Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Villekään mikään laiha tai ihannekunnossa ole, mutta sanallakaan ei häntä arvostella. Naisten ja varsinkin Jassun kokoa arvostellaan joka toisessa viestissä. Ihan älytöntä. Mitä se toisen paino niin kovin liikuttaa. Varsinkin kun miesten paino taas ei häiritse.
Samoin Lauran näköä arvistellaan joka toisessa viestissä. Tasapuolisuuden vuoksi tulee takas.
Laura L timmissä kunnossa. Näkee että huuliin otettu täytettä, oliko sitten viiruhuulet. Hiukset osa tekohiuksia. Miten 25 v on niin huonot hiukset että pitää pitää tekohapsuja. Hiukset kasvaa nopeasti.
Taavi antoi Samille pisteen ja huomannut koti-ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojat kai tykkää että Melody määräilee köökin puolella, kuinka monta siivua juustoa jne. Nössö poikia paitsi ei Juhani ja Pekkakin välillä ärhentelee.
Luulen että pitävät mahdollisimman pitkään imaisena kokkinaan. Voittoon ei ylety.
Juuri näin. Voittoon ei mennä kokkailun voimalla. Loppusuoralla kauha tipahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojat kai tykkää että Melody määräilee köökin puolella, kuinka monta siivua juustoa jne. Nössö poikia paitsi ei Juhani ja Pekkakin välillä ärhentelee.
Ei ne uskalla haastaa Melodya. Varmaan tykkäävät, että muuten saavat jonneilla ympäriinsä, mutta sitten on The Melody, vakaa naishahmo pitämässä jöötä.
Eikä kukaan uskalla sanoa sille mitään, vaikka se mättää kuormasta sen kuin kerkeää ja pyyhkii samalla räkää nenästä pesemättä käsiään sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Että tuota"-Pekka luiskaan!
Höpö höpö. Siellä tarvitaan aitoja ihmisiä, jotka luovat kontenttia. Nuo maakunnista tulevat ovat osoittautuneet kaikin puolin mielenkiintoisimmiksi. Puhetta riittää muustakin kuin noiden hesalaisten jauhamista pinnallisista aiheista.
Just äsken oli Juhanilla, Samilla ja Lasselle, tosi hyvä keskustelu koulukiusaamiseen ja opettajan ja vanhemman rooliin liittyen.
Kaikki nämä kolme ihmistä on eripuolelta Suomea ja hyvin erilaisia, mutta saivat hyvää keskustelua aikaiseksi. Eikä todellakaan ollut pinnallista.Olikin kyse näistä helsinkiläisistä. Itsekin olen pk seudulta.[/quote
Oli siinä keskustelussa mukana Akikin. Eilenkin juttelivat tuosta aiheesta pihalla henkeviä. Mukana Aki, Ville, Juhani, Laura R ja Katja.
Sannihan juttelee ihan mukavasti kun kaunis Laura laittaa hiuksia ts kähertää.
Mikä se dilemma oli mikä tuli Melodylle?
Ei helvetti laura, pitäs nyt suunsa kiinni...puhuu siten ku kaikki naiset olis hänelle hirrveen kateellisia ja "mä en voi sille mitään jos mä aiheutan jollekin ulkonäköpaineita" :DD Voi nolo...miten joku osaakin puhua itsestään noin paljon ja kääntää kaiken itteensä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koosteen katsojalle ei ole näkynyt kuin se kun Pekka kertoi Anssille, ettei Katja kiinnosta. Raikulipoika on raikulipoika aina. Ja että rivien välistä on yrittänyt Katjalle asiaa selostaa, pitäisi olla ymmärtänyt yskän. Tiedä sitten jos 24/7 katsojat ovat nähneet, että Pekka oikeasti on kunnolla kertonut Katjalle ajatuksistaan.
Ei ole tietenkään puhunut suoraan. Olettaa että Katja ymmärtää lukea rivien väleistä ja vihjailuista. Onhan näitä playereita nähty
Pekka on alusta puhunut siitä, ettei kykene normaaliin parisuhteeseen ja ettei ole etsimässä sellaista. Jo alussa Pekka ja Katja vitsailivat siitä, miten Pekka perustaa haaremin. Ja viimeksi juuri lauttamatkalla sanoi, ettei halua vakituista suhdetta. Jos Katja on luullut muuta, hän on alentunut olemaan tyypillinen narsistinen nainen, joka on uskonut olemaan niin erityinen, että muuttaa miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että pitävät mahdollisimman pitkään imaisena kokkinaan. Voittoon ei ylety.
Juuri näin. Voittoon ei mennä kokkailun voimalla. Loppusuoralla kauha tipahtaa.
Joku pyyhältää kauhan mitalla ohi. Ei auta englanninkieliset sadattelut.
Juhani kertoo taas ruotsalaaasten perhetarinaa suoraav Vaasasta joka on pikkuhelsinki. :D
Matriarkat ja patriarkat jäi Juuhanin mielehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Katja ei lähde tänään niin loppuviikot on sitä Katjan ruikutusta ja Pekka ei pääse loistamaan. Muut ei uskalla enää nimetä Katjaa kun tietävät Katjan psyyken hajoamisen. Eli valta on katsojilla haluatteko Katjan finaali viikolle. Lasse, Anssi, Pekka ja Taavi ois huikea finaali nelikkö. Myös Aki ja Juhani huikeita. Naiset ei vaan oo niin huikeita tänä vuonna.
Nyt haluan Laura L pois ehdottomasti, kuten moni muukin. Se menee pitkälle, jos jää, koska ei saanut viikkotehtävästä luistamisesta huolimatta nytkään kuin kolmelta ihmiseltä pisteitä.
Laura L saa joka viikko nimeämispisteitä Akilta, Juhanilta mm Katja pois ensin, sitten Laura L. Katja tuo huonoa energiaa.
Juhanilla vissiin alkaa loppua tarinat, kun kela alko pyöriä alusta.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävää, että Jasmiinaa ei olekaan Helsingistä tai Vantaalta, eikä äskeisen puheen perusteella edes kaipaile Helsinkiin. Yhtä yllättävää myös, että Aki puolestaan kaipaa Helsingin yöelämään. Onkohan Jasmiinallakin Pekan tavoin ADHD?
Mitä yllättävää siinä on, kun alusta asti puhunut Jyväskylästä ja on sieltä kotoisin? Asuu melko lähellä viime kauden Joelia, tästä myös puhunut
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti laura, pitäs nyt suunsa kiinni...puhuu siten ku kaikki naiset olis hänelle hirrveen kateellisia ja "mä en voi sille mitään jos mä aiheutan jollekin ulkonäköpaineita" :DD Voi nolo...miten joku osaakin puhua itsestään noin paljon ja kääntää kaiken itteensä
Tämä on ilmeisesti niitä kauniin naisen stereotypioiden murtamista, mitä hän omien sanojensa mukaan on bb-taloon tullut tekemään 😂
Taavi ei tiedä vielä että Katja nimesi hänet, myös Lasse. Taavi luuli että Pekka nimennyt hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työllä on omantunnon arvot kohdillaan. Minä ainakin olen hänelle kateellinen kun olen niin himskatin läski.
kotiruoka jneliikuntaa kehiin. Itsekuria.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se dilemma oli mikä tuli Melodylle?
Piti valita soseuttaako omat ruokansa vai soseuttaako muiden. Valitsi omansa
Nyt haluan Laura L pois ehdottomasti, kuten moni muukin. Se menee pitkälle, jos jää, koska ei saanut viikkotehtävästä luistamisesta huolimatta nytkään kuin kolmelta ihmiseltä pisteitä.