Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Miten tässä Big Brotherissa voi voittaa Melodyn poikaystävän?
Jassu vetää ihme teatteria tuolla PK.ssa joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Jo luulin että Minna on tapansa parantanut .
Kenet olisi pitänyt valita, jotta sinun mielestä olisi tapansa parantanut?
Minna sai pakit niin olisi Lassen bb pelin lopettanut. Onneksi oli twisti.
Mitähän Lasse tykkää Minnan 'tvististä', kun kuulee ulkomaailmassa, että Minna ois repinyt sen pois mennessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hapannaama oli viemässä Lassea mukanaan. On se härski.
Parasta tässä on, että Lasse saa tietää tämän, kun tulee talosta ulos.
Tämä. Toivottavasti ei koske pitkällä tikullakaan siihen lehmään talon ulkopuolellakaan.
Ihana Lasse: "En mä mikään tyhmä oo" :D :D
Mut älä mene Minnan kans bisselle, mikä petturimuija!
Minna on kamala ihminen. Kaikin puolin. Hyi hitto.
Vierailija kirjoitti:
Hyi että tota Minnaa, oon aiemmin ollu sen puolella mut nyt koosteessa paljasti todellisen käärmeen luonteensa, oksettava tapaus. Nelikymppinen losop*rse joka kuvittelee olevansa se sama prinsessa kuin oli 90-luvulla. Huhhuh näin ne tilanteet muuttuu! Häpeäksi on lapsilleen.
Kenet hänen olisi sinusta pitänyt valita ettei olisi sinun mielestä häpeäksi?
#Ei hyvää päivää ton yhen hampaita
Ette kai te usko että Minna itse olisi voinut valita. Kyllä tuo nyt oli ihan käsikirjoitettua tuokin.
Pinokkio tarvitsee lisää kannatusta nääs.
Mut huhhuh, hei ihanaa ihmiset ettei tarvitse katsoa Minnaa telkkarissa enää!
Toi Samir on jäännyt kyllä ihan tapetiksi.
Kauheaa tuon Minnan tekonauru.
Minna olin Lassen ottamassa talosta pois. Tuli ihan mieleen, että Minna on siis kuin tämä hyönteinen rukoilijasirkka, joka puree uroksen pään irti parittelun jälkeen...
Luuliko Minna että Lasse olisi hinku innolla Minnan kanssa kun tämä olisi poistanut Lasselta mahdollisuuden 30 tonniin.
Nyt on kyllä paskaa yritetty kiillottaa kun miettii miten tuo "twisti" oikeasti meni ja mitä nyt koosteessa näytettiin.
Jos mulle olis joku tehnyt niin kuin mitä Lasse teki Minnalle, niin olisin minäkin laittanut hänet ulos talosta. Jotkut täällä jeesustelee, mutta oikeassa elämässä ei heruisi kyllä keltään sääliä Lassen tempuille.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuolla Mellulla on noin komea ja ihanan oloinen mies?? Onko Mellu varakaskin, vai miten ihmeessä? Ja juu, tottakai vastaukseksi tähän joku heittää, että mies on tietysti rakastunut Mellun ihanaan luonteeseen ja blaablaablaa. Voisi noin muuten ollakin, mutta Mellun ollessa kyseessä ja ottaen huomioon, että millaisen kuvan se on antanut itsestään tuolla talossa, niin en oikein jaksa uskoa...
Kaveripiiristä sen löytänyt. Mellu on kauhea jyrä, varmaan dominoimalla hänet saanut itselleen. Sitäpaitsi se mies vaikutti kiltiltä, Melody toisteli "your doing great, your doing great" ja mies oli itkenyt koko viikon. Onhan tuon tyyppisiä suhteita muitakin ja siinä on vaan sukupuolit usein toisinpäin. En halua tietää millainen jyrä on suhteessaan, kun talossakin osaa olla jo niin kauhea.
Kova valinta. Onneksi oli valehäätö. Vanhassa bb:ssä tällaiset olisi vaan toteutettu ja valittu häädetty. Nykytuotanto ei uskalla toteuttaa mitään oikeasti kovaa.