapahdu yhtään mitään tekemistä, johon ADHD puutuu tavallista nopeammin. Esim. herätys täysillä valoilla tänä aamuna on jo melkoinen triggeri. Tsemppiä Pekalle jatkoon ja ymmärrystä & jaksamista muille! Onhan se semmoinen hupsu härveltäjä, mutta hyväntahtoinen sellainen.

onhan lääkkeet ADHDeehen?  Oliko Pekka ambulanssin ajaja????? Ensihoitaja? Siinä hommassahan tarvitaan rauhallisuutta. 

Vierailija
2307/105262 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitellaan nuo satujen, elokuvien jne tyypeiksi.

Taavi = Barbien Ken

pippa = joku ennustaja

Minna = anoppi

Pekka= posti pate

Anssi = jokeri, narri

Laura vaalea = tähkäpää

Jasmiina = Hansu

Tradenomimies (en tiedä nimeä) = patti ja matti

Katja = kati outinen

Vierailija
2308/105262 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äksöniä.Toimintaa kirjoitti:

Onkohan perjantaina isot bileet ? Musaa ja viinaa, Riehumista ja kuumia suhteita !!?

Allas-bileet ja Blondi-Laura Bigineissä. uuh.

Vierailija
2309/105262 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa ihana ihminen. Toivottavasti nautit elämästäsi täydellisenä lumihiutaleena. Kannattaisi ehkä kuitenkin kiinnittää tuohon käytökseen hieman huomiota. Hieman se täydellisyys rakoilee siltä osin.

Vierailija
2310/105262 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitellaan nuo satujen, elokuvien jne tyypeiksi.

Sami = Onni "Tale" Taalasmaan savolainen serkku 

Vierailija
2311/105262 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä-älyisten pelleilyä

Vierailija
2312/105262 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on meille taas oiva TV-tähtien joukkio. Joku voisi tosin puhua omituisten otusten kerhosta, vai osaako joku nimetä porukasta yhtään ns. normaalia kansalaista? No leikki sijansa saakoon, lähes kaikkihan me olemme normaaleja, ainakin jonkun mielestä!

Vierailija
2313/105262 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

V***u v***u v***u v***u....tätä tämä BB on 24/7. Ei oikeasti pysty katsomaan

Vierailija
2314/105262 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Pekan suurieleistä, äänekästä ja härdäävää käytöstä tulisi lukea tuon diagnosoimattoman ADHD:n kautta (ihan itse on näin kertonut), eikä tahallisena ja moukkamaisena häirintänä. On joo välillä raskasta kuunneltavaa, mutta ADHD:seen tyypillisesti kuuluu, ettei ihminen kykene käsittelemään ja hillitsemään kaikkia ympäristöstä tulevia signaaleita, saatikka jarruttamaan omaa toimintaa kuten "terve" ihminen. En voi kuvitellakaan, miten haastavaan tilanteeseen Pekka on itsensä tietoisesti laittanut ja yrittää nyt pärjätä BB-talossa, jossa tavallista kirkkaammat valot, värikäs sisustus, peilejä ja kameroita kaikkialla, 16 ihmisen äänet ja liikkeet. Ympärillä näkyy toisaaltaan koko ajan ärsykkeitä, jotka pahentavat ADHD:n keskittymistä ja tarkkaavuuden siirtämistä juuri sillä hetkellä oikeaan asiaan, mutta samalla talossa ei tapahdu yhtään mitään tekemistä, johon ADHD puutuu tavallista nopeammin. Esim. herätys täysillä valoilla tänä aamuna on jo melkoinen triggeri. Tsemppiä Pekalle jatkoon ja ymmärrystä & jaksamista muille! Onhan se semmoinen hupsu härveltäjä, mutta hyväntahtoinen sellainen.

onhan lääkkeet ADHDeehen?  Oliko Pekka ambulanssin ajaja????? Ensihoitaja? Siinä hommassahan tarvitaan rauhallisuutta. 

En tiedä asiasta mitään, mutta jos puhutaan diagnosoimattomasta, niin miten siihen voisi olla lääkkeet? Ei lääkemääräyksiä voi saada asioihin, joita ei ole edes diagnosoitu.

