Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekalle tulee videotervehdys suoraan Afrikasta. Viidakon gorillat mölyää terveisiä ottopojalleen.
Alan kannattamaan Pekkaa, sekä talon "mollaajien", että täällä kirjoittajia vastaan. On noissa talon haukkujissakin vikoja. Eivät ole täydellisiä.
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan jollain olla vaikka veriarvot niin pielessä, tai joku sairausepäily. Syitä on monia. Jos jonkun psyyke on romuna minkä omaiset ja lääkäri näkee jne..
Niin? Mihin tämä liittyy? Jos tarkoitat laukkujen pakkaamista, miksi tällaista mainostettaisiin vuorokausi etukäteen? Jos veriarvot on niin pielessä, että ei pysty olemaan talossa, kyllä siinä poistetaan talosta heti. Jos jollakulla esim hemoglobiini on alhainen, hänelle annetaan rautaa eikä tietenkään sen takia poisteta talosta.
Hoho...Hb:n nostattaminen rautatableteilla kestää kuukausia. Akuutisti kehittynyt alhainen Hb johtuu lähes poikkeuksetta verenvuodosta sisäisesti, yleensä joko mahalaukussa tai suolistossa. Muutoin naisilla yleinen alhainen Hb johtuu tavallisesti kuukautisvuodoista tai huonosta ruokavaliosta/huonosta imeytymisestä.
Henkeä uhkaava alhainen Hb on tasoa alle 70, silloin alkaa olla jo kiire hoitaa asia kuntoon.
Enpä nyt muita todennäköisiä lääketieteellisiä syitä keksi kenenkään poistamiseksi kuin alkava diabetes, tulehtunut umpilisäke tai mielenterveyshäiriöt. Rasvamaksa, ainakin alkava on muutamilla todennäköisesti, nimiä mainitsematta. Se ei kuitenkaan ole oireileva, ainakaan vielä.
En tiedä, mitä hohottelet. Minä tuossa nimenomaan vastasin henkilölle, joka puhui veriarvojen muuttumisesta, että tuskinpa ainakaan jonkun hemoglobiinin takia ketään poistettaisiin. Kyllä poistamiseen pitää olla jotain vakavampia tilanteita eikä sellaisissa kyllä odoteta sitä 24 tuntiakaan vaan lähdetään heti. Mt-ongelmatkin menevät varmaankin enimmäkseen oman pyynnön ja henkilöohtaisten syiden piikkiin tai sitten siinäkin poistetaan tuotannon toimesta äkillisesti, jos on oikeasti on vaaraksi itselleen tai muille asukkaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hannu Hanhi kirjoitti:
Puhuvat pihalla Pekka, Anssi ja Aki.
Läyhäävät sanottais jos naiset noin tekisivät.
Antavat selvästi Jassulle ja Melodylle häätöpisteet jos ne tänään jaettaisiin.En pidä Anssin tavasta sanoa: "mä nyt vaan oon tämmönen".
Elämä on kasvamista, joka päivä, kaikille.Mutta Anssi oli oikeassa. Oli tosi epäreilua koko sohvaporukalta eilen illalla porukalla alkaa syyttää Pekkaa peluriksi. Se oli mun mielestä varsinainen pelureiden peliliike ja tekopyhyyden huipentuma. Se on muutoinkin jotenkin kaikille ok, että kun Pekka tekee jonkin ihan inhimillisenkin virheen, häntä pilkataan siitä avoimesti porukalla antaen ymmärtää rivien välistä se, että he pitävät häntä tyhmänä. Jassu ja Taavi ovat pahimmat Pekan mustamaalaajat.
Olen huomannut saman. että porukalla käydään jonkun ihmisen kimppuun sanallisesti. Eilen se oli Aki ja tänään Pekka hampaissa. Oli aika pilkkaa eilen Akia kohtaan. Anssikin sen huomasi. Pekasta en aiemmin tykännyt, mutta nyt meni kuppi nurin noiden käyttäytymiseen ja alan kannattamaan nyt Pekkaakin. En hyväksy, että joukolla käydään yhden ihmisen kimppuun.
Minusta on ihan ok hyökätä joukolla Pekkaa kohtaan, se kannattaisi nuijia verbaalisesti maan rakoon. Itsehän se ei kykene kuin mölyämään eläimellisesti, toistaen samaa sanaa änkyttämällä neljä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että Samir haluaa pois tuolta. Itsekkään en siedä tyhmiä ihmisiä ja mukahauskoja juttuja. Oksetus.
Samir tiesi miten tyhmää porukkaa siellä on. Taitaa olla tyhmin kun silti meni. :D
Afrikkalaisten älykkyysosamäärä ei ole kovin korkea, koska heidän ei ole tarvinnut kehittyä. Näkeehän sen nykypäivänäkin kuinka eurooppalaiset yrittävät siellä opettaa miten tehdään kaivoja että saadaan puhdasta vettä, miksi kannattaa käydä kouluja, naisten asemaa parantaa jne.
