Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
69621/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saisit valita talosta kaksi ihmistä kenen kanssa lähtisit vaikka nyt pubiin tai vaikka leffaan niin kenen kanssa lähtisit ? Keiden kanssa et missään nimessä.Itse varmaan Lassen ja Taavin.Jassun ja Pekan kanssa en vaan pystyisi.Juhani olisi ykkösenä ,mutta hän lähtennyt talosta.

Anssin kanssa voin lähteä mihin vaan, muita ei tarvita.

Vierailija
69622/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaappaus keittiössä: Lasse ja Samir on kaapannut Mellun keittiön. Mellu on syösty vallasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69623/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aki hoi , missä oot ?

Toivottavasti matkalla kotiin! Kukaan edes huomaa sen puuttuvan tuolta, turhista turhin asukki!

Vierailija
69624/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolaan lähtisin Juhanin ja Samirin kanssa. Jassun ja Minnan kanssa en lähtisi missään tapauksessa.

Vierailija
69625/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tässä nyt nillitetään Pekan päälle hyökkäämisestä? Eikös tuolla kuulu olla juuri tuollaista? Nytkö se hiillostus ei kelpaakaan, kun se kohdistuu itseen ja omaan toimintaan. 

Vierailija
69626/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saisit valita talosta kaksi ihmistä kenen kanssa lähtisit vaikka nyt pubiin tai vaikka leffaan niin kenen kanssa lähtisit ? Keiden kanssa et missään nimessä.Itse varmaan Lassen ja Taavin.Jassun ja Pekan kanssa en vaan pystyisi.Juhani olisi ykkösenä ,mutta hän lähtennyt talosta.

Lähtisin Jassun kans koiralenkille.

Pekan kans jonneki festareille.

Samin kans voisin viettää vaikka arkena aikaa esim pelaten lautapelejä.

En tiedä, melodykin vois olla kiva esim jos kävis shoppaileen tai sit jonneki viihteelle. Jassu kans viihteellä ois hauska mut myös arkena.

Taaville sanoisin et ei kiitos älä tuu mun lähellä se on ollu mun inhokki koko ajan.

Vierailija
69627/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Märkää lähtisin vetään ehdottomasti Lassen ja Jassun kanssa, koska ne hauskinta biletysseuraa!! :D

Leffaan kelpais melkein kuka tahansa, ku eihän siellä jutella mitään. Käy siis joku hiljaisempikin.

Pelkään että Melody ei maltais olla leffassa(kaan) hiljaa vaan kommentoisi koko ajan tapahtumia niin häntä en ottaisi. 

Vierailija
69628/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Pekka puhuu asiaa pitkästä aikaa, big brother on peli ja sitä saa pelata. Nuo muut on vaan älyttömän tylsiä ja tekopyhiä. Kyllähän ne itsekin sanoi että rahat kelpaisi. Ja jos ne rahat haluaa joskus joutuu pelaamaan. Tuolla muutkin pelaa mutta ei samalla tavalla kuin Pekka. Niin ku noi ei tajua että pelissä ihminen on erilainen ku normaalissa elämässä.

Minna pelaa ja Lasse on joutunut peliin mukaan, Taavi pelaa koska huomaa että iso peli on meneillään.  Jassukin pelaa,  mutta ei tiedä mitä ja miksi pelaa, luulee että Minna on tosissaan ja hän isokin nappula pelissä. Se suurin.

Vierailija
69629/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Di kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pubista en osaa sanoa mutta työnantajana en ainakaan ottaisi Jassua tai Minnaa. molemmat patalaiskoja ja luovat negatiivista ilmapiiriä ympärilleen.

Juhanin ja Akin ottaisin välittömästi töihin noista existä ja nykyisistä.

Juttukumppaniksi olisi valikoitunut Sanni ja Katja, molemmat kuuntelevat myös, eivätkä muutenkaan lässytä joutavia.

Ruuanlaittajaksi en ottaisi Mellua, varmaankin Sanni siihen, osaisi ainakin ohjeeesta tehdä ja luultavasti hygieniakin olisi kunnossa.

Lisätään vielä että pubiin ei ainakaan Pekkaa, olisi aika pitkiä minuutteja kuunnella sen joutavuuksia ja idioottimaisia juttuja. Hävetähän siinä saisi sen seurassa.

Vierailija
69630/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanpa Pekasta mitä mieltä tahansa niin kyllähän se vie noita valittajia kuin pässiä narussa. Saa niissä esiin juuri niitä reagtioita mitä haluaakin. Rasauttelee toisten hermoja ihan tarkoituksella ja nauttii tilanteesta. Ei Pekka tyhmä ole, osa ehkä aliarvioi tuollaisen showmiehen älykkyyden. Pitävät tyhmänä pellenä joka tyhmyyttään puhuu peliliikkeistä, taktiikoista jne.. mutta kuten Pekka sanoi, tuo on peliä ja hän kyllä tasan tarkkaan tietää mitä tekee.

