Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Aloin huvikseni muistella, mitä kaikkia floppeja tuotanto on tällä kaudella saanut aikaan. Tuli mieleen ainakin seuraavat:
- Samin ja Sannin "salainen" yöpyminen ulkona
- uusien asukkaiden pitäminen ikkunattomassa kopissa tylsistymässä päivätolkulla
- titaanien taistelun "hurja" finaalirata
- festarikeikkojen äänitekniikka
- Minnan paluu
- Minnan lähtö
- tämän illan valehäätö
Miksi Minnan lähtö?
Vierailija kirjoitti:
Olipa Roni Back taas puiseva tyyppi. Miksi se sanoi, että Minnan lähtö olisi Jasmiinalle kauhea paikka? Jasmiinahan tuntui olevan ihan fine Minnan lähdön suhteen.
Niinpä! Ja ei kenestäkään tuu parissa viikossa bff, ehkä tulivat parhaiten juttuun keskenään ja thats it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä on muistaakseni noin viikko, kun tein lopullisen havainnon Anssista hänen puheiden perusteella. Anssi on kateellinen Taavin vartalosta, lisäksi Taavin fiksuudesta. Anssia on harmittanut lähes alusta lähtien Taavi vartaloineen. Kateusta. Lassea ei harmita yhtään Taavin komeus, eikä muita.
Taavi komea ? Itse en sitä komeutta ole nähnyt, ennemmin on kuin vahakapinetista tuotu suoraan bb taloon. Ehkä pikkutyttöjen unelma mutta en usko että Anssi mokomaa kadehtii ;) siitä fiksuudestakin voi olla montaa mieltä.
En usko et harmittaa Taavin ulkonäkö muita. Oon alusta asti Taavista tykännyt mut joo, ei ihan terävin kynä penaalissa ole, vaikka itse luulee näin, ja se on jopa harmillista ja surullistakin. Ihana vaalea viikinki, mutta profiili on kasvojen toiselta puolelta 'ei kovin komea' nenän vuoksi; nenässä kierrettä sen verran et toinen puoli on suorastaan 'ruma'. Taavin yläkroppa on kieltämättä ilo silmälle, mut alaosa eri paria, kuten täällä todettu monesti. Taavi on kuitenkin sympaattisen ja herkän oloinen mies, hyvin erilainen kuin ns perusmiehet. Kiinnostava persoona ja hahmo tuolla talossa ainakin.
Ja selvää on, että kasvoiltahan paras ulkonäkö on Anssilla. Todella komeat kasvonpiirteet, kulmakarvat ja silmät ja ...
Sama Taavi-viestin kirjoittaja
Vierailija kirjoitti:
Ei haitannut pätkääkään Jassua kaverin lähtö. Siinä on talon kovimpia pelureita tämä tyyppi.
Tekopyhä p...skiainen.
Jassu on narsisti. Jassu heittää parhaan ystävänsäkin bussin alle välittömästi jos vaihtoehtona on 30 tonnia puhtaana käteen, tai kaveri bussin alle. Hyvä esimerkki on toisen viikon torstai, kun Minna kehui Katjan hiuksia. Katja ei ollut silloin Jassun ystävä. Jassu tokaisi välittömästi että "tänään taitaa olla nimeämispäivä". Eli pilasi Minnan, parhaan ystävänsä, lipomisyrityksen täysin.
Tätä samaa Jassu on harrastanut muulloinkin.
Illalla Jassu taas narsistiseen tapaansa uhosi kun hän ajatteli että jos Minna olisi nimennyt hänet, hän tulisi tekemään Minnan elämästä helevettiä. Samoin hän sanoi Lassesta kun Jassu oli ihan itse, kenenkään pakottamatta, syönyt Lassen ja Samirin grilliruokia. Jassu sanoi että närästyskohtauksen vuoksi jos hän olisi joutunut lähtemään päivystykseen ja pois talosta, hän olisi tehnyt Lassen elämästä helevettiä. Mutta! Lasse teki kaikille ruokaa ja kun kerran Jassun sanomisten mukaan hänellä on todettu refluksi, niin silloin Jassun pitäisi myös tietää ettei rasvaiset ruuat sovi hänelle. Mutta narsistin tapaan, Jassu taas vieritti syyt muiden harteille.
Jasmiina tarvii kolme sänkyä nukkumiseen :/
Jassun haukkujat ovat jo heränneet 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä on muistaakseni noin viikko, kun tein lopullisen havainnon Anssista hänen puheiden perusteella. Anssi on kateellinen Taavin vartalosta, lisäksi Taavin fiksuudesta. Anssia on harmittanut lähes alusta lähtien Taavi vartaloineen. Kateusta. Lassea ei harmita yhtään Taavin komeus, eikä muita.
Taavi komea ? Itse en sitä komeutta ole nähnyt, ennemmin on kuin vahakapinetista tuotu suoraan bb taloon. Ehkä pikkutyttöjen unelma mutta en usko että Anssi mokomaa kadehtii ;) siitä fiksuudestakin voi olla montaa mieltä.