Samirin isä afrikkalainen. Pojasta näkee, että ei ole älyllisesti kovin lahjakas. Urheilussa menestyy niinkuin yleensä afrikkalaiset.
Melodyn isä orjien jälkeläinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dollarin kuvat kirjoitti:
Tuollahan puhutaan pihalla nimeämisistä. Selvästi sopivat pojat (APA) nimeämiset juuri nyt.
Puhuivat ihan asiaa Mellun komenteluista ja erään ihmisen valituksista, joka on toisia herkästi arvostelemassa. Hyvä, että talossa huomaavat tuon vihdoin.
Munattomat pojat. Olisivat tuoneet nuo asiat esille viikolla kaksi.
Siitähän soppa syntyisi jos pojat menisi siitä mainitsemaan Mellulle ja Jassulle. Olis pojilla aika vaikea olla talossa sen jälkeen. Jassun kostot jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka ei mielestään lietso ketään kohtaan. Onko mahdollisesti unohtanut kaikki Samille riidan haastamiset.
Kyllä se Samikin osaa olla ilkeä. Ei näytetä koosteissa koskaan sitä. On saanut pyhimyksen renkaan päälleen.
Olen tavallaan tykännyt Samista, vaikka onkin herättänyt ristiriitaisia tunteita. Mutta kyllä, Sami osaa nimenomaan olla ilkeä ja haastaa riitaa - ja näyttää jopa nautttivan. Sitten toisaalta marttyyriasenne ja lohdun kerjääminen. Erikoinen tyyppi. Jonkinlaista sosiaalista kömpelyyttää ja / vai silkkaa ilkeyttä ja laskelmointia? Joka tapauksessa outoja töksäytyksiä, peräänantamattomuutta, hihittelyjä jne.. Herättää usein myötähäpeää. Silti moninkertaisesti mielenkiintoisempi asukas kuin Jasmiina. Ei kuitenkaan niin pulmunen kuin näyttää antavan ymmärtää. Ei suosikkini finaaliin.
Mulle tulee Samista mielikuva 10 v pikkuriiviöstä joka sairastaa ennenaikaista vanhentumistautia, vanhan ukon nahoissa oleva ilkeä pikkupoika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hannu Hanhi kirjoitti:
Antavat selvästi Jassulle ja Melodylle häätöpisteet jos ne tänään jaettaisiin.En pidä Anssin tavasta sanoa: "mä nyt vaan oon tämmönen".
Elämä on kasvamista, joka päivä, kaikille.Mutta Anssi oli oikeassa. Oli tosi epäreilua koko sohvaporukalta eilen illalla porukalla alkaa syyttää Pekkaa peluriksi. Se oli mun mielestä varsinainen pelureiden peliliike ja tekopyhyyden huipentuma. Se on muutoinkin jotenkin kaikille ok, että kun Pekka tekee jonkin ihan inhimillisenkin virheen, häntä pilkataan siitä avoimesti porukalla antaen ymmärtää rivien välistä se, että he pitävät häntä tyhmänä. Jassu ja Taavi ovat pahimmat Pekan mustamaalaajat.
Mitä epäreilua ja syyttämistä siinä on? En ymmärrä, mitä pahaa siinä on, jos joku pelaa tai joku sanoo pelaajaksi. Kaikki sitä tuolla tekee enemmän tai vähemmän. Ja Pekka on kyllä ansainnut pilkan omista törttöilyistään. Jos oppisi vähän ajattelemaan muitakin. Miksi pitäisi taputtaa päähän, jos joku kerta toisensa jälkeen suolaa toisten tekemisiä.
Aika vastenmielistä roastaamista kyllä porukalla oli. Jos äänestäisin, niin äänestäisin tuon takia Pekkaa, jotenkin on mennyt Somessakin tuo haukkuminen ihan yli minkään normaalin käyttäytymisen rajojen.
Jos hän on elämässään pärjännyt ihan kohtuullisesti omien kykyjensä mukaan, niin mitä tuollainen läksytys muka auttaa.
Siis onko tämä tapahtunut tänään vai puhutaanko siitä yöllisestä keskustelusta. Eihän siinä ollut yhtään mitään haukkumista ja roastaamista vaan toistettiin Pekan itse sanomia lauseita. Voitko nyt siis kertoa, mitä pahaa siinä on, jos henkilöä, joka itsekin jatkuvasti puhuu pelaamisetsa, kutsuu pelaajaksi?
Vierailija kirjoitti:
Pekka ei mielestään lietso ketään kohtaan. Onko mahdollisesti unohtanut kaikki Samille riidan haastamiset.