Toivottavasti pysyy talossa finaaliin asti. Tylsä olis talo ilman rasauttajaa.

Vierailija
69631/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassulla taitaa olla sappikohtaus.

Vierailija
69632/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muidut kävi syömässä ja jättivät astiansa siihen paikkaan.. Nyt PEKKA kaikista ihmisistä kyselee, että voiko viedä sisälle jotain esim ne lautaset.

Välillä pääsee yllättämään. :)

Vierailija
69633/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt Pekka puhuu asiaa pitkästä aikaa, big brother on peli ja sitä saa pelata. Nuo muut on vaan älyttömän tylsiä ja tekopyhiä. Kyllähän ne itsekin sanoi että rahat kelpaisi. Ja jos ne rahat haluaa joskus joutuu pelaamaan. Tuolla muutkin pelaa mutta ei samalla tavalla kuin Pekka. Niin ku noi ei tajua että pelissä ihminen on erilainen ku normaalissa elämässä.

Ei se silti tarkoita, että pelin varjolla voi käyttäytyä ihan miten tahansa. En ymmärrä, miksi bb olisi formaattina sellainen, että on pakko kiusata ihmisiä. 

Jos sä meet bb taloon asenteella että kaikilla on kivaa koko ajan niin et sä kasva ihmisenä siellä eikä siellä oo mitään kiinnostavaa sitten. Tämä on viihdettä eikä mitään muuta. Se että esim joku palvelee toista ei ole kiusaamista, noi tyypit on tuolla vapaaehtoisesti ja se on peli.

Jos se Akin (olihan se Aki) ruanlaitto oli koko talolle ilveilyn aihe, järkevät vanhemmat ottaisivat poikansa mukanaan kotiin. Hirveintä olisi jos saivat seurata, kun poika kokkaa. Hyi kamala. Minä maksaisin vaikka 30 000 ja lähtisin poikani kanssa ulos.

Vierailija
69634/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaanpa Pekasta mitä mieltä tahansa niin kyllähän se vie noita valittajia kuin pässiä narussa. Saa niissä esiin juuri niitä reagtioita mitä haluaakin. Rasauttelee toisten hermoja ihan tarkoituksella ja nauttii tilanteesta. Ei Pekka tyhmä ole, osa ehkä aliarvioi tuollaisen showmiehen älykkyyden. Pitävät tyhmänä pellenä joka tyhmyyttään puhuu peliliikkeistä, taktiikoista jne.. mutta kuten Pekka sanoi, tuo on peliä ja hän kyllä tasan tarkkaan tietää mitä tekee.

Toivottavasti pysyy talossa finaaliin asti. Tylsä olis talo ilman rasauttajaa.

Samaa mieltä, olin itse aliarvioinut Pekan älykkyyden. Siis just noinhan tuota peliä kannattaakin pelata.

Näen pekassa paljon itteäni ja ymmärrän tuon et pellen roolin ottaneet yleensä nähdään tyhminä.

Vierailija
69635/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ton jassun käski syödä noin maustettua ruokaa, jos kerran on niin herkkä? Kai se ite tietää mitä pystyy syömään, hirvee valittaja.

Vierailija
69636/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mellu hokee rasva tosi paha närästykselle.Hänhän itse kaikki viikot käyttännyt rasvaa.Mollaako Mellu nyt kundien ruuan laittoa.

Vierailija
69637/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin Lassen ja Samirin kanssa baariin, olisivat varmasti hauskaa seuraa. En lähtisi Minnan ja Jassun kanssa, olisivat varmaan rasittavaa seuraa.

Vierailija
69638/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo jassun kohtaus muka vain närästystä? Aika paha

Vierailija
69639/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se silti tarkoita, että pelin varjolla voi käyttäytyä ihan miten tahansa. En ymmärrä, miksi bb olisi formaattina sellainen, että on pakko kiusata ihmisiä. 

Jos sä meet bb taloon asenteella että kaikilla on kivaa koko ajan niin et sä kasva ihmisenä siellä eikä siellä oo mitään kiinnostavaa sitten. Tämä on viihdettä eikä mitään muuta. Se että esim joku palvelee toista ei ole kiusaamista, noi tyypit on tuolla vapaaehtoisesti ja se on peli.

Jos se Akin (olihan se Aki) ruanlaitto oli koko talolle ilveilyn aihe, järkevät vanhemmat ottaisivat poikansa mukanaan kotiin. Hirveintä olisi jos saivat seurata, kun poika kokkaa. Hyi kamala. Minä maksaisin vaikka 30 000 ja lähtisin poikani kanssa ulos.

Ei ne mun mielestä ilveilly. 

Vierailija
69640/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mellu hokee rasva tosi paha närästykselle.Hänhän itse kaikki viikot käyttännyt rasvaa.Mollaako Mellu nyt kundien ruuan laittoa.

Tottakai. Ei kestä kun jotkut muut onnistuu tekemään hyvää ruokaa. Akinkin saamat 5 tähteä meni ihon alle.

Ketju on lukittu.