Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas Late vaivaantunut kun Katja ja Sami puhuu suklaasta.
Outoa ettei kommentoi mitenkään, istuu vaan flegmaattisen näköisenä.
Jep, vaikutti yllättävän kiusaantuneelta. Ja sen jälkeen etenkin kun Katjushka puhui, ettei halua lihota niin heittää sukulaat pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvän mässypaketin sai Jassu.
Alkoi tekemään mieli tuota Fazerin uutta suklaalevyä ihan sairaasti.Niin minunkin. Olen hoikka, ja syön vain pari palaa.,ja pystyn määräämään mitä syön. En halua olla syöttösian näköinen.
Minäkin olen ihan normipainoinen ja syön yleensä kerralla koko suklaalevyn ja monta kertaa myös jotain muuta karkkia lisäksi. En kuitenkaan tee sitä edes joka viikko. En tiedä mihin tällä syöttöpossukommentillasi viittasit, mutta jätän sen kommentoimatta.
Vierailija kirjoitti:
Alkanu toi sannikin ärsyttää. Nyt pulputtaa tuolla ulkona ku ois joku extrovertti, lopun ajan ollu hullu mulkoilija.
Onko se alottanu lääkityksen.
No ei sulle mikään näköjään ole hyvä.
Juhani ja äireen neuvot!😁 Pohjalaismiehillä ykkösnainen on aina oma äiti. Neuvo 5 vuoden määräaikaisesta avioliitosta kerrallaan on varmaan myös matriarkan suusta.
Onko täällä menossa joku "hauku asukkaita -hetki"?
Juhani, jess! Suoraa puhetta!
Juhani on näköjään nimennyt Jassun 😂
Haa, nyt Juhani antaa tulla! Meneekö Ville tai Melody juoruamaan ?
Kerrankin Juhani puhuu mielenkiintoista asiaa eikä jauha jostain traktorin muttereista.
Aki taitaa puolustaa Jassua 😍
Vierailija kirjoitti:
Onko tuolla Katjalla joku syömishäiriö, kun joutuu heittämään roskikseen karkit, joita ei jaksa kerralla syödä? Oikeasti ei kuulosta ihan terveeltä..
Näkeehän sen päältä.
On sanonut että ostaa vain paraslaatuista ja kalleinta ruokaa. Eipä näy kovin terveellistä olevan. On myös sanonut että on nirso.
Olisi kiva nähdä miten se syö. En muista onko näytetty.
Vierailija kirjoitti:
Juhani, jess! Suoraa puhetta!
Hyvä Juhani ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Olen itse samanlainen valittaja ja perusnegatiivinen kuin Jassu ja nyt ymmärrän miten paljon se voi ärsyttää muita ja viedä voimia. Arvata saattaa, ettei ystäviä ole paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuolla Katjalla joku syömishäiriö, kun joutuu heittämään roskikseen karkit, joita ei jaksa kerralla syödä? Oikeasti ei kuulosta ihan terveeltä..
Kuulostaa oikein terveeltä. Ei hullukaan mätä karkkia miten sattuu. 👍
Eihän se omituista olekaan, vaan se, että heittää roskikseen, kun hän ei pysty elämään, jos kaapissa on karkkia. ihan oikeasti tätä ihmettelen, en tarkoittanut tätä miksikään haukuksi. En ole koskaan kuullut, että kukaan tekisi noin.
Voin kertoa että minä myös teen näin. Joskus tulee herkuttelupäivänä ostettua liikaa karkkia ja suklaata enkä jaksa/halua syödäkään kaikkea. En halua jatkaa herkuttelua ja tiedän että seuraavana päivänä kuitenkin söisin loputkin. Herkut eivät säily kaapissani seuraavaan herkuttelupäivään asti enkä halua kuitenkaan lihoa ihan hervottomasti.
No niin mahtavaa! Juhani puhuu Samin päälle hyökkäämisestä!
Ihan mahtavaa, että Juhani avaa ajatuksiaan. Ensimmäistä kertaa hän vaikuttaa ihmiseltä, ei kaikkitietävältä mulkerolta.
Vierailija kirjoitti:
No niin mahtavaa! Juhani puhuu Samin päälle hyökkäämisestä!
Rukoukseni on kuultu.. 💪❤️💪❤️💪❤️
Kun tekivät uuniin porkkanoita muussin lisukkeeksi näinkö oikein että porkkanoita ei pesty eikä kuorittu.