Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
2341/105262 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhani ei pärjää Samille. Juhani jankkaa samaa

Vierailija
2342/105262 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus toinen kamera kuvaa vaan tuota jankuttaja-Juhania... Ei kai sen jaarittelut niin mielenkiintoisia ole. Ostetahan laitetahan jankutetahan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2343/105262 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjalaanen voittaa BB,n !!

Vierailija
2344/105262 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuuko BB:ssä yhtään mitään vai onko siellä missi ja mister kisat menossa kun kukaan ei puhu mitään tapahtumista vaan jankkaa kilpailijoiden ulkonäöstä?

Mitä mielenkiintoista on tänään tapahtunut? Mua ei vois vähempää kiinnostaa missikisat.

Vierailija
2345/105262 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

#88 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tuota ihanaa Mehmettiä, se on niin söötti.

Komppaan, olen myös jo Mehmetin fani. Mehmet on niin lutunen.

BB Talossa EI ole ketään mehmed nimistä. Kenestä te nyt oikeasti puhutte ? Keneen viittaatte ? En tajua. 

Tietysti MeheTistä, ei MehmeDistä. Kyllähän nyt jokainen tätä kautta seurannut tietää hänet jo. Mitä ohjelmaa oikein katsot?

Vierailija
2346/105262 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuuko BB:ssä yhtään mitään vai onko siellä missi ja mister kisat menossa kun kukaan ei puhu mitään tapahtumista vaan jankkaa kilpailijoiden ulkonäöstä?

Mitä mielenkiintoista on tänään tapahtunut? Mua ei vois vähempää kiinnostaa missikisat.

Minäkin kadehdin kauniita ja hyvävartaloisia ihmisiä. Siksi heitä haukuan aina.

Vierailija
2347/105262 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noilla jotenkin tavallista huonommat paristot vai mikä ihme?? Ja miks tuo BB ääni pitää aina kauheen tauon, miettiikö siellä joku napin painaja että kenen nimi tähän nyt pitikään laittaa... Käyvät vähän hitaalla ohjaamossa.

Vierailija
2348/105262 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Enot"-Veks kirjoitti:

Pohjalaanen voittaa BB,n !!

Voitetahan ostetahan ääniähän vähän tähän laitetahan tulemahan. No ei voita.

Vierailija
2349/105262 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taavi kuori ja paloitteli ananaksen. Siinä kai ne tärkeimmät.

Vierailija
2350/105262 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sami on lutunen :3

Tuohon en ota kantaa, mutta fiksu keskustelija on kyllä.

Miellyttävä kuunnella hänen rauhallisella äänellä lausumiaan argumentteja. Osaa myös itse kuunnella ja vastaanottaa keskustelukumppaniensa ajatuksia - helppo huomata että on ajatuksella mukana ja että osaa arvostaa eriäviäkin mielipiteitä.

Tuolla kun niin moni muu vaan joko suoraan huutaa omat sanomisensa toisten yli, möykkää itsekseen jotain tyhjäsisältöistä omaa showtaan, tai - jos onkin malttanut odottaa omaa puheenvuoroaan - kailottaa vain omaa agendaansa, mistä huomaa ettei ole yhtään kuunnellut/sisäistänyt mitä edellinen sanoi, Sami esittäytyy tuolla edukseen.

Erinomaisesti parempi konsepti erottua tänä vuonna joukosta tuollainen rauhallinen ja provosoimaton tyyli, jossa hauskuus löytyy nokkelissa sivulauseissa joita ei tarvitse suurieleisesti alleviivata, ja pienessä vinossa hymyssä, siinä kun niin moni muu yrittää esiintyä elämää suurempana hahmona.

Vierailija
2351/105262 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BB-fanit ovat kaluisia vammaisia.

Moi BB-fani!

Vierailija
2352/105262 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heteromies kirjoitti:

Äksöniä.Toimintaa kirjoitti:

Onkohan perjantaina isot bileet ? Musaa ja viinaa, Riehumista ja kuumia suhteita !!?

Allas-bileet ja Blondi-Laura Bigineissä. uuh.

Onhan tuo nyt hyvännäköinen kropaltaan, oli katsojana sitten nainen tahi mies. Tämän voi myöntää varmaan jokainen, jolla on näkökyky tallella. Harmi vain ettei häntä oikein jaksaisi kuunnella, kun on niin minäminäminä ja kun hänestä itsestään ei puhuta, on vain hiljainen sivustaseuraaja. Ei ole ihmeellinen keskustelija.

aamulla yövuorossa puhui ihan ok Lassen kanssa. 

Vierailija
2353/105262 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavi vielä voittaa tän.

Vierailija
2354/105262 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski-Riikka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiva sulle jos tykkäät "haukua" ihmisiä, mitä ihmeessä sillä tarkoitatkaan. Kaikilla on omat huvinsa.

Vierailija
2355/105262 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitnes Laura opiskelee inssiksi. 

Vierailija
2356/105262 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sami on fiksu. Tuo alajärveläinen ei osaa perustella argumentointiaan.

Höpöhöpö. Sami on tyypillinen cityvihreä, Juhani ja Aki tietävät mistä puhuvat käytännön kautta.

Vierailija
2357/105262 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt ymmärrä mikä tuossa Samin argumentoinnissa on niin älyttömän fiksua. Osaa kyllä tuoda asiansa esille, mutta en mä tiiä miksi se ei ymmärrä tuota Katjan(?) Ja Juhanin kantaa.