Sami se enemmän riitaa haastaa. Ja kelpasihan tuo Pekan tarjoama sviittiyö. Samoin kävelyt ja keskustelut, kun Sami aika yksin. Kiitokseksi Sami antoi Pekalle 2 häätöpistettä. Sami voisi nyt skarpata, mutta pystyykö? Tosi erikoinen persoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hannu Hanhi kirjoitti:
Mitä epäreilua ja syyttämistä siinä on? En ymmärrä, mitä pahaa siinä on, jos joku pelaa tai joku sanoo pelaajaksi. Kaikki sitä tuolla tekee enemmän tai vähemmän. Ja Pekka on kyllä ansainnut pilkan omista törttöilyistään. Jos oppisi vähän ajattelemaan muitakin. Miksi pitäisi taputtaa päähän, jos joku kerta toisensa jälkeen suolaa toisten tekemisiä.
Aika vastenmielistä roastaamista kyllä porukalla oli. Jos äänestäisin, niin äänestäisin tuon takia Pekkaa, jotenkin on mennyt Somessakin tuo haukkuminen ihan yli minkään normaalin käyttäytymisen rajojen.
Jos hän on elämässään pärjännyt ihan kohtuullisesti omien kykyjensä mukaan, niin mitä tuollainen läksytys muka auttaa.
Koosteen juontajathan on varmaan ihastuksissaan, kun ei tarvitse itse nimitellä Pekka enää Mulkuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami se enemmän riitaa haastaa. Ja kelpasihan tuo Pekan tarjoama sviittiyö. Samoin kävelyt ja keskustelut, kun Sami aika yksin. Kiitokseksi Sami antoi Pekalle 2 häätöpistettä. Sami voisi nyt skarpata, mutta pystyykö? Tosi erikoinen persoona.
Mikä ihmeen Pekan tarjoama sviittiyö? Anssihan heidät sinne valitsi ja Pekka oli siellä itsekin (jo toista kertaa). Ja mitä yksin kävelemiset todistavat? Jos henkilö haluaa olla pienen hetken päivästä omissa ajatuksissaan, sekö todistaa, että hän haastaa riitaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hannu Hanhi kirjoitti:
Olen huomannut saman. että porukalla käydään jonkun ihmisen kimppuun sanallisesti. Eilen se oli Aki ja tänään Pekka hampaissa. Oli aika pilkkaa eilen Akia kohtaan. Anssikin sen huomasi. Pekasta en aiemmin tykännyt, mutta nyt meni kuppi nurin noiden käyttäytymiseen ja alan kannattamaan nyt Pekkaakin. En hyväksy, että joukolla käydään yhden ihmisen kimppuun.
Minusta on ihan ok hyökätä joukolla Pekkaa kohtaan, se kannattaisi nuijia verbaalisesti maan rakoon. Itsehän se ei kykene kuin mölyämään eläimellisesti, toistaen samaa sanaa änkyttämällä neljä kertaa.
En hyväksy edes, että käydään joukolla yhtä ihnistä kohtaan, en edes Pekkaa. Nostavat itseään ylemmäs tuolla käyttäytymisellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hannu Hanhi kirjoitti:
Tämä kommentti kertoo kaiken palstalaisten keskimääräisestä älykkyystasosta.
Saahan linnakunditkin kirjeitä naisilta niin ei yllättävää että Anssin kaltainen vankila/nisti/koditon puliukko -lookin tyyppi vetoaa
Vierailija kirjoitti:
Kun Minna tänään lähtee, taloon jää 10 henkilöä, joista 25% on puoliksi ulkomaalaistaustaisia: Taavi, Samir, Melody ja Jasmiina.
Tästäkö on BB-Suomi tehty.
Upeasti laskettu :D
Vierailija kirjoitti:
Kun Minna tänään lähtee, taloon jää 10 henkilöä, joista 25% on puoliksi ulkomaalaistaustaisia: Taavi, Samir, Melody ja Jasmiina.
Vitsi vitsi. Ei edes 25 prosenttia vaan peräti 40%.
Tuo Taavin käytös Pekkaa kohtaan saa mieleen muistumaan Aden kauden, jolloin Teroa kiusattiin Aden johdolla.
Vierailija kirjoitti:
Tästäkö on BB-Suomi tehty.[/quote
25 % kymmenestä on 2,5.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen Mellu täs ykspäivä kehuskeli halunneensa äiti Ammaa kolme vai neljä eri kertaa, kun oli Suomessa. Kyllä naksui päässä, kuinka yksi voi olla niin ahne, ylimielinen, itsekeskeinen toisia kiusaava ja uhriintuva ihminen.
Halunneensa? No himojen kohteet kullakin.
No hyvä, että asiassa muuten olet samaa mieltä😃 Kirjoitusvirheisiin pitää aina puuttua. Halaillaan, kun kohdataan.
Minusta Samirin ja Lassen kokeilevaa keittiötä on ollut tosi mukava seurata, innostuvat niin helposti. Samoin yhteistä numerojen piilotus- ja etsimisleikkiä oli mukava katsella. Harmi, että BB keskeytti ajanvietteen noin tylsänkuuloisella tehtävällä. Trampoliinit on jo nähty. Voisi tulla monipuolisempia fyysisiä tai henkisiä haasteita tähän syketehtävään.
Halunneensa? No himojen kohteet kullakin.