Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Sannille niitä ääniä ja äkkiä!
Sannilla ja Lauralla aika tiukkaa :D Laura olis kyllä hyvä saada ulos, mun kiintiöt hänen katsomiseen alkaa olee finaalissa nyt 3vk jälkeen, tää oli sopiva satsi. Katjalle ja Sannille tarvis varmaan molemmille äänii pistää
Kuka maksaa euron äänestämisestä? Ei näillä mun palkoilla ainakaan ole varaa laitaa rahaa noin typerään.eikä taida äänestää moni muukaan. Vaikka Elina muuta yrittää länkyttää...eli että ääniä tulee koko ajan.EI TULE Elina
Asukkaiden pitäisi useammin äänestää häädettävä Selviytyjät-tyyliin niin kuin joskus on tehtykin. Tuotanto tosin kärsisi tästä kun äänestysrahoja ei tulisi.
Käyttäjä40616 kirjoitti:
Laura ulos!
Syitä:
Mikromuovi
Muovi-implantit
Muovi ylipäätään
Itku
Itku x2
Itku potenssiin 5
Niimpä niimpä niimpä
Kyllä, kyllä, ssiis kyllä, kyllä oon samaa mieltä
Siis kyllä
Jep
Jep
Lisää itkua
lisää listalle: jatkuva ärsyttävä tekohiustensa sukiminen ja harominen, epätoivoinen ja läpinäkyvä flirttailu Lasselle, ylimielisyys, narina ja määkiminen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura laskee alleen, kunhan joutuu miljoonan silmäparin alle suoraan lähetykseen 😟 Hakekaa penkinsuoja valmiiksi!
Miljoonan? Heh.
Studiossa muutama. On jo nyt miljoonan silmäparin alla.
Vierailija kirjoitti:
Laura L:n haastattelusta ei tule yhtään mitään jos tippuu ja joutuu Elinan tentattavaksi. Tulee romahtamaan penkissä.
Silloin tulee iiitkuuuu.
Olen nähnyt viestin kuka tippuu tänään XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaa ny ääniä Sannille äkkiä!!! Bimbolaura talost ulos...!!!!
M I K S I? aiheuttaa draamaa taloon, täälläkin jotain keskusteltavaa.
Ei kiinnosta snobit ja turha teatteri. Laura takaisin maanpinnalle.
Aitous se on kuules valttia BB-talossakin.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä helv... tuo äänestystilanne!
mitkä ihme tyypit katjaa on oikeen äänestäneet ja MIKSI?
Ei hyvänen aika.
Ilmeisesti jotkut oikeasti säälivät tuota, kun se osasi eilen nyyhkiä ja kertoa nyyhkyjuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Katja roikkuu nytkin Pekassa kuin olisi hengenhädässä, järkky muija. On vain Pekalle reikä öisin sohvalla.
Niin Pekkahan ei millään tavalla pidä Katajasta kiinni. Syy on aina naisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura laskee alleen, kunhan joutuu miljoonan silmäparin alle suoraan lähetykseen 😟 Hakekaa penkinsuoja valmiiksi!
Miljoonan? Heh.
Studiossa muutama. On jo nyt miljoonan silmäparin alla.
Ei ohjelmaa seuraa miljoona ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin Samille 100e eikä mennyt hukkaan. Niin minä kuin kansa on oikeudenmukaisia. Eiköhän hyökkääjä Jasmiinaa veetä, siitä nauttikaamme. 👍👍👍👍👍👍
Eihän Jasmiina enää edes nimennyt Samia.
Syrjii ja vihaa vieläkin. Pilasi koko Samin talossa olon, siksi kansa äänestää.Sami on hillitty ja viisas mies. Toivon että seuraavassa äänestyksessä olisivat vastakkain.
Noi kaikki kolme vois lähettää kerralla pois.
Kuka uhriutuu ?? Ei Katja vaan Laura.Laura itkee kun luuli kuolevansa.Nyt siitä on aikaa ja taas itki kun asiasta kysyttiin.Katja sai eilen tietää ,että on häädössä.Ihan erilaiset ihmiset.
Siis Katjasta, ei Katajasta 😁
HUps, ilman äänesystäkin veikkaan että lapamato lähtee ja ripsimissi jää.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä40616 kirjoitti:
Laura ulos!
Syitä:
Mikromuovi
Muovi-implantit
Muovi ylipäätään
Itku
Itku x2
Itku potenssiin 5
Niimpä niimpä niimpä
Kyllä, kyllä, ssiis kyllä, kyllä oon samaa mieltä
Siis kyllä
Jep
Jep
Lisää itkua
lisää listalle: jatkuva ärsyttävä tekohiustensa sukiminen ja harominen, epätoivoinen ja läpinäkyvä flirttailu Lasselle, ylimielisyys, narina ja määkiminen...
Sekä muiden asukkaiden haukkuminen talon lämmössä, samaan aikaan kun nämä sinnikkäästi jatkoivat ulkotehtävää.
Kyllä nyt talonväki viimeistään tajuaa miten suosittu Sami on.