Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
69341/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että ärsyttää tuo Jasmine. Mitä se hälle kuuluu mistä muut haluaa jutella, puhua. Hänen juttunsa kun niin sivistäviä💩

Jassu on kyllä nolo tapaus eilinen itkupotku raivarit 2 tunnin suoraa huutoa huonetehtävässä oli sata kertaa raivostuttavampaa Pekan paskas juttu🤮

Juu, Jasmiina talon ylivoimaisesti lapsellisimpana ja tunteidensäätelyltään epäkypsimpänä asukkaana tapansa mukaan heti läyhäämässä, kun itse ei ole huomion keskipisteenä. Kotiin kasvamaan!

Pekka vois hivauttaa "nyrkkeilysäkkiä".

Vierailija
69342/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näenkö unta? Keittiössä Lasse ja Samir kokkaa koko väelle ja Mellu makaa olkkarissa turinoimassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69343/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa, että naisjuontaja olisi koskaan itse valinnut eilisessä ohjelmassa päällä olleen vaatteen.

Seuraavaksi tuotanto sitten valitkoon miesjuontajille eroottisen alueen paljastavaa vaatetta. Paha vaan kun se paras on hankalassa paikassa läväytettäväksi tiskille.

Kuka haluaisi nähdä jonkun Valteen transuletkua?

Vierailija
69344/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taavi vetää lihaskuntotreeniä - syke 120.

Jasmiina makaa sohvalla - syke 110.

Eikös tuo 110 sykealue ole hyvää peruskuntokauden harjoittelua. Siihen ainakin pyritään treeneissä. 

Kyllä se kunto siitä nousee kun muistaa pitää tuon sykealueen.

Vierailija
69345/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Taavi lähdössä ? Laitteli tukkaansa ym.Harvoin tekee päivisin.

Vierailija
69346/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki ei oo käynyt ulkomailla. 

Mitä sitten, en itsekään ole käynyt kuin Ruotsissa.

Ei kiinnosta joku matkalaukun roudaaminen ja jonottaminen joka paikassa.

Harrastuksia löytyy kotopuolessa eikä minkäänlaista kiinnostusta matkustella.

Minä olen käynyt 20 kertaa Pattayalla, olen kiinnostunut temppeleistä. t. poikamies

Vierailija
69347/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melody ja Ville aina tupakalla. Miten tuöpaikoillaan voivat polttaa paljon.

Mölkkyhän sanoi päivystävänsä jatkuvasti On the rocksin terassin puoleisella ovella röökillä. Voi samalla kytätä terassilla istujia.

Vierailija
69348/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko meikkasi?

Vierailija
69349/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minnalle tulee itsellekin yllätyksenä lähtö.

"Sinulla on 15 min aikaa pakata, ja sen jälkeen välittömästi poistuttava talosta" ja isoveli alkaa laskea viimeisiä sekuntteja poistumishetkeen, siinä sykkeet nousee aika monella.

Vierailija
69350/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki ei oo käynyt ulkomailla. 

Mitä sitten, en itsekään ole käynyt kuin Ruotsissa.

Ei kiinnosta joku matkalaukun roudaaminen ja jonottaminen joka paikassa.

Harrastuksia löytyy kotopuolessa eikä minkäänlaista kiinnostusta matkustella.

Minä olen käynyt 20 kertaa Pattayalla, olen kiinnostunut temppeleistä. t. poikamies

Montako kertaa huorissa?

Vierailija
69351/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo asukkaiden ulkoiluvaatteet on ainakin kivat, ja nuo pinkit toppatakit. Usemapi tuttu käynyt itselleen ostamassa.

Mä tykkään myös. Yritin jopa etsiä itselleni samanlaista (ettei olisi aina sitä iänikuista mustaa), mutta kun en löytänyt niin päädyin sitten kuitenkin ostamaan vastaavan mallisen mustan takin. 😁

Tuo taitaa olla Rukan Viljakka takki. Löytynee Luhdalta.

Naisten takki on ilmeisesti Rukan Varpuranta-takki. Takkia on ainakin Intersportin verkkokaupassa ja hinta siis 199 euroa.

Mulla ei ole tapana ostaa alle viidensadan takkeja.

Vierailija
69352/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pekalla blackface? not ok.

Vierailija
69353/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko meikkasi?

Toivottavasti silmäniloni ei lähde talosta. Miehistä kaikkein hyvännäköisin on Taavi.

