Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Heh eipähän tarvitse enää jatkaa ruutu plussaa.
Itse aloin taas katsomaan kun Minna lähti. Jee!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saa sit rahat takaisin jos on äänestäny kyseistä henkilöä joka nyt joutuu Minnan tiputtamana pois eikä normaalin häädön.
Kuule sata kertaa jo sanottu että ei lähde oikeasti
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saa sit rahat takaisin jos on äänestäny kyseistä henkilöä joka nyt joutuu Minnan tiputtamana pois eikä normaalin häädön.
Kyllä. Juuri näin tapahtuu, minä voin luvata. Ihan varmasti jokainen, joka on äänestänyt henkilöä, joka Minnan tiputtamana poistuu, saa rahat takaisin.
Jos talon asukkaatkin epäilevät, että kyseessä voi olla valehäätö, miten palstalaiset eivät tätä tajua, vaikka se lukee netissä noin tuhannessa paikassa.
laukkuja pakkaavat, sykkeet nousee joillakin
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käydä lukemassa BB uutiset niin sieltä selviää ettei kukaan muu kuin Minna ole poistumassa talosta tänään. Koko homma on vain vedätystä että BB saisi asukkaiden sykkeet nousemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh eipähän tarvitse enää jatkaa ruutu plussaa.
Itse aloin taas katsomaan kun Minna lähti. Jee!
Sama! Plussa päällä nyt kun Minna lähti. Ihan koko Minnan vierailun ajan olin katsomatta. Ärsytti se tarkoitus, miksi hänet otettiin taloon.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joku superlihava, joku tosi komea, joku vanhus ja yksi kylähullu olisi saatu mukaan.
Vanhus vaan puuttuu😄
Lasse sano jos lähtee niin menee Minnan kanssa ottamaan märkää. Saanti on varmaa.
Veikkaus: Minna valitsee häädettäväksi Samirin, koska on uusi.
Pekka olis hirvee valinta, miettikää sitä trapazioonee huutoa kun taas palaa. Kenen kanssa Minna ei tullut toimeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akateeminen ei ole yhtä kuin rikas, mutta Villen tapauksessa ilmeisesti melko hyvätuloinen suku, kun on savusaunat varattu jouluksi.
Professori/kunniaprofessorilla varmaan ihan ok tulot kuitenkin.
Kyllä. Noin yleisesti vaan turha luulla kaikkia akateemisesti koulutettuja rikkaiksi. Esim. taide-, kirjallisuus- ja kulttuuripuolen akateemiset voi olla hyvinkin köyhiä. Itsellänikin on molemmat vanhemmat olleet akateemisia köyhiä.
No nyt täällä jankataan Ville taustoja - no, hän taisi alkuviikoilla itse manita, että suku on korkeakoulutettu, mutta ei rikas rahassa mitattuna.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Juuri näin tapahtuu, minä voin luvata. Ihan varmasti jokainen, joka on äänestänyt henkilöä, joka Minnan tiputtamana poistuu, saa rahat takaisin.
Mistä alapeukut? Lukekaas ajatuksella. Eikö muka ole totta?
Hahaa, Pekalla taisi nyt vihdoin mennä tajuntaan, että peliä ei pelata ihan noin.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaus: Minna valitsee häädettäväksi Samirin, koska on uusi.
Pekka olis hirvee valinta, miettikää sitä trapazioonee huutoa kun taas palaa. Kenen kanssa Minna ei tullut toimeen?
Hmm, tätä täytyy miettiä…Monta on vaihtoehtoa…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos häätö ois oikea ja Lasse lähtis, ei olis hetkenkään epäilystä etteikö ne menis Minnalle paneen.
Ei Lasse selkäänsä kääntäs kun kamerat sammuu. Kyllä ne parit kerrat harrastas seksiä, ehkä Lasse jopa jäisi Helsinkiin pariksi viikoksi Minnan luokse. Hyvin mahdollista.
Eihän se nyt Minnaa panis jos se just ois häätänyt hänet talosta. Soittais Chocolle ja ne lähtis Helsingin yöhön etsimään kuumaa kissaseuraa ja panisivat sitten löydettyään niitä.
Nythän tätä on taas mielekästä seurata, kun tuo Minnan turha ja typerä vierailu loppuu.