Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
21501/105262 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuolla Katjalla joku syömishäiriö, kun joutuu heittämään roskikseen karkit, joita ei jaksa kerralla syödä? Oikeasti ei kuulosta ihan terveeltä..

Kuulostaa oikein terveeltä. Ei hullukaan mätä karkkia miten sattuu. 👍

Eihän se omituista olekaan, vaan se, että heittää roskikseen, kun hän ei pysty elämään, jos kaapissa on karkkia. ihan oikeasti tätä ihmettelen, en tarkoittanut tätä miksikään haukuksi. En ole koskaan kuullut, että kukaan tekisi noin. 

Voin kertoa että minä myös teen näin. Joskus tulee herkuttelupäivänä ostettua liikaa karkkia ja suklaata enkä jaksa/halua syödäkään kaikkea. En halua jatkaa herkuttelua ja tiedän että seuraavana päivänä kuitenkin söisin loputkin. Herkut eivät säily kaapissani seuraavaan herkuttelupäivään asti enkä halua kuitenkaan lihoa ihan hervottomasti.

Aino jäden ostin n kuukausi sitten ja en oo avannut, suklaalevystä pari kolme åpalaa silloin tällöin, keksejä en osta, ts herkut säilyy

Vierailija
21502/105262 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sanni ok??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21503/105262 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä annan nyt positiivista palautetta. Verrattuna edelliseen kauteen, formaattihan on kokenut suorastaan ylösnousemuksen. Puhe ja nauru täyttää talon, erilaisia ohjelmanumeroita on melkein joka päivä. Tunnelma on energinen verrattuna aneemiseen ja apaattiseen viime kauteen. Talokin on miellyttävämpi katsella.

Tuotantolle ruusuja 🌹.

Samaa mieltä ja tämä casting onnistunut tosi hyvin. Erilaisia kaikki mutta suhteellisen hyvin porukassa toimivat. Aina yksi diiva täytyy olla, kuten Laura L nyt.

Alkupäivinä tuntui aidommalle, mennyt alaspäin hänen esityksensä.

Vierailija
21504/105262 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuolla Katjalla joku syömishäiriö, kun joutuu heittämään roskikseen karkit, joita ei jaksa kerralla syödä? Oikeasti ei kuulosta ihan terveeltä..

Eihän se omituista olekaan, vaan se, että heittää roskikseen, kun hän ei pysty elämään, jos kaapissa on karkkia. ihan oikeasti tätä ihmettelen, en tarkoittanut tätä miksikään haukuksi. En ole koskaan kuullut, että kukaan tekisi noin. 

Voin kertoa että minä myös teen näin. Joskus tulee herkuttelupäivänä ostettua liikaa karkkia ja suklaata enkä jaksa/halua syödäkään kaikkea. En halua jatkaa herkuttelua ja tiedän että seuraavana päivänä kuitenkin söisin loputkin. Herkut eivät säily kaapissani seuraavaan herkuttelupäivään asti enkä halua kuitenkaan lihoa ihan hervottomasti.

anteeksi mutta minä pidän tuota kyllä jonkinlaisena syömishäiriönä. 

nimimerkillä entinen bulimikko

Sinä voit pitää sitä sellaisena jos se sinua jotenkin helpottaa, ei se minua haittaa. Olen herkkuperse ja myönnän sen. Herkut eivät säily kaapissani kauaa syömättä.

Vierailija
21505/105262 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhanin pitää pysyä talossa

Pisteet nousi että kohisi. Jessssss 👍👍👍☺️☺️☺️❤️❤️❤️💋💋💋💋💋💋💋

Vierailija
21506/105262 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihvit kylmällä pannulla, voi eiiiiiii.

Juu ja sit lämpöö lisää kesken paistamisen?  Ja nyt pannu pois päältä kesken paistamisen.

Vierailija
21507/105262 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

uf faf faa

Vierailija
21508/105262 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhanin pitää pysyä talossa

Pisteet nousi että kohisi. Jessssss 👍👍👍☺️☺️☺️❤️❤️❤️💋💋💋💋💋💋💋

En voi sietää tuollaisia Jassuja, jotka selittävät oman elämänsä kaikki epäonnistumiset vaikealla lapsuudella. Onneks sellaisia ei kuulukaan ystäväpiiriin.

