Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Kuinka monta kertaa BB:n pitää kuuluttaa noille että ne osaa tehdä mitään? BB pyysi siirtymään tehtäväalueelle ja ensin tupakkapaikalla eivät edes reagoineet mitenkään käskyyn ja sitten kun olivat etanan vauhtia päässeet kokoontumaan, niin vielä piti odottaa uutta kuulutusta ennen kuin osasivat siirtyä minne pyydettiin.
Harvinaisen laiskaa sakkia.
Tämä! Pekan suurieleistä, äänekästä ja härdäävää käytöstä tulisi lukea tuon diagnosoimattoman ADHD:n kautta (ihan itse on näin kertonut), eikä tahallisena ja moukkamaisena häirintänä. On joo välillä raskasta kuunneltavaa, mutta ADHD:seen tyypillisesti kuuluu, ettei ihminen kykene käsittelemään ja hillitsemään kaikkia ympäristöstä tulevia signaaleita, saatikka jarruttamaan omaa toimintaa kuten "terve" ihminen. En voi kuvitellakaan, miten haastavaan tilanteeseen Pekka on itsensä tietoisesti laittanut ja yrittää nyt pärjätä BB-talossa, jossa tavallista kirkkaammat valot, värikäs sisustus, peilejä ja kameroita kaikkialla, 16 ihmisen äänet ja liikkeet. Ympärillä näkyy toisaaltaan koko ajan ärsykkeitä, jotka pahentavat ADHD:n keskittymistä ja tarkkaavuuden siirtämistä juuri sillä hetkellä oikeaan asiaan, mutta samalla talossa ei tapahdu yhtään mitään tekemistä, johon ADHD puutuu tavallista nopeammin. Esim. herätys täysillä valoilla tänä aamuna on jo melkoinen triggeri. Tsemppiä Pekalle jatkoon ja ymmärrystä & jaksamista muille! Onhan se semmoinen hupsu härveltäjä, mutta hyväntahtoinen sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi anssi varmaan meni tupakalle vähän tuulettamaan päätään, niin moottoriturpa nappisilmä hiihti tupakkapaikalle. Ha ha.
Ei taida Pekka edes polttaa.
Oikein herhiläinen.Itse Anssi pyysi pihalle, puhuivat viikkotehtävästä. Kylläpä taas vääristellään.
Ai, en huomannut. Aattelin että kävipä tuuri jos halusi omaa rauhaa. 😄
Olis kyllä ollut tolle ihan oikein kutsumaton häiriö.
Voisiko noi rasistiset törkyjutut loppua tähän paikkaan, ettei ketjua poisteta. Jasmiina ei ole muslimi, eikä edes isänsä ole muslimi. Jos toi rasistinen jankkaaja kehittäisi jonkun muun pakkomielteen...
Vierailija kirjoitti:
Pekalla on aina kovin intensiivinen katse, kun tekee jotain, esimerkiksi nytkin tuota ruokaa. Puhekin on jollain lailla katkonaista, niin on käynyt mielessä, että onko nautintoaineilla osuutta asiaan, jos niitä paljon käyttelee... Sen verran hedonistilta vaikuttaa, että varmasti on tuhonnut aivosolujaan rennolla elämällä... Vai onko hänellä sitten jotain pientä neurologista poikkeavuutta, ADHD-dg tai vastaavaa...
Voi olla ADHD mutta itselleni tuli mieleen, että puheen rytmissä vaikuttaa vahva murre. Puhe kuulostaa jo hieman venäjän soinnilliselta, kuten inkerinsuomalaisen olen joskus kuullut puhuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekalla on aina kovin intensiivinen katse, kun tekee jotain, esimerkiksi nytkin tuota ruokaa. Puhekin on jollain lailla katkonaista, niin on käynyt mielessä, että onko nautintoaineilla osuutta asiaan, jos niitä paljon käyttelee... Sen verran hedonistilta vaikuttaa, että varmasti on tuhonnut aivosolujaan rennolla elämällä... Vai onko hänellä sitten jotain pientä neurologista poikkeavuutta, ADHD-dg tai vastaavaa...