En usko et harmittaa Taavin ulkonäkö muita. Oon alusta asti Taavista tykännyt mut joo, ei ihan terävin kynä penaalissa ole, vaikka itse luulee näin, ja se on jopa harmillista ja surullistakin. Ihana vaalea viikinki, mutta profiili on kasvojen toiselta puolelta 'ei kovin komea' nenän vuoksi; nenässä kierrettä sen verran et toinen puoli on suorastaan 'ruma'. Taavin yläkroppa on kieltämättä ilo silmälle, mut alaosa eri paria, kuten täällä todettu monesti. Taavi on kuitenkin sympaattisen ja herkän oloinen mies, hyvin erilainen kuin ns perusmiehet. Kiinnostava persoona ja hahmo tuolla talossa ainakin.
Siis syynääkö joku noin tarkkaan kaikki kasvojen yksityiskohdat? Itse en ole huomannut mitään nenän kierteitä. Ja onneksi en ole, koska olisi kyllä vaikeaa, jos noin tarkkaan katsoisi ja löytäisi ihan varmasti aina jotain pientä vikaa. Onneksi itse katsoo vain yleisilmettä ja ihan komea Taavi on vaikka pidänkin enemmän tummista piirteistä.
Vierailija kirjoitti:
Miten meni noin niin ku omasta mielestä:
"Psst! Me kuitenkin tiedämme jotain, mitä Minna ja kukaan asukkaista ei tiedä – Minna ei todellisuudessa häädä ketään talosta, vaan kyseessä on Big Brotherin haaste, jolla testataan asukkaiden kykyä kontrolloida sykkeitään."
Näyttihän tuo tietävän..
kenekään syke ei edes noussut
Nyt kun väki vähenee niin Pekan mielipuoliset huutamiset oikein korostuvat, viime viikko oli hyvä kun pystyi vaihtamaan siihen kameraan jossa Pekkaa ei näy eikä kuulu. Vastenmielinen tyyppi jota ei edes sädekehämäinen hiustyyli paranna. Nyt varmaan korostuu muidenkin huonot puolet toivottavasti parhaatkin puolet.
2 naista edustaa nyt naisia tuolla. Pippa olisi ollut mielenkiintoinen ja silmäniloa mies katsojille Noora ja LauraL. Katja ilman Pekkaa olisi ollut keskusteluissa enemmän mukana. Sanni pienemmässä ryhmässä keskustelutaitoinen.
miksei bb uutisia päivitetä. olisi kiva nähdä pekan ja ystävien kohtaaminen.
Osaa asukkaista haukutaan täällä narsisteiksi ja se on näköjään ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
halvemaksi olis tullut, ottaa välilläyhtetyttää asukkaisiin, ja olis mennyt läpi "häätö ," kun otta roni sinne haastatteluun
TAi olisiko se oikeasti ollut ihan mahdoton ajatus, että Minna olisi sanonut jonkun nimen oikeasti ja tämä henkilö olisi viety hetkeksi häätöhuoneeseen?
Minä olisin Minnana kieltäytynyt nimemästä ketään edes leikillään tuossa tilanteessa.
Enpä pitäisi mahdottomana sitäkään, että tässä on käynyt juuri näin, että Minna on heittäytynyt hankalaksi ja kieltäytynyt valitsemasta ketään ja tuotannon oli pakko lässäyttää tämä näin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä naiset inhoaa ja arvostelee naisia ja äänestää miehiä.
Ihan kuin olisin kokenut tämän monta kertaa aikaisemminkin.
Naisten mielestä naiset ovat aina liian rumia, lihavia, äänekkäitä, ahneita, himokkaita, tyhmiä jne.
Olisi hauska kuulla millainen se hyväksytty nainen olisi, kun sellaisesta niin monella on täällä tarkka käsitys.
Linja on, että kunhan et arvostele andya, niin kaikki sallitaan.
Vierailija kirjoitti:
miksei bb uutisia päivitetä. olisi kiva nähdä pekan ja ystävien kohtaaminen.
Hiljaista tuntuu olevan bb:llä nyt. Taitaa olla kriisipalaverin paikka. Yleensä aamulla on illasta ja yöstä jotain storeja ig:ssä (vähintäänkin Topista) mutta nyt ei ole edes tätä Pekan ystävien tuloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin tällaisten kommenttien kohdalla, että millainen mahtaa olla kirjoittajan arvomaailma, kun näin tarkkaan pystyy toisen ulkonäköä ruotimaan negatiivisesti. Itselleni ei tulisi mieleenkään toisen ulkonäköä sättiä. Voin sanoa komeaksi tai ei niin komeaksi, mutta that's it. Minusta on vain uskomattoman pahaa ja vastenmielistä lähteä tällaiseen pohdintaan.
Ymmärrätkö ollenkaa, että on väärin, vastenmielistä ja osoittaa sielun tyhjyyttä kyetä tällaiseen toisen ulkonäön yksityiskohtaiseen ruotimiseen?
Jasmiina on kieroista kieroin. Ainoa joka katsoo kameroita ja pysyttelee kuvassa.
Teeskentelee rankasti. " en pysty" hokee loputtomasti ja saa taas näkyvyyttä.
Älkää langetko uskomukseen " aito luonnonlapsi" Jassu häätöön ja vikkelään.