Vierailija
21509/105262 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan tuo Ville oikein ateriaa valmistaa, pääseekö edes syömään tämän vuorokauden puolella?

Vierailija
21510/105262 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä oikein ymmärrä kuinka kamalaa varmaan on kuunnella yhden tyttösen valitusta, asennevammaa ja veen viljelyä 24/7. Mihinkään ei oikein pääse pakoon ja tuollainen todella tarttuu kaikkien mielialaan ja meininkiin, tsemppiä Juhani!

Vierailija
21511/105262 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä Juhani sanoi ja mikä Samin päälle hyökkäys nyt on tapahtunut

Se vanha juttu, kun naiset hyökkäsivät joukolla Samin kimppuun.

mihin ai9kaan? mulla on 247 mutta tulin äsken.  

Vierailija
21512/105262 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Excuse me, räpsy-Dolly sanoo, että sen deittikumppanit on olleet pinnallisia????? Voiko olla pinnallisempaa kuin se itse.

Vierailija
21513/105262 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

anteeksi mutta minä pidän tuota kyllä jonkinlaisena syömishäiriönä. 

nimimerkillä entinen bulimikko

Sinä voit pitää sitä sellaisena jos se sinua jotenkin helpottaa, ei se minua haittaa. Olen herkkuperse ja myönnän sen. Herkut eivät säily kaapissani kauaa syömättä.

EI minullakaan säily, mutta ei se ole minulle niin iso ongelma, että heittäisin joka viikko puolikkan suklaalevyn tai karkkipussin roskikseen. Sama kai se on, syökö sen koko levyn heti silloin karkkipäivänä vai pitkin viikkoa. 

Vierailija
21514/105262 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville ja Melody varmasti puhuuvat Jassulle pihan tapahtumista.Ymmärrän hyvin Juhania ,että on kypsä.Kilpailee tuonne on lähdetty ja sen tiesi varmasti Jassu ja Laura.Jassu osaa silti välillä heittää huumoria.

Vierailija
21515/105262 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä annan nyt positiivista palautetta. Verrattuna edelliseen kauteen, formaattihan on kokenut suorastaan ylösnousemuksen. Puhe ja nauru täyttää talon, erilaisia ohjelmanumeroita on melkein joka päivä. Tunnelma on energinen verrattuna aneemiseen ja apaattiseen viime kauteen. Talokin on miellyttävämpi katsella.

Tuotantolle ruusuja 🌹.

Samaa mieltä ja tämä casting onnistunut tosi hyvin. Erilaisia kaikki mutta suhteellisen hyvin porukassa toimivat. Aina yksi diiva täytyy olla, kuten Laura L nyt.

Alkupäivinä tuntui aidommalle, mennyt alaspäin hänen esityksensä.

Niin kauan kiva kunnes Jasmiina hyökkäsi Samin kimppuun.

Vierailija
21516/105262 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aino jäden ostin n kuukausi sitten ja en oo avannut, suklaalevystä pari kolme åpalaa silloin tällöin, keksejä en osta, ts herkut säilyy

Onneksi olkoon, olet virheetön yksilö.

Vierailija
21517/105262 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sanni ok??

Kyllä on. Oletko sinä?

Vierailija
21518/105262 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä Juhani sanoi ja mikä Samin päälle hyökkäys nyt on tapahtunut

Se vanha juttu, kun naiset hyökkäsivät joukolla Samin kimppuun.

mihin ai9kaan? mulla on 247 mutta tulin äsken.  

Kakkoskamera n klo 20.40. 

Vierailija
21519/105262 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös me puolen tunnin päästä jo tiedetä, ketkä on häätöäänestyksessä?

Vierailija
21520/105262 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä puhe Juhanilta, mutta tyhmä loppukommentti, että älkää nyt puhuko tästä. Rehti mies pystyisi puhumaan tuon suoraankin.

Hänhän selitti syyn, miksi ei halua ottaa asiaa puheeksi. 

Kyllä Justiinalle pitäisi läväyttää nuo asiat päin naamaa, ei se muuten koskaan opi ymmärtämään millaisena muut sen näkevät ja kokevat.

Ketju on lukittu.