Vierailija
69354/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anssin koulukotikaverit vois lähettää yhteistervehdyksen vankilasta.

Pekalle vois tulla tervehdys Niuvanniemestä.

Vierailija
69355/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pekalla blackface? not ok.

Kasvonaamio, jota ovat muutkin talon asukkaat aiemmin kokeilleet, kuten hymypoika-Lasse.

Vierailija
69356/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo asukkaiden ulkoiluvaatteet on ainakin kivat, ja nuo pinkit toppatakit. Usemapi tuttu käynyt itselleen ostamassa.

Mä tykkään myös. Yritin jopa etsiä itselleni samanlaista (ettei olisi aina sitä iänikuista mustaa), mutta kun en löytänyt niin päädyin sitten kuitenkin ostamaan vastaavan mallisen mustan takin. 😁

Tuo taitaa olla Rukan Viljakka takki. Löytynee Luhdalta.

Naisten takki on ilmeisesti Rukan Varpuranta-takki. Takkia on ainakin Intersportin verkkokaupassa ja hinta siis 199 euroa.

Mulla ei ole tapana ostaa alle viidensadan takkeja.

Mua ei kiinnosta teidän takit. Mitä jauhatte takeistanne Bb ketjuun.

Vierailija
69357/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin liikuttavan ihanat Akin vanhemmat IG-stooreissa! Helvi ja Veikko hellästi käsi kädessä, parasta Seppälää päällä, varmaan ekaa kertaa elämässään pääkaupukiseudulla. Poikaansa lämpimästi kehuen "hyvin se pärjöö". Jo heidän takiaan toivon Akille menestystä.

Mitä ihmettä?! Repesin totaalisesti tähän! ”varmaan ekaa kertaa pääkaupunkiseudulla”🤣🤣🤣

Luuleeko joku tosissaan että Lieksasta ei matkusteta mihinkään? Voin kertoa että Akin vanhemmat on matkustelleet ihan niinkuin kaikki suomalaiset, käyttävät nettiä ja elävät ihan modernia elämää. Sivistymättömyydestä kertoo se että joku kuvittelee nykypäivänä kaiken elämän olevan pk-seudulla ja muu Suomi sitten elää jossain ennen sotia -ajassa. Eihän tuolle voi kuin nauraa, kun jostain murteesta päätellään että ihmiset on jotenkin takapajulasta…

No juuri näin! Omat vanhempani asuvat jumalan selän takana Liperissä, mutta ovat kiertäneet lukemattomat metropolit ympäri maailmaa ja 'hassusta pohjoiskarjalanmurteesta' huolimatta puhuvat matkoillaan ihan hyvää englantia. Tuo kommentti jota lainasit, oli muutenkin ärsyttävän alentava... 'parempaa Seppälää päällä', olettaen kai että pikkukunnissa pukeudutaan likaisiin työhaalareihin....

Mie käyn liperissä viikoittain😃

Vierailija
69358/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akinkin pitäs alkaa harrastaa liikuntaa, motoriikka erikoinen.

Vierailija
69359/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti tuotannolla ei ole sponsorina tuholaistorjuntaa. Kai joku sentään on desinfiointi talon? Tuholsistorjuntayritykset tekevät myös desinfiointeja. Jonkun ammattilaisen pitäisi nyt tulla tarkistamaan talo. Mutta jos tuollaista yhteistyötä ei ole niin kallista on.

Sokeritoukat ei ole vaarallisia ja kaikki kalusteet on siirrettävä seinien edestä. Torjuntaan varataan aika ja se myrkytys tehdään kaksi kertaa tietyn ajan välein.

Nyt ei ole oikea aika ja sen voi tehdä neljän viikon päästä. Torjuntaan on myös varattava aika.

Mä sain ne omasta kämpästä pois, kun kaadoin iltaisin lavuaareihin ja lattiakaivoon kloriittia. Toinen kotikeino on käyttää kiehuvaa vettä.

Nämä on rasittavia, meillä kerrostalossa on. Vaikka oman kämpän pitää siistinä ja tunkee noita kaivoihin säännöllisesti niin jostain nämä aina ilmestyy vessaan takaisin. Välillä myös keittiöön.

Vierailija
69360/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo Luhdan takki on mitäänsanomttoman ruma säkki vetoketjulla. Vaaleanpunaista takkia pitää vain tietynlaiset naiset. Lihaville ei ainakaan ko väri käy. En laittaisi päälleni.

Ketju on lukittu.