En pääse yli siitä että mieheni etsi deittiseuraa netissä.
Pitäiskö vaan laittaa eropaperit menemään? Miten voisi jatkaa liittoa jos luottamus on mennyt.
Kommentit (31)
Lähe lehmä kävelemään, jotain sinussa on vikaa jos et kiinnosta enää.
Ei sun tarvitsekaan. Mikään ei velvoita.
Mirä sinä haluat tulevaisuudelta? Kuuluuko siihen epäluotettava huoropukki?
Ei tarvitse päästäkään yli. Menet läpi.
Ei sinua voi kohdella noin huonosti se läheisin. Ihan törkeää käytöstä mieheltäsi. Alentavaa.
Onhan tuo nyt ihan selkeä merkki sinulle itsellesi, että et halua tuollaisessa olla. Et tietenkään halua.
Ihan turha on roikkua moisessa.
Sinua sopii sellainen kumppani, joka kunnioittaa ja arvostaa sinua.
Ei kannata jatkaa eteisen mattona.
En minäkään päässyt yli siitä, että mies laittoi rahaa Of pimuihin. Omasta mielestään tuki näiden tyttöjen elämää. Oikein ylpeänä itse tästä kertoi. Mies oli koko suhteen aikanamme niin pihi, että kävi esim.minun luonani suihkussa ja syömässä. Ei siis tietenkään maksanut tästä minulle mitään.
Eihän tuollaisesta voi terve ihminen päästå yli. Olisi aika huono merkki jos pääsisi.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään päässyt yli siitä, että mies laittoi rahaa Of pimuihin. Omasta mielestään tuki näiden tyttöjen elämää. Oikein ylpeänä itse tästä kertoi. Mies oli koko suhteen aikanamme niin pihi, että kävi esim.minun luonani suihkussa ja syömässä. Ei siis tietenkään maksanut tästä minulle mitään.
Kaikkea sitä on. Ääliöt. Kai panit luun kurkkuun.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse päästäkään yli. Menet läpi.
Ei sinua voi kohdella noin huonosti se läheisin. Ihan törkeää käytöstä mieheltäsi. Alentavaa.
Onhan tuo nyt ihan selkeä merkki sinulle itsellesi, että et halua tuollaisessa olla. Et tietenkään halua.
Ihan turha on roikkua moisessa.
Sinua sopii sellainen kumppani, joka kunnioittaa ja arvostaa sinua.
Ei kannata jatkaa eteisen mattona.
Kiitos!
Hyvä kumppani on rakas ja ystävä ja tukea antava. Luotettava, ja kunnioittaa kumppaniaan, ja osoittaa se teoin.
Etköhän ole tarpeeksi tuossa jo nähnyt.
Vai mitä näyttöjä tarvitset lisäksi, että ymmärrät jättää tuon ns. liiton? Liitto on kumppanuutta ja tukea.
Kyllä liitossa luvataan kunnioittaa.
Kunnioita sinä itse itseäsi. Toimi niin.
Niin teki minunkin mies.
Ei kelvannut lopulta kenellekään kun jonkun viestin verran.
Matchejä tuli kyllä.
Masentui niin ettei petipuuhat enää onnistunu.
Oli masentunut jo ennen Tinderiäkin.
Minua ärsytti kun tuli tunne että joutui tyytymään minuun.
Itsekin kävin siellä kääntymässä ja deittasinkin, mutta ne ei tuntunu miltään omalta puolelta.
Joten päätettiin puhua asiat halki ja vuosi mennyt kivasti.
Työstressiin auttoi duunin vaihto.
Ja seksi palasi suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo asia tuli ilmi ?
Mitä väliä?
Vierailija kirjoitti:
Lähe lehmä kävelemään, jotain sinussa on vikaa jos et kiinnosta enää.
Ehkä se vika onkin sinussa.
No mene ali sitten. Miehes kai niin komea että löytää kyllä toisen naisen.
Mieshän oli suorastaan nero ja varmaan ylpeä itsesään kun saattoi antaa itsestään kuvan parempana miehenö kun on jo liitossa yhden kanssa, - Kun taas samaan aikaan moni vuoia sinkkuna ollut mies körvistelee ja kummastelee mitä he tekevät väärin kun eiävt saa mahdollsiuutta elää ja olla parisuhteessa. Ja viihdyttääkseen itseään voivat lukea täältä AP;n miesten kaltaisista miehistä, jotka varmaan eiävt edes tajua miten typeriä ovat.....
Jos miestäsi liehittelee toinen nainen ja miehesi selvästi lämpenee tästä, niin onko tämä nainen syyllinen tilanteeseen?
Ei tuommoisesta tarvitse päästä yli. Tai siis jollain tavalla tietty tarvitsee, mutta helpointa se on jättämällä mies.
Minullekin valkeni sama asia aikoinaan. Mies etsi seuraa ja seksiä...
Kirjauduin sivustoille ja aloin jutella. Sovittiin tapaaminen. Olisitte nähneet Herran ilmeen kun tulin paikalle. Kehtasin naljailla, jotta "sinä vaan teet treffit vieraiden miesten kanssa"... Ilmoitin, että minä tiesin koko ajan kenen kanssa juttelen, hänhän jäi kiinni asiasta jo muutamaa viikkoa ennemmin ja olen seurannut viestittelyä me ihan siitä toisesta sohvan reunasta koko ajan... Veti miehen hiljaiseksi.
Sitten alkoi tulla minun pihtaamista yms. esiin. Kysyin että mitä pihtaamista, sinähän olet saanut aina kun olet halunnut. Taas tuli hiljaisuus.
Aikaa kului jonkin verran ja seurasin tilannetta. Sutinat jatkui ja yksi kaunis päivä vuokrasin asunnon, kaluston sen ja ilmoitin että nyt minä lähden... Hän ihmetteli että miksi...
Sama tilanne. Aion erota vaikka lasten koti surettaa hajottaa. Kyllä miehet voi olla itsekkäitä jännityksen haussaan. :(
Jätä se sika!