Voi olla ADHD mutta itselleni tuli mieleen, että puheen rytmissä vaikuttaa vahva murre. Puhe kuulostaa jo hieman venäjän soinnilliselta, kuten inkerinsuomalaisen olen joskus kuullut puhuvan.
Eiköhän se ihan Savon murretta ole jos Kuopiosta hän on.
Big Brotherilla pakka sekaisin.
Onneks molemmissa kameroissa jotain tehtäväpaskaa, voi laittaa bb:n kiinni ja tehdä jotain muuta.
Voisko noista tehtävistä tehdä hieman viihdyttävämpiä? Eihän tuota leikkiautojen pesua ja kammen veivaamista jaksa erkkikään katsella paria minuuttia kauempaa.
voisiko toi pekka pitää t*rpansa kiinni??
Säälittää Aki tuolla kun on niin eri maailmasta kuin kaikki muut.
Jotenkin mua HÄVETTÄÄ lukea näitä kommentteja. Ymmärrän nyt ERITTÄIN hyvin, miksi Laura L. Painotti sitä, että ihmiset vois jättää ne ennakkoluulonsa pois ULKONÄÖN takia. Mitä tämä palsta on täynnä? Aikuisia ihmisiä, jotka luulevat olevansa muita parempia, haukkuen toisen ulkonäköä, ollen ulkonäkö edellä ajattelevia, näkemättä ihmistä syvemmälle ja jopa toisen PUHEESEEN puuttuen, kuin ihminen voisi siihen itse vaikuttaa. Miksiköhän ihmisillä on todella paljon ongelmia itseensä suhtautumisen kanssa kun ihmiset käyttäytyvät näin, esittäen itse jotain pyhimyksiä vajoten samalla KOULUKIUSAAMISEEN verrattavalle tasolle? Laura on oikeasti erittäin, erittäin, ERITTÄIN fiksu eikä sitä ulkonäkö tai puhetyyli määrittele. Ketä teistä ei jännittäisi jos menisitte tuonne BB taloon jolloin se jännitys voi purkautua vaikkapa juuri hiusten haromisena, puhumisella tms? Ihan oikeasti, en ihmettele miksi koulu-ja some kiusaaminen jatkuu, kun aikuiset ihmiset nimimerkin takana suoraan sanottuna haukkuvat toisia julkisestikkin.
Lauraa onneksi todennäköisesti ei kiinnosta nämä ollenkaan, sen verran vahva ihminen loppu peleissä, mutta silti saanut ihan liikaa paskaa niskaan juurikin teidän kaltaisten ihmisten takia somessakin.
Hän tulee todennäköisesti pääsemään paljon pidemmälle kuin osa tuossa iässä ja tekee oikeasti haaveidensa eteen jotain. Miksi ihminen ei saisi huolitella itseään jos ITSE haluaa ja tähdätä ylöspäin, todella paljon tahtoa hänellä on pyrkiä siihen mistä haaveileekin kun taas moni muu keskittyy länkyttämään turhanpäiväistä netissä ja luullen että se on yhtään sen parempi juttu
Onko tuo viikkotehtävää? Mitä se on , mitä tekevät? Nimim. Töistä tulin töllön ääreen.
Vierailija kirjoitti:
olihan Joelkin alussa
Miten voivatkin keksiä noin tylsiä tehtäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olihan Joelkin alussa
Mut Joel oli sen verran sosiaalisesti taitava että sai heti kaverin.
Onko selvinnyt miksi Ville pitää koko ajan laukkua mukana? Vai haluaako pitää sen salaisuutena?
Mikä tuo noiden viikkotehtävä on? Näytti siltä, että kukaan ei taas oikein ymmärrä tehtävänantoa.
Enhän minä mikään rasisti ole, etkö tiedä mitä maailmassa tapahtuu. Toi jasmin käyttäytyi oudosti kun puhe kääntyi erääseen porukkaan.