Pystyyhän tuo istumaan pitkään hiljaa, kuuntelemaan ja keskittymään. Vaikka onkin niin puhelias, että puhuu välillä vähän toisen päälle, niin ei kai se nyt estä vielä mitään muuta. Jo se, että pystyy tutkinnon suorittamaan, kertonee jotakin toimintakyvystä.

Vierailija
2315/105262 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasmiina on livenäkin sellainen kovaääninen ja tilaavievä persoona. Vähän lapsellinen ikäisekseen ja puhuu mielellään itsestään.

Oli yllättävää, kun kertoi jossain haastattelussa, että on tosi nirso miesten suhteen. Oon enemmän ymmärtänyt, ettei niitä miehiä tunkuna oo hänelle tarjolla…

Uskon, että aiheuttaa draamaa, jos saa alkoa ja pysyy tuolla pidempään.

Ei varmasti oo tarjolla :D hänen tinder-kuvansa on kissakala-kamaa. Toivon mukaan pysyy ainakin ekoihin bileisiin asti että nähdään draamaa.

Vierailija
2316/105262 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, kun nyt puhuvat muustakin kuin vittupillupaskatortillasta tai muunsukupuolisuudesta.

Vierailija
2317/105262 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta vaan huutelen, että noin negatiivisella asenteella sun omakin elämäsi hankaloituu.

MIKSI jonkun toisen ulkonäkö on sulle noin iso asia? Ihan vain mielenkiinnosta. Miksi sillä on sulle oikeastaan mitään merkitystä?

En itse koskaan tatuoisi itseäni, enkä oikeastaan pidä valtaosaa tatuoinneista mitenkään hienoina, mutta toisaalta ventovieraan tatuoinnit ei nyt ole niin vakava asia minulle, että NE olisivat syy kritisoida, ja vaikka nyt kritisoisin, niin sulla on aika ikävä sävy. Ei kai tuollaiselle alatyyliselle haukkumiselle mitään estettä ole, mutta ei se mitään eteenpäinkään vie. 

Ei ventovieraiden ulkonäöllä minulle muuten mitään merkitystä olekaan, mutta noin voimakas itsensätatuoimisvimma hiukan kummastuttaa. Noin runsaat tatuoinnit eivät kyllä ketään kaunista. Sinä olet varmasti pyhimyksen kaltainen, et ole koskaan arvostellut ainoankaan tositv-osallistujan ulkonäköä millään tavalla? Ethän?

Vierailija
2318/105262 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromies kirjoitti:

Äksöniä.Toimintaa kirjoitti:

Allas-bileet ja Blondi-Laura Bigineissä. uuh.

Onhan tuo nyt hyvännäköinen kropaltaan, oli katsojana sitten nainen tahi mies. Tämän voi myöntää varmaan jokainen, jolla on näkökyky tallella. Harmi vain ettei häntä oikein jaksaisi kuunnella, kun on niin minäminäminä ja kun hänestä itsestään ei puhuta, on vain hiljainen sivustaseuraaja. Ei ole ihmeellinen keskustelija.

Vierailija
2319/105262 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on meille taas oiva TV-tähtien joukkio. Joku voisi tosin puhua omituisten otusten kerhosta, vai osaako joku nimetä porukasta yhtään ns. normaalia kansalaista? No leikki sijansa saakoon, lähes kaikkihan me olemme normaaleja, ainakin jonkun mielestä!

Ai, minusta nuo on hyvinkin normaaleja verrattuna moneen muuhun kauteen. Ihan tavallisia ihmisiä suurin osa.

Vierailija
2320/105262 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa ihana ihminen. Toivottavasti nautit elämästäsi täydellisenä lumihiutaleena. Kannattaisi ehkä kuitenkin kiinnittää tuohon käytökseen hieman huomiota. Hieman se täydellisyys rakoilee siltä osin.

Missä kohtaa olen sanonut olevani täydellinen? Ei kukaan ole, en itsekään. Miksi sinulle ottaa noin koville se, että BB-osallistujia arvioidaan?

Ketju on lukittu.