Esim. Miksi ihmeessä helsinkiläisten autojen verotusta ei vois nostaa, koska heillä on vaihtoehto?

Joo samalla tavalla maaseudulla asuvalla on vaihtoehto muuttaa kaupunkiin, mutta miksi haluttaisiin että ihmiset haluaa muuttaa kaupunkiin? Eikö me kuitenkin Suomessa haluta syödä suomalaista vastuullisesti tuotettua ruokaa, miten se onnistuu jos ihmisiä painostetaan asumaan kaupunkiin?

Kuuntelen noita keskustelu, nii haluaisin yhä enemmän osallistua nuihin keskusteluihin mukaan :'D

Vierailija
2358/105262 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äksöniä.Toimintaa kirjoitti:

Onkohan perjantaina isot bileet ? Musaa ja viinaa, Riehumista ja kuumia suhteita !!?

viime vuoden Paula oli ihan mahtava kännissä. Suorastaan hauska. Terveiset vaan sinne Tampereelle. 

Vierailija
2359/105262 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauran lapsuudesta tuntenut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauran lapsuudesta tuntenut kirjoitti:

Jotenkin mua HÄVETTÄÄ lukea näitä kommentteja. Ymmärrän nyt ERITTÄIN hyvin, miksi Laura L. Painotti sitä, että ihmiset vois jättää ne ennakkoluulonsa pois ULKONÄÖN takia. Mitä tämä palsta on täynnä? Aikuisia ihmisiä, jotka luulevat olevansa muita parempia, haukkuen toisen ulkonäköä, ollen ulkonäkö edellä ajattelevia, näkemättä ihmistä syvemmälle ja jopa toisen PUHEESEEN puuttuen, kuin ihminen voisi siihen itse vaikuttaa. Miksiköhän ihmisillä on todella paljon ongelmia itseensä suhtautumisen kanssa kun ihmiset käyttäytyvät näin, esittäen itse jotain pyhimyksiä vajoten samalla KOULUKIUSAAMISEEN verrattavalle tasolle? Laura on oikeasti erittäin, erittäin, ERITTÄIN fiksu eikä sitä ulkonäkö tai puhetyyli määrittele. Ketä teistä ei jännittäisi jos menisitte tuonne BB taloon jolloin se jännitys voi purkautua vaikkapa juuri hiusten haromisena, puhumisella tms? Ihan oikeasti, en ihmettele miksi koulu-ja some kiusaaminen jatkuu, kun aikuiset ihmiset nimimerkin takana suoraan sanottuna haukkuvat toisia julkisestikkin.

Lauraa onneksi todennäköisesti ei kiinnosta nämä ollenkaan, sen verran vahva ihminen loppu peleissä, mutta silti saanut ihan liikaa paskaa niskaan juurikin teidän kaltaisten ihmisten takia somessakin.

Hän tulee todennäköisesti pääsemään paljon pidemmälle kuin osa tuossa iässä ja tekee oikeasti haaveidensa eteen jotain. Miksi ihminen ei saisi huolitella itseään jos ITSE haluaa ja tähdätä ylöspäin, todella paljon tahtoa hänellä on pyrkiä siihen mistä haaveileekin kun taas moni muu keskittyy länkyttämään turhanpäiväistä netissä ja luullen että se on yhtään sen parempi juttu

Anteeksi nyt vaan, mutta minua on alkanut jo ärsyttää Lauran pikkutyttömäinen kimitys ja lässyttävä puhetyyli.  Lisäksi nuo tatskat ovat aivan kauheita, ihmettelen miten nätti nuori nainen on pilannut ulkonäkönsä noin. Jos hakeutuu tv-ohjelmaan, jossa sinua kuvataan 24/7, pitää olla valmis ottamaan vastaan myös kritiikkiä - tämä pitää jokaisen osallistujan ja heidän lähipiirinsä ymmärtää. Keskustelu osallistujsta on ainakin täällä ollut ihan asiallista.

Sulla on varmaan ollut helppo elämä kun olet täydellinen ja kaikki diggaa sun tyylistä, sun vaatteista, hiuksista ja ulkonäöstä noin yleensä. Sun varmaan kannattais osallistua johonkin tosi tv ohjelmaan kun olet niin täydellinen. Saisit varmaan paljon ihailevia kommentteja keskustelupalstoilla.

Ottaapa Laten läheisellä koville. No, minä en ainakaan ole sotkenut itseäni paskoilla tatuoinneilla päästä varpaisiin ja hae niillä epätoivoisesti huomiota kuten eräs. Tuskin minustakaan kaikki tykkäisivät, kaikkia BB-osallistujia kritisoidaan ohjelman kuluessa ja se nyt vain pitää hyväksyä.

Late on kaunis kasvoilta ja suloinen hymy. Missäköhän elämänvaiheessa ottanut noin kamalia tatskoja. Kaulaa ja päälakea myöten. 

Mun kommentti ei koskenut Late vaan Laura L.

Laura Late kalju liikaa rumia tatskoja ja toisella Lauralla liian pitkät tekoräpsyt, muuten kaunis ja hyvä vartalo. 

Jos Laura voittaa nää missikilpailut niin keiden veikkaat sijoittuvan perintöprinsessoiksi?

Itse veikkaan Katjaa ja Minnaa.

Vierailija
2360/105262 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läski-Riikka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiva sulle jos tykkäät "haukua" ihmisiä, mitä ihmeessä sillä tarkoitatkaan. Kaikilla on omat huvinsa.

*haukutaan

Ketju on